Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII COLECTARE GUNOI MENAJER


Detaliu pentru invitatia numarul 325485
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTE
Numar invitatie: 325485/03.05.2012
Denumire contract: SERVICII COLECTARE GUNOI MENAJER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA VALAHIA DIN TARGOVISTECod fiscal: 4279685, Adresa: REGELE CAROL I, NR. 2, Targoviste, Telefon: 0245.206.274, Fax: 0245.206.275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online, site e-licitatie.ro (SEAP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII COLECTARE GUNOI MENAJER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII COLECTARE GUNOI MENAJER
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 LEIPerioada de valabilitate a garantiei: cel putin 60 zile de la data limita de primire a ofertelorModul de constituire: prin virament bancar in contul RO49TREZ271504601X000430, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: prin virament bancar in contul RO49TREZ271504601X000430, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, in maxim 7 zile lucratoare de la implinirea termenului de asteptare prevazut la art. 205 din OUG 34/2006.Ofertantii cu statut de IMM-uri beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Calin Oros- Ionescu Gabriela- Manea Nicoleta- Goglea Ionel- Popescu Elvir- Brezeanu Valentina5.Certificate de atestare fiscala, din caresa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de stat si bugetele asigurarilor sociale, precum si la plata impozitelor si taxelor locale. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Persoanele juridice/fizice straine, in calitate de ofertantii, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau copie certificata conform cu originalul insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine, in calitate de ofertantii, sau parteneri ai unei asocieri, vor prezenta documente similare cu cele solicitate, valabile in tara de origine, in original sau copie certificata conform cu originalul insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online, site e-licitatie.ro (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer