Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii complete :cazare , transport , masa ,asigurare sali , traducere


Detaliu pentru invitatia numarul 326736
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENAFER - Centrul National de Calificare si Instruire Feroviara
Numar invitatie: 326736/15.05.2012
Denumire contract: Servicii complete : cazare , transport , masa , asigurare sali , traducere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENAFER - Centrul National de Calificare si Instruire FeroviaraCod fiscal: R16944447, Adresa: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-2227518, Fax: 021-2228162
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, telefon: +40 21-2227518, fax: +40 21-2228162, persoana de contact: Calea Grivitei nr. 343, sector 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Grivitei nr. 343, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010716, telefon: +40 21-2227518, fax: +40 21-2228162, sala 3 parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (formare profesionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii complete : cazare , transport , masa , asigurare sali , traducere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii complete : cazare , transport , masa , asigurare sali , traducere
II.1.6) CPV: 63511000-4 - Organizare de voiajuri cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 ron
Garantie de buna executie
5% din valoare contract (fara TVA )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 ? anexa 1, in original prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.1. Se solicita Certificatul de participare cu oferta independenta ? anexa 22. Se solicita Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Anexa 3 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Dionisie-Daniel ARDELEAN ? Director General;Octavian DONOSE ? Manager proiect;Dan ZAMFIRESCU ? Sef Serviciu Achizitii Publice;Stela SIMIONESCU ? Responsabil financiar;Rozalia NICA ? Consilier juridic;Gabriela BITERE ? Asistent proiect.3. Se solicita Certificat fiscaleliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Se solicita Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Documentele emise in alta limba decat limba Romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, conform prevederilor de valabilitate inscrise pe certificat, emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a) adresa actuala si daca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare/ atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor din Romania. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in limba romana sau in traducere autorizata, Bilantul contabil din anul precedent si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil si orice alte documente edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in limba romana sau in traducere autorizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Derularea de contracte similare a unui contract/maxim 3 contracte in valoare de 280.000 lei fara TVA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer