Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii consultanta gestionare proiect Reabilitare DJ 709J Sanmartin-Graniceri


Detaliu pentru invitatia numarul 311102
Autoritate contractanta
Consiliul Judetean Arad
Cod de identificare fiscala: 3519941
Adresa: Str. Corneliu Coposu FN, Arad, Arad
Telefon: 0257.281.885
Fax: 0257.250.170
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii consultanta gestionare proiect Reabilitare DJ 709J Sanmartin-Graniceri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitionarea de servicii de consultanta privind gestionarea proiectului "Construire drum de legatura Elek ? Graniceri - Reabilitare DJ 709J Sanmartin ? Graniceri de la km 71+450 la km 83+471? conform caietului de sarcini ce face parte integranta din documentatia de atribuire.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.08.2011 12:38
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Arad prin Consiliul Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22, camera 6 Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Arad, str. Corneliu Coposu nr. 22
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Program Cooperare Transfrontaliera HU-RO)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 151, 615.43 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.calit.de part.la proc. Cert.part.cu oferta ind.;Fisa Inform.gen.;Decl.eligib;Decl. neînc.art.181/OUG 34/2006; Cert. atest.fiscala-buget local, Cert. ANAF; Cert. constat.ORC, Cert. înreg.ORC; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de activ.(2008, 2009, 2010) in domeniul de activ. aferent ob.prezentei achizitii sa fie de minim 250.000; exper. similara în ultimii 3 ani de activ. (raportati de la data depunerii ofertelor)a cel mult 3 contr. de servicii de management a proiectelor de infrastructura rutiera finantate din fonduri structurale, finalizate sau in derulare, a caror valoare cumulata fie minim 100.000 lei fara TVA; Decl.-lista princ.prest.de serv. în ultimii 3 ani; Lista cu echipa de experti cheie (minim 2 membri-un expert sernios manager de proiect si un expert senior asistent manager);lista cu echip.si dotari, ISO 9001 sau echivalent, similar cu obiectul achizitiei, decl.subcontractanti, acord subcontr., decl. asociati, acord asociere
SEAP, e-mail, garantia de participare 1.600 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer