Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii consultanta de management


Detaliu pentru invitatia numarul 336698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"
Numar invitatie: 336698/04.10.2012
Denumire contract: servicii consultanta de management
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180724, fax: +40 213180724, persoana de contact: Mirela Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UMF " CAROL DAVILA " str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021- serviciul aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii consultanta de management
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii consultanta de management
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 916.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5800 lei . Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei.Contul UMF ?Carol Davila? in care se depune garantia de participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art.86 al.(1) din HG 925/2006;Ofertele care , la deschidere, nu sunt insotite de documentele deconstituire a garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire , vor fi respinse si declarte inacceptabile.Conditii de retinere a garantiei de participareAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantulpierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.87 alin(1) din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006;Conditii de restituire a garantiei de participareGarantia de participare se restituie de autoritatea contractanta in conditiile art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoareafara TVA contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular nr.10) ori de o societate de asigurari, sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contulRO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910, cu posibilitatea constituirii prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriicompletarea Formularului nr.1- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si ompletarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului2.Documente de confirmare1 . Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea inuna sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Cerinta nr.3Certificat de participare la proceduracu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului3Cerinta nr.4Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletareasi prezentarea Formularului4Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea si prezentarea Formularului11- Persoanele cu functie de conducere in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizareaprocedurii din cadrul UMF sunt: Rector Academician Ioanel Sinescu;l Director General Administrativ Dr.Ing.Dan Pahoni, DirectorEc.- Adm. Lenuta Boboescu, Sef Birou Inventariere si Intretinere Aparatura Ing. Ion Sandu..Adm.Financ. Ec. Cristina Argesanu Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul National Registrul ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente de confirmare: Certificat constatator emis de ONRC de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivuluioperator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cadrul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primulloc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Capacitate economica- Copia ultimului bilant inregistrat si avizat de organele competente, Cerinta nr. 3Prezentarea cifrei de afaceri sa fie cel putin egala 580000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: echipamente de tehnologia informatiilor si comunicatiilor aflate la dispozitia ofertantului, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie privind parte din contract care este indeplinita de subcontractanti, Informatii referitoare la pregatirea personalului, Documentele depuse pentru dovedirea experientei similare trebuie sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul prestatiei, Informatii referitoare la pregatirea personalului de specialitate necesar oentru indeplinirea contractului, inclusiv informatii referitoare la experti, Presentarea cel putin a unui document doveditor (proces verbal de receptie sau recomnandare) care sa confirme prestarea cel putin a unui serviciu in domensiul managementului de proiect, Echipa de management extern: Expert cheie 1 - Rol in cadrul echipei de management - Manager de proiectStudii - studii superioare de lunga durata;
- curs autorizat CNPFA de manager de proiect;Experienta profesionala generala - minim 5 ani, Experienta profesionala specifica - minim 2 ani experienta in gestionarea proiectelor, Echipa de management extern: Expert cheie 2 - Rol in cadrul echipei de management - Expert fonduri structuraleStudii - studii superioare de lunga durata in economie;
- Experienta profesionala generala - minim 5 ani, Experienta profesionala specifica - minim 2 ani experienta in gestionarea proiectelor, Echipa de management extern: Expert non-cheie 1 - Rol in cadrul echipei de management - Expert ITStudii - studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala - minim 3 ani, Experienta profesionala specifica - minim 2 ani experienta in implementarea de platforme electronice integrate, Echipa de management extern: Expert non-cheie 2 - Rol in cadrul echipei de management - Expert achizitii publiceStudii - studii superioare de lunga durata;
- Experienta profesionala generala - minim 3 ani, Experienta profesionala specifica - minim 2 ani experienta in achizitii publice, Pentru fiecare rol descris mai sus se poate folosi un singur expert. Un expert nu poate acoperi mai multe roluri., Se vor prezenta CV-uri relevante pentru fiecare expert in parte (formular F16) din care sa reiasa experienta si calificarile pozitiei pentru care sunt propusi, copii dupa certificari Cerinta nr. 1Asigurare standard de calitate ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer