Achizitie publica - Servicii catering
Detaliu pentru invitatia numarul 321830
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321830/13.03.2012
Denumire contract: Servicii catering
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA SPECIALA VALEA MARECod fiscal: 4318440, Adresa: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, stefanesti, Telefon: 0248211663, Fax: 0248211663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, Stefanesti, Romania, cod postal: 117606, telefon: +40 0248211663, fax: +40 0248211663, persoana de contact: GEORGETA RAINEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: VALEA MARE STEFANESTI, JUD.ARGES, Stefanesti, Romania, cod postal: 117606
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii catering
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie consta in servicii catering pentru elevii cu dezabilitatidin Scoala Speciala Valea Mare ? Stefanesti, Jud. Arges, pe perioada cursurilor scolare
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 666.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1087 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor, inclusiv.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantieipentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modul de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante, (Formularul nr.20, original).In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata silegalizata in limba romana.Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, (Formularul nr.20, original).In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate de asigurari straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata silegalizata in limba romana.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei departicipare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantie de constituit: 5% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa lacontract.Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediulachizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesivedin sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de adeschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent inadministrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fiemai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conform fisei de date a achizitiei si a caietului de sarcini Conform fisei de date a achizitiei si a caietului de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Scoala Speciala Valea Mare, Stefanesti, str. Cavalerului, judetul Arges, Romania, serviciul contabilitate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 18:00