Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii consultanta - experti evaluare organizationala si coaching in implementarea planului de imbunatatire organizationala


Detaliu pentru invitatia numarul 357516
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAU
Numar invitatie: 357516/14.02.2014
Denumire contract: Servicii consultanta - experti evaluare organizationala si coaching in implementarea planului de imbunatatire organizationala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI ZALAUCod fiscal: 4291786, Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Telefon: 0260/610550/149, Fax: 0260/661869
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Zalau - Centrul de Relatii cu Publicul, Camera 4;Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Salaj, Romania, cod postal: 450016
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Zalau - Sala Mica de Sedinte;Adresa: P-ta Iuliu Maniu nr.3, Zalau, Salaj, Romania, cod postal: 450016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii consultanta - experti evaluare organizationala si coaching in implementarea planului de imbunatatire organizationala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect prestarea deservicii de evaluare organizationala si coaching pentru implementarea planului de imbunatatire organizationala a Primariei Municipiului Zalau. Serviciile se vor realiza in doua etape distincte ca si activitati si ca si durate de realizare, conform descrierii din caietul de sarcini.Valoarea totala estimata a achizitiei este de 181000 lei fara TVA, din care: Suma prevazuta pentru cheltuieli diverse si neprevazute este 0, neefiind alocate sume in buget aferente acestui tip de cheltuieli.
II.1.6) CPV: 79414000-9 - Servicii de consultanta in gestionarea resurselor umane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 181, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de :3600 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru garantii de participare depuse in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta: curs valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei de participare conform art. 86, alin.(1) din H.G.nr.925/2006: a) prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, b) sau prin virament bancar (OP vizat de banca) si se vor folosi urmatoarele date: Cont RO76TREZ5615006XXX000186 - Trezoreria Zalau, Cod Fiscal 4291786 sau c)in numerar la caseria Primariei Municipiului ZalauAutoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC si este respinsa sau retrasa de catre ofertant, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma aferenta prevederilorart. 278^1 alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se poate constitui in proportie de 50% din cuantumul precizat, iar in acest caz, se va prezenta in mod obligatoriu in original Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (Formular 18)In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si beneficiaza de reducere de 50%, doar daca toti asociatii se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin 3 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va faceconform prevederilor art.92 alin.4 din HG nr. 925/2006.Nota: daca garantia de buna executie va fi constituita in valuta, data la care se face echivalenta leu/valuta este cursul valutar BNR din data semnarii contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire: Ofertantii vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, completata - Formularul 1ANote: Declaratia de mai sus vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitate de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul 1B, la care se vor anexa certificate fiscale privind impozitele si taxele bugetului local si a bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Note: In cazul in care exista terti sustinatori acestia vor prezenta Formularul 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 1B, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate.Cerinta nr.3: Declaratie privind evitarea conflictului de intereseModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 pentru Ofertantul /Ofertant asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinatorIn vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Capilnasiu Sandu Victor Radu- Primar, Cota Gabriela Daniela- Viceprimar, Fazakas Nicolae- Viceprimar, Nistorescu Radu Mihai- Administrator public, Potrovita Stelian-Secretar, Crisan Giorgiana Dana- Consilier local, Bagarean Monica- Consilier local, Balajel Teodor- Consilier local, Birsan Cristian Claudiu- Consilier local, Bogdan Zsolt Miklos- Consilier local, Crisan Mariana Dana- Consilier local, Daraban Vasile- Consilier local, Dragos Raul Bogdan- Consilier local, Haller Otto- Consilier local, Hosu Ioan Valentin- Consilier local, Lakatos Alexandru- Consilier local, Lupa Ilie Ioan- Consilier local, Margin Gabriel Adrian- Consilier local, Muresan Cristian Rares- Consilier local, Muresan Rodica Maria- Consilier local, Pop Eugen- Consilier local, Rusu Daniel- Consilier local, SelingPop Rodica- Consilier local, Ticala Maria- Consilier local, Opris Doina- Director tehnic, Sabou Gligore- Sef serv. investitii, achiz. Publice, Puscas Maria Erzsebet- Consilierinvestitii, Pop Angelica- Consilierinvestitii, Mirisan Maria- Consilierinvestitii, Brudasca Maria - Consilierinvestitii, Galea Anica- Consilierinvestitii, Hanga Delia- Consilierinvestitii, Mezei Mihaela Corina- Consilierinvestitii, Butcovan Ramona Maria -Sef serv. managementulproiectelor, Tulai Ioan- Director patrimoniu, Predescu Adina Claudia- Sef serviciu patrimoniu, Sandu Constantin- Arhitect sef, Gavra Terezia- Sef serviciu urbanism, Cuibus Mariana - Director economic, Lipovan Ioan- Director adjunct economic, Pausan Margareta- Sef serviciu contabilitate, Pop Gabriela Ioana- Consilier serviciul economic, Sabou Nela Marinela- Consilier serviciul economic, Guset Lidia- Consilier serviciul economic, Margin Silvia Consilier serviciul economic, Ardelean Claudia Florica- Director DAPL, Muresan Loredana Viorica- Sef serviciu juridic, Dobra Cristian Lucian-Consilier, Pop Rodica Elena- Consilier juridic, Opris Traian- Consilier juridic, Contras Claudia Dorina- Consilier juridic, Pop Nicoleta Camelia- Consilier juridic, Ciulea Simona Ioana-Consilier, Vidican Mihai- Referent de specialitateCerinta nr.4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 2: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaNota: In cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2Cerinta nr.5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire: completare si prezentare Formular nr. 4: Declaratie privind calitatea de participant pentru ofertant/asociat -persoanele juridice romanevor prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? alaturi de stampila si semnatura reprezentantului legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Din Certificatul Constatator trebuie sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora.Din Certificatul Constatator trebuie sa reiasa ca obiectul achizitiei are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator al ofertantuluiAutoritatea Contractanta, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii, va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constator emis de ORC in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentelerelevante se vor prezenta in original sau copie legalizata si traducerea in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceriCifra medie de afaceriglobala pe ultimii trei ani 2011, 2012, 2013 sa fie minim 360000 leiIn vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, ofertantii vorprezentaFormular nr.5: Informatii generaleNota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Informatii privind tertul sustinatorIn cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia economica si financiara prin sustinerea capacitatii economice si financiarede catre un tert, conform prevederilor art. 186 din OUG 34/2006 si art 111 din HG 925/2006, atunci acesta are obligatia de a de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea uni Angajament ferm.Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180, art. 181 lit a, c1 si d si art. 69(1) din OUG 34/2006.Se vor prezenta: Formular nr. 29 Angajament privind sustinerea financiaraFormular 1A: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Formular 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din OUG 34/2006Formularul nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin.1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, precum si Formular nr.6 ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de Anexa aferenta, Cerinta nr. 2: Experienta similaraOfertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare in cadrul a maxim 2 contracte, iar valoarea cumulata a serviciilor similare prestate sa fie de minim 180000 lei.Pentru serviciul/serviciile prezentate drept experientasimilara se vor prezenta: - Formular 7: Experienta Similara- certificate/documente (de ex.Contract, document constatator, recomandare, proces-verbal de receptie a serviciilor, etc.) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat.Documentele trebuie sa indice valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor, beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform art. 188 alin. 2, lit a din OUG 34/2006In cazul in care existaasociati, experienta similara se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr. 3: Informatii privind personalulPentru indeplinirea contractului, ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine personal de specialitate pentru urmatoarele pozitii: Etapa 1: a)un Expert evaluare financiara- realizeaza evaluarea financiara din cadrul evaluarii organizationale.Absolvent de studii superioare in domeniul economic.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilareb)un Expert evaluare satisfacerii beneficiarilor- realizeaza evaluarea satisfacerii beneficiarului din cadrul evaluarii organizationale.Absolvent de studii superioare in domeniul economic sau tehnic.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilarec)un Expert evaluare procese interne- realizeaza evaluarea proceselor interne din cadrul evaluarii organizationale.Absolvent de studii superioare in domeniul economic, tehnic, stiinte socio-umane, administratie publica.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare.d)un Expert evaluare inovare si dezvoltare interna-realizeaza evaluarea inovarii si dezvoltarii din cadrul evaluarii organizationale.Absolvent de studii superioare in domeniul economic, tehnic, stiinte socio-umane, administratie publica.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilaree)un Expert evaluare personal referitor la limbile straine-realizeaza evaluarea personalului referitor la cunostintele de limbi straine.Absolvent de studii superioare in domeniul limbilor straine (engleza-franceza)A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilaref)un Expert evaluare personal referitor la management-realizeaza evaluarea personalului referitor la cunostintele de management.Absolvent de studii superioare in domeniul economic, stiinte socio-umane, administratie publicaA participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilareg)un Expert evaluare personal referitor la cunostintele de utilizare ale calculatorului (TIC- realizeaza evaluarea personalului referitor la cunostintele de utilizare ale calculatorului.Absolvent de studii superioare in domeniul calculatoare/informaticaA participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilareh)un Expert evaluare personal referitor la comunicare si comportament- realizeaza evaluarea personalului referitor la abilitatile de comunicare si comportament.Absolvent de studii superioare in psihologie, absolvent curs de specializare in domeniul psihologiei organizationale si a muncii.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilar.Din cei 8 experti unul va fi nominalizat ca si persoana responsabila in relatia cu beneficiarul. Pentru acest expert nominalizat se va face dovada ca a coordonat cel putin un proiect., Continuare Cerinta nr. 3: Informatii privind personalulEtapa 2a) Expert coaching schimbare organizationala: .Absolvent de studii superioare. Pregatirea acestuia poate proveni din mai multe arii ale organizatiei: management, marketing, resurse umane;A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilareb) Expert coaching servire cetateni: Absolvent de studii superioare.Pregatirea acestuia poate proveni din mai multe arii ale organizatiei: marketing, resurse umane, comportamentul consumatorului;A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilarec) Expert coaching comportament organizationalAbsolvent de studii superioare. Pregatirea acestuia poate proveni din mai multe arii ale organizatiei: management, resurse umane, management international, pedagogie.A participat in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilareDin cei 3 experti unul va fi nominalizat ca si persoana responsabila in relatia cu beneficiarul. Pentru acest expert nominalizat se va face dovada ca a coordonat cel putin un proiect.Ofertantul va prezenta: -Formularul nr.9: Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-Formularul nr. 10: Personal ce va fi angajat in contract-Formular nr. 11: Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de specialitatePentru persoanele de specialitate se vor prezenta: - CV ? Formular 12, semnat si datat- diplome de studii, certificate, atestate sau alte documente care confirma datele prezentate in CV, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, extras din registrul salariatilor, angajamentele obtinute pentru participarea la procedura conf art 188, alin. 2 c) din OUG 34/2006) in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?- pentru dovedirea experientei profesionale, documente emise de catre angajator sau beneficiar care sa ateste participarea la proiecte similare (exemplu: decizie angajator/recomandari beneficiar etc.), Cerinta 4: masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de serviciiOfertantul va prezenta: - Formularul nr. 21 Declaratie pe proprie raspundere privind protectia mediului in desfasurarea activitatilor, Informatii privind tertul sustinator: Se vor prezenta: In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici isi demonstreaza situatia capacitatea tehnica si profesionala de catre un tert, conform prevederilor art. 190 din OUG 34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor Art.180, art. 181 lit a, c1 si d si art. 69(1) din OUG 34/2006.Se vor prezenta: Formular 1A: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Formular 1C: Tert sustinator: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181lit a), c1) si d) din OUG 34/2006Formularul nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin.1 din OUG 34/2006Formular nr. 30: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala-Formular nr. 30 A: Declaratie tert sustinator profesional, Informatii privind asocierea: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art. 44 din OUG 34/2006.Fiecare asociat trebuie conditiile privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor prezenta: - Acordul de asociere: Formular nr. 28, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane- Formularul nr. 16: Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire a contractului, Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Se va prezenta: Formularul nr. 15: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008 sau echivalentOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii ISO 9001 :2008 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractuluiOfertantul va prezenta certificatul emis de un organism independent in copie ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul in care documentele mai sus mentionate sunt in alta limba decat cea romana, acestea se vor prezenta si in traducere legalizata.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2014 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer