Achizitie publica - Servicii constand in revizii generale si reparatii curente, la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 321368
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321368/06.03.2012
Denumire contract: Servicii constand in revizii generale si reparatii curente, la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +4 0212087772, fax: +4 0212087738/61, persoana de contact: STEFAN LUIZA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +4 0212087772, fax: +4 0212087738/61, persoana de contact: STEFAN LUIZA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii constand in revizii generale si reparatii curente, la echipamente de racire, climatizare si ventilatie, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii constand in revizii generale si reparatii curente, la echipamente de racire, climatizare si ventilatie
II.1.6) CPV: 50730000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a grupurilor de refrigerare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 677.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: cf. Anexa B. Gar. de part se constituie, cf. art. 86 alin.1 si 5 din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare. Autorit. contractanta are dreptul de a retine gar. de particip. cf. art. 87 alin.1 din H.G. 925/2006.Gar. se exprima in lei si va fi valabila 100 zile de la data limita pt. depunerea of; Mod de constituire: -instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire; - depunerea sumei in numerar la casieria autorit. contract; - virament bancar in contul autorit. contract. RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la TREZORERIA SECTORULUI 1;OP-ul reprez. constit. gar. de partic. va fi depus, cu cond.confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii of. Op. ec. va depune diligentele necesare const. gar. de particip. tinand cont ca termenul dintre data depunerii si confirmarea in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucratoare.Dovada const. gar. de partic.va fi prez. in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrum. de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirm. acestuia de catre org. mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea of.NOTA: in cazul in care ofertantul, prezinta doc.(cf. preved. Legii nr. 346/2004), care-i dovedesc incadrarea in categoria IMM, atunci acesta va constitui gar, de partic. la jumatate din val mentionata.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de gar. de partic., in cuantumul, forma si avand per. de valab. solic. in doc. de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna executie a contractului de prestare va fi de 10 % (5% in cazul in care op ec odata cu depunerea ofertei prezinta doc cf prevederilor Legii 346/2004, cu modific si compl ulterioare, care dovedesc incadrarea in categoria IMM), din valoarea contractului de prestare fara TVA. Modul de constituire: in cf cu prevederile art. 90 alin. 1 si alin. 2 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si compl ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Atentie: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C- Certificat de participare cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta: formular 12D- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria, Stanciu Angela si Dinu Ruxandra.- Cazierul fiscaldin care sa rezulte ca nu are fapte inscrise in acesta, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic. - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentulse va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Pentru lotul 5 - Autorizarea ISCIR pentru verificari tehnice in utilizare ale arzatoarelor, conform prescriptiei tehnice PT C 2-2010 ? in nume propriu, sau pentru un prestator autorizat cu care va efectua verificarea tehnica a arzatorului echipamentului Broad, valabila la data deschiderii ofertelor. Se va prezenta copie dupa autorizatie, pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 2, lit. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului.Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari (din care sa rezulte ca prestatorul va asigura personal calificat pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora. Certificate privind managementul sistemului calitatiidin seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara - Total valoare tarif oferta pentru fiecare lot, in lei, pentru o revizie generala. Se va puncta pretul serviciilor, nu pretul total ofertat
Pretul pieselor de schimb
20
Descriere: pretul pieselor de schimb prevazute in anexa nr. 1 la caietul de sarcini, pe fiecare lot (total valoare piese de schimb, in lei, pentru toate echipamentele aferente fiecarui lot)
Timpul de interventie
5
Descriere: timpul de interventie (exprimat in ore, din momentul notificarii), respectiv timpul scurs de la primirea sesizarii telefonice a reprezentantilor achizitorului/beneficiarului in care prestatorul va asigura interventii operative prin personal calificat, in cazul opririi din functionare a echipamentelor de racire, climatizare si ventilatie, inclusiv a echipamentelor conexe
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line sau de la sediul autorit.contract., pe baza de solic.scrisa, in conformit. cu art.40, alin.2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:37