Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii chirii panouri stradale


Detaliu pentru invitatia numarul 145854
Autoritate contractanta
Asociatia Centrul European de Resurse si Consultanta - Filiala Suceava
Cod de identificare fiscala: 18846640
Adresa: str. Luceafarului nr. 12, Bloc T62, Et. 1, Ap.7, Suceava
Telefon: 0728082100
Fax: 0230515488
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii chirii panouri stradale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74422000-3 - Servicii de promovare (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii chirii panouri stradale
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 29.05.2008 20:10
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Universitatii, nr.19, Bl. B, ap.1, Suceava, cod 720 229email: [email protected], [email protected] telefon: 0728 082 104, fax 0332 404 729
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Universitatii, nr.19, Bl. B, ap.1, Suceava, cod 720 229
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor catre bugetul local, Certificat constatator si Certificat de înregistrare, eliberate de catre ORC; Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. (formular nr. 12E din Ghid pentru Atribuire Contractelor de Achizitie Publica, publicat în Monitorul Oficial al României, nr. 894 bis, din 2 noiembrie 2006), declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si de protectia a muncii, cerinta minima: minim 1 contracte de achizitie publica derulate prin sistemul SEAP.
Documentatia de atribuire se poate descarca de pe www.e-licitatie.ro si www.centrueuro.ro.
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului Altele
Observatii: Procedura de achizi?ie se anuleaza datorita incalcarii art. 4 aliniatul 3 din ordinul ANRMAP 183/2006 de catre Autoritatea Contractanta.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer