Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii conexe tiparirii


Detaliu pentru invitatia numarul 329066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 329066/08.06.2012
Denumire contract: Servicii conexe tiparirii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: SAVIN MITRANESCU tel: 0741184616
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii conexe tiparirii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii conexe tiparirii documentelor de plata a pensiilor si a altor drepturi de asigurari sociale: finisare, corectura, livrare
II.1.6) CPV: 79820000-8 - Servicii conexe tiparirii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4494 lei(2% din val. estimata fara TVA).Perioada de valab.: min.30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a gar. de participare: Instrument de garantare irevocabil emis, in cond. legii, de o sociatate bancara ori o soc. de asigurari; sau ordin de plata in contul ROTREZ7005005XXX00178 deschis la ATCP-MB, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitanta pana la data depunerii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. priv. eligibilitatea (neinc.in prev. art.180 din OUG34/2006): completarea si prezentarea Formular 2, Prezentarea cazierului judiciar si cazierului fiscal pentru operatorul ec., Decl. priv. situatia pers. (neincadrarea in prev. art.181 din OUG34/2006): completarea si prezentarea Formular 3. Prezentarea Cert. de atestare fiscala elib. de Dir.Gen. a Fin. Publice si Contr.Financiar de Stat din care sa rezulte faptul ca operat. ec. si-a indeplinit oblig fiscale de plata catre bugetul de stat in luna anterioara depunerii ofertelor (original sau copie conf. cu originalul). Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operat. ec. si-a indeplinit oblig fiscale de plata catre bugetul local in luna anterioara depunerii ofertelor (original sau copie conf. cu originalul).Cert. de part. cu oferta independenta conf.Ord.Pres.ANRMAP 314/2010, completarea si prezentarea formular 4. Decl. pe proprie raspundere priv. neincadrarea in prevederile art.691 din OUG34/2006 cu modif si complet ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizara proc. de atribuire sunt: Domnica Doina Parcalabu, Georgeta Modiga, Alexandru Greblescu, Ivona Dumitriu, Dorian Craciunel, Savin Mitranescu, completarea si prezentarea Formular 5 Prezentarea Cert.Constatator (orig sau copie conf. cu orig) emis de Oficiul Reg.Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea serviciilor de natura celor solicitate. In cazul unei asocieri, cerinta de mai sus trebuie sa fie indeplinita individual de toti operatorii economici asociati.Pt. pers. juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare, dupa caz, cartificate de atestare, ori apartenenta dpdv profesional, in conf. cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Doc. vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Echipa formata din minim 5 persoane astfel: - cel putin o persoana detinatoare a unui certificat de training operator emis de catre producatorul echipamentelor care se folosesc la finisarea documentelor care fac fac obiectul prezentei achizitii, partenerii acestuia sau alte organisme abilitatecel putin 4 persoane, altele decat cea precedenta) care au fost scolarizate de catre producatorul echipamentelor care se folosesc la finisarea documentelor care fac fac obiectul prezentei achizitii, partenerii acestuia sau alte organisme abilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: pe SEAP sau la sediul CNPP Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, fax: +40 213169281, telGSM: +40 741184616,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2012 21:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer