Achizitie publica - Servicii catering
Detaliu pentru invitatia numarul 353648
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353648/12.09.2013
Denumire contract: Servicii catering
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CF ORADEACod fiscal: 4208552, Adresa: Str. REPUBLICII, Nr. 56, Oradea, Telefon: +40 259411581, Fax: +40 259477201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. REPUBLICII, Nr. 56, Oradea, Romania, cod postal: 410167, telefon: +40 259411581, fax: +40 259477201, persoana de contact: ANCA GROZE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. REPUBLICII, Nr. 56, Oradea, Romania, cod postal: 410167, telefon: +40 259411581, fax: +40 259477201, persoana de contact: ANCA GROZE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii catering
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de preparare si transport hrana( catering) pentru Spitalul Clinic CF Oradea str.Republicii, nr.56, Jud.Bihor si pentru Ambulator de Specialitate CF Satu Mare str.Vasile Lucaciu nr.1, Jud.Satu Mare
II.1.6) CPV: 55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 770.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 2 % din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte si se regaseste in anexa B ?Informatii privind loturile? Echivalenta pentru ogarantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul cont trezorerie RO90TREZ0765005XXX010363, deschis la Trezoreria Oradea cod fiscal 4208552. Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (exceptie facand viramentul bancar). Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta 5 % din valoarea totala al contractului subsecvent, fara TVA ce va fi incheiat pe parcursul acordului cadrul.Garantia de buna executiese constituie astfel : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic CF Oradea; Ordin de plata in contul RO90TREZ0765005XXX010363 spitalului TrezoreriaCod Fiscal 4208552 ;A unei sume depuse in numerar la casieria spitalului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - original Completarea si prezentarea Formular A.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Completarea si prezentarea Formular BCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - original Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - original. In cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.Formular C.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj (copie in conformitate cu originalul).Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie in conformitate cu originalul).Cerinta nr. 5Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta (se va prezenta o copie legalizata sau original ) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se va prezenta o copie legalizata sau original ).Cerinta nr. 6Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - original Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Dr.Chipurici Adrian Marius, Director Financiar Contabil Ec. Dacin Florin, Sirca Dan ? sef sectie clinica medicina interna, ec.Carje Loredana ? Birou Achizitii Comisie de evaluare: 1.Baru Gheorge Ioan - Sef Birou Administrativ-presedinte 2.SIRCA DAN ? sef sectie clinica medicina interna - membru 3.Turcus Florin -consilier juridic-membru 4.DACIN FLORIN ? director financiar contabil - membru 5.Asist.med.pr. Danciu Daniela-membru 6. CARJE LOREDANA MIRELA ? Ec.Achizitii Publice: - secretar.conf deciziei 92 din 09.09.2013 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic ( copie in conformitate cu originalul).- Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.- copie semnata de reprezentantul imputernicit al ofertantului cu mentiunea « Conform cu originalul», Certificat constatator emis de catre ONRC, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor ce va fi prezentat conform prevederilor legale si orice alte documente din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate al ofertatului corespunde cu obiectul procedurii in cazul in care nu reiese din documentele mai sus solicitate ? prezentare conform legii.(- codurile CAEN corespunzatoare serviciilor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, -obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, )In Certificatul constatator trebuie sa existe mentiunea ca activitatea se poate desfasura in afara sediului social/secundar.Cerinta nr. 2Persoanele Juridice/ Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia sanitar veterinara pentru mijloace de transport produse de origine animala- minim 2mijloace de transport, Autorizatie emisa de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie in conformitate cu originalul).Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata: -fie o declaratie pe proprie raspundere, -fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa participe la doua sau mai multe asocieri de operatori economici;b) sa depuna oferta individuala si o alta oferta comuna;c) sa depuna oferta individuala si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM oferta depusa de asociati nu va fi considerata ca fiind depusa de un IMM.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008 copie legalizata sau copie conform cu originalul ., Cerinta nr. 2CertificatISO 22000:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 09:19