Achizitie publica - servicii cadastru
Detaliu pentru invitatia numarul 161871
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 423, 0740223898
Fax: 0213400000
Denumire invitatie: servicii cadastru
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Cadastru pentru 2 terenuri din jud. Ilfov: sat Balotesti si sat Sintesti.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 29.07.2008 11:12
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti, cam.215
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular AFormular BCertificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetul general consolidat ? in termen.Cerinta obligatorie: prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor pentru care se va atribui contractul de achizitie publica ? in termen, sau autorizatie de functionare emisa de un organism competent ? copie legalizata.Certificat de atestare fiscalataxe locale ? in termenFisa de informatii privind experienta in domeniu: minim 3 ani (formularul C2din O.U.G. nr.34/2006Se solicita, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestor in cazul in care sunt parte a contractului.
din SEAP
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut