Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii cadastru


Detaliu pentru invitatia numarul 161871
Autoritate contractanta
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI ILFOV
Cod de identificare fiscala: 4192871
Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu nr. 10, sector 3. Bucuresti, Bucuresti
Telefon: 021.3401600 / 423, 0740223898
Fax: 0213400000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: servicii cadastru
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74274300-3 - Servicii de cadastru (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Cadastru pentru 2 terenuri din jud. Ilfov: sat Balotesti si sat Sintesti.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 29.07.2008 11:12
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Lucretiu Patrascanu nr.10, sector 3, Bucuresti, cam.215
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Formular AFormular BCertificat de atestare fiscala taxe si impozite bugetul general consolidat ? in termen.Cerinta obligatorie: prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor pentru care se va atribui contractul de achizitie publica ? in termen, sau autorizatie de functionare emisa de un organism competent ? copie legalizata.Certificat de atestare fiscalataxe locale ? in termenFisa de informatii privind experienta in domeniu: minim 3 ani (formularul C2din O.U.G. nr.34/2006Se solicita, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestor in cazul in care sunt parte a contractului.
din SEAP
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer