Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii constand in revizii tehnice generale si interventii service (reparatii curente) la grupuri electrogene, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 335205
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTI
Numar invitatie: 335205/10.09.2012
Denumire contract: Servicii constand in revizii tehnice generale si interventii service (reparatii curente) la grupuri electrogene, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0461 BUCURESTICod fiscal: 4204224, Adresa: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Telefon: 021/2087725, 021/4106550 int 1644, 1645, Fax: 021/2087761, 021/2087738
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 212087772, fax: +40 212087738/61, persoana de contact: Stefan Luiza
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Jandarmeriei nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 013893, telefon: +40 212087772, fax: +40 212087738/61, persoana de contact: Stefan Luiza
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii constand in revizii tehnice generale si interventii service (reparatii curente) la grupuri electrogene, in municipiul Bucuresti, jud. Giurgiu si jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii constand in revizii tehnice generale si interventii service (reparatii curente) la grupuri electrogene
II.1.6) CPV: 50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 150 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: cf Anexei B.NOTA: in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea of, prezinta doc (cf prev Legii nr.346/2004) care-i dovedesc incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, atunci acesta va constitui gar de part la jumatate din val mentionata.Gar de part se exprima in lei si trebuie sa fie valabila 100 zile, de la data limita de primire a of.Mod de constituire: in conf cu art.86, alin. 1 si 5 din HG nr.925/2006, astfel: 1.Instrument de gar emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari: se va prezenta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc de atribuire;2.Virament bancar in contul autor contrac: RO03TREZ7015005XXX000145, deschis la Trez Sector 1 (cod fiscal UM 0461 Bucuresti: 4204224).OPul reprezentand constituirea gar de part va fi depus, cu cond confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii of.Recomandam ca operatorul economic sa depuna toate diligentele necesare constituirii gar de part tinand cont ca termenul dintre data depunerii si conf in extrasul de cont al unitatii este de 4 zile lucr.3.Depunerea la casieria autor contr a unei sume in numerar (pt val mai mici de 5000 lei).Of va fi respinsa daca nu este insotita de gar de part in cuantumul, forma si avand perioada de valab solicitate in doc de atribuire.Autor contr are dreptul de a retine gar de part cf art.87, alin.1 din HG nr.925/2006.Echivalenta pt gar de part depusa in euro se va face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile anterior datei limita stabilita pentru depunerea of.
Garantie de buna executie
- Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestare va fi de 10 % (5% in cazul in care ofertantul, odata cu depunerea ofertei, prezinta documente, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, care-i dovedesc incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii) din valoarea contractului de prestare fara T.V.A.- Mod de constituire a garantiei de buna executie, conform art.90, alin. (1) si (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: formular 12AIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: formular 12BIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) si anume: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.Atentie: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: formular 12C- Certificat de participare cu oferta independenta: conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la procedura cu oferta independenta: formular 12D- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: formular 12EOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Raducu Gheorghe Stancu, Dobre Catalin, Cristescu Maria si Stanciu Angela.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Fisa de informatii generale ? Formular 4. - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, (eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.Documentulse va depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrisul ?conform cu originalul?, cu mentiunea ca in cazul in care firma va fi declarata castigatoare, se angajeaza sa depuna documentul mai sus mentionat in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie pentru persoane juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, conform art. 188, alin. 2, lit. a) dinO.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formular B3, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului.Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari (din care sa rezulte ca prestatorul va asigura personal calificat pentru efectuarea interventiilor la echipamentele care fac obiectul contractului), insotita de: - CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;
- Copii ale diplomelor de specialitate;
- Copii ale diplomelor de participare a personalului responsabil la stagii de pregatire de specialitate;
- Angajamentul de participare al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.Formular 12G. Informatii privind asigurarea calitatii.Certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in copie cu mentiunea conform cu originalul. Se vor admite si certificari in curs de implementare. In acest caz, solicitam prezentarea raportului de audit in urma caruia s-a dat aviz favorabil in ceea ce priveste sistemul de calitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara - total valoare oferta pentru reviziile generale la grupurile electrogene aferente fiecarui lot.
consumabilelor/pieselor de schimbP consumabile /piese
10
Descriere: acestea sunt prevazute in anexa nr. 2 si se vor oferta pentru fiecare tip de grup electrogen (total valoare materiale/consumabile si piese de schimb/componente cu probabilitatea cea mai mare de inlocuire, in lei, pentru toate tipurile de grupuri din cadrul fiecarui lot)
timpul de constatare a defectiunilort constatare
5
Descriere: timpul de interventie (exprimat in ore, din momentul notificarii), respectiv timpul scurs de la primirea sesizarii telefonice a reprezentantilor achizitorului/beneficiarului in care prestatorul va asigura interventii operative prin personal calificat, in cazul opririi din functionare a grupurilor electrogene.
timpul de remediere a defectiunilort remediere
10
Descriere: timpul de interventie (exprimat in zile, din momentul notificarii), respectiv timpul scurs de la primirea sesizarii telefonice a reprezentantilor achizitorului/beneficiarului in care prestatorul va remedia defectiunea prin personal calificat, in cazul opririi din functionare a grupurilor electrogene.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line sau de la sediul autoritatii contractante, pe baza de solicitare scrisa, in conformitate cu art.40, alin.(2) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 14:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer