Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii consultanta in management in vederea implementarii proiectului si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului ?Callatis Nautical Club?


Detaliu pentru invitatia numarul 333256
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI MANGALIA
Numar invitatie: 333256/07.08.2012
Denumire contract: Servicii consultanta in management in vederea implementarii proiectului si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Callatis Nautical Club?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI MANGALIACod fiscal: 4515255, Adresa: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Telefon: 0241751060, Fax: 0241755606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 241751060, fax: +40 241755606, Centrul pentru Informarea cetatenilor (CIC), Primaria Municipiului Mangalia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, sala de sedinte, Primaria Municipiului Mangalia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii consultanta in management in vederea implementarii proiectului si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Callatis Nautical Club?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestare servicii consultanta in management in vederea implementarii proiectului si consultanta in organizarea procedurilor de achizitii publice in cadrul proiectului?Callatis Nautical Club?
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 000.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare :5.020 leib) Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor c) Forma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca , in contul autoritatii contractantenr.RO72TREZ2335006XXX000030? Trezoreria Mangalia, deschis la Trezoreria Mangalia, cod fiscal 4515255, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original. Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor vor anexa si declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formular 16 in original)In cazul asocierii operatorilor economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 2.510, 00 lei ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC in conformitate art.278^1 alineat1), litera a) OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului fara TVAb) Modalitati de constituire: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract.- fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz , in conformitate cu prevederileHG 925/2006, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006, conform Formularului 5, in original. Declaratia se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri, si tertii sustinatori.?Prezentare Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006, conform Formularului 6, in original. Declaratia se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri. Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG34/2006?Prezentare Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.?Prezentare Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.?Prezentare Declaratia privind calitatea de participant la procedura conform formularului 7, in original. Declaratia se va depune de catre: - toti asociatii, in cazul unei asocieri- toti subcontractantii, daca este cazul- tertii sustinatori, daca este cazul?Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG34/2006 conform formularului 17, in original. Declaratia se va depune de catre: - toti asociatii, in cazul unei asocieri- toti subcontractantii, daca este cazul- tertii sustinatori, daca este cazulPersoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.RADU CRISTIAN- PrimarBogdan Maganu - Vice PrimarDan Vladescu - Secretar MunicipiuEchipa de implementare: Macau Marian - Manger ProiectTurtoi Elena - Responsabil FinanciarPopa Dan Ciprian - Responsabil AchizitiiPovara Roberta - Responsabil SecretariatGhita Liliana - Responsabil TehhnicTeodorescu Giorgiana - Responsabil PromovareConsilieri: Maganu BogdanTanase Leonard SorinStan LinicaPopescu Marius LucianPetcu IonOlan VasileMoldovan DanutMinca IonMembulat GhiulgeanMazalu GheorgheIorga VasileGuta Marian EugenDragan CristianCirlan LauraCiociia MarinBociog Stefan DragosBeghin LeventAndrei Daniel SorinNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.?Prezentare certificat de participare la licitatii cu oferta independenta ? formular 22- conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010, in original. Certificatul se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieri.Nota :1.In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1. Pentru persoane juridice romane: Prezentare certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte data limita deprimire a ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca: a) ofertantul are obiect de activitate specific achizitiei;b) nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindicCertificatul se va depune in original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul? intrucat aceste doua forme de prezentare sunt singurele ce asigura valabilitatea acestuia, conform specificatiilor inscrise la finalul acestuia.2. Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare sau alte documente similare.3. Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare / apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.Certificatul se va depune de catre toti asociatii, in cazul unei asocieriAutoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire in cazul in care la oferta a fost depus in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceriglobala peultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 498.000, 00 lei .Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONCerinta nr. 2Prezentare bilant contabil peultimii 3 ani vizat si inregistrat de organele competente sau alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara privind ?Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic", Prezentarea cel putin a unui document/ contract/ proces verbal de receptieprin care sa se confirme indeplinirea cerintelor minime. Pentru contractul/ contractele prezentate se va/ vor anexa si recomandarile aferente din partea beneficiarului/ beneficiarilor.Ofertantul care a participat la derularea unor contracte de servicii similare, in calitate de asociat, va prezenta in copie lizibila purtand mentiunea ?Conform cu originalul?, contractul la care a avut calitatea de asociat sau a unui alt document din care se poate determina procentului de participare.Valoarea mentionata trebuie sa reprezinte contributia proprie a acestuia in contracteleprezentate ca experienta similara.In vederea verificarii informatiilor furnizate de catre ofertanti, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare de la acestia sau de la institutiile abilitate., Operatorilor economici (ofertantilor) li se reaminteste faptul ca orice informatie falsa furnizata de acestia in procedura de achizitie publica poate conduce atat la excluderea acestora de la participarea la proceduri de atribuire organizate de Autoritatea de Contractare pentru o perioada cuprinsa intre 2 si 5 ani cat si la sesizarea organelor competente., Cerinta 1Dovada faptului ca in ultimii 3 aniau derulatun contract sau cel mult doua cu o valoare cumulataegala sau mai mare de 249.883, 05 lei, fara TVA, ce a/au avut ca obiect prestarea de servicii de management in implementarea de proiecte finantate prin fonduri europene nerambursabile si organizarea unei/unor proceduri de achizitii publice.Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Convertirea in RON si euro, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RONAnul 2011 1 ? = 4, 2379 RONPrezentare: Formularul 10, cel putin un contract/proces verbal receptie, recomandari, Cerinta 2Prestatorul are obligatia sa asigure in vederea executiei contractului de prestari servicii o echipa formata din minim 4 persoane, avand un nivel de calificare ce va satisaface cerintele minime impuse mai jos.- Prezentare: Formular 12, CV-uri, copii diplome, Formular 12B, contracte individuale de munca/colaborare, angajament model propriu, 2.1 Expert coordonator (Manager de proiect)?Diploma universitara obtinuta ca urmare a absolvirii unor studii universitare de lunga durata?Studii postuniversitare sau specializare in management de proiect (certificare)Certificarea managerului de proiect poate fi dovedita prin act recunoscut de MECTS si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri postuniversitare in managementul proiectelor, precum si certificatul de manager de proiect (recunoscut CNFPA), act ce atesta competente de manager de proiect in conformitate cu standardul ocupational ?Manager proiect?, cod COR 241919.?Cunostinte de limba engleza si de operare pe calculator?Experienta: pozitia de coordonator(manager de proiect) al unei echipei de implementare proiect/proiecte in cel putin un proiect similarSe vor prezenta: , 1.CV ale persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 A2.CV atasate vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii din Codul penal, ca datele inscrise in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.3.Copii legalizate sau ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarile cerute de catre echipa propusa;, 4.Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 B - vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului5.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezenta contracte individuale de munca vizate de ITM sau extras din sistemul REVISAL.6.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezentacontractele de colaborare. In cazul in care la momentul ofertarii nu sunt incheiate contracte de colaborare Prestatorul va prezenta un angajament - model propriu, prin care se va oblige ca, in cazul in care este declarat castigator, sa semneze contractele cu colaboratorii anterior semnarii contractului de prestari servicii cu Autoritatea Contractanta., 2.2 Expert financiar?Diploma universitara domeniul economic obtinuta ca urmare a absolvirii unor studii universitare de lunga durata?Cunostinte de limba engleza si de operare pe calculator;?Implicare in calitate de expert financiar in cel putin 1 proiect similar, 1.Curriculum vitae ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 A2.Curriculum vitae atasate vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii din Codul penal, ca datele inscrise in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.3.Copii legalizate sau ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarile cerute de catre echipa propusa;, 4.Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 B - vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului5.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezenta contracte individuale de munca vizate de ITM sau extras din sistemul REVISAL.6.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezentacontractele de colaborare. In cazul in care la momentul ofertarii nu sunt incheiate contracte de colaborare Prestatorul va prezenta un angajament - model propriu, prin care se va oblige ca, in cazul in care este declarat castigator, sa semneze contractele cu colaboratorii anterior semnarii contractului de prestari servicii cu Autoritatea Contractanta., 2.3 Expert achizitii?Diploma universitara in domeniul juridic obtinuta ca urmare a absolvirii unor studii universitare de lunga durata?Implicare in calitate de expert achizitii in cel putin 1 proiect similar., 1.CV ale persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 A2.CV atasate vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii din Codul penal, ca datele inscrise in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.3.Copii legalizate sau ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarile cerute de catre echipa propusa;, 4.Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 B - vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului5.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezenta contracte individuale de munca vizate de ITM sau extras din sistemul REVISAL.6.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezentacontractele de colaborare. In cazul in care la momentul ofertarii nu sunt incheiate contracte de colaborare Prestatorul va prezenta un angajament - model propriu, prin care se va oblige ca, in cazul in care este declarat castigator, sa semneze contractele cu colaboratorii anterior semnarii contractului de prestari servicii cu Autoritatea Contractanta., 2.4 TraducatorAutorizatiede traducator eliberata fie de Ministerul Culturii fie de Ministerul Justitiei ? romana ? engleza, 1.Curriculum vitae ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 A2.Curriculum vitae atasate vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului si vor avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii din Codul penal, ca datele inscrise in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.3.Copii legalizate sau ?conform cu originalul? ale diplomelor, certificatelor profesionale sau echivalent care sa ateste calificarile cerute de catre echipa propusa;, 4.Declaratii de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Formularul 12 B - vor fi semnate in original, contrasemnate de catre reprezentantul legal al ofertantului5.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezenta contracte individuale de munca vizate de ITM sau extras din sistemul REVISAL.6.In cazul in care persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati proprii ai prestatorului se vor prezentacontractele de colaborare. In cazul in care la momentul ofertarii nu sunt incheiate contracte de colaborare Prestatorul va prezenta un angajament - model propriu, prin care se va oblige ca, in cazul in care este declarat castigator, sa semneze contractele cu colaboratorii anterior semnarii contractului de prestari servicii cu Autoritatea Contractanta., Informatii privind subcontractantii(Se completeaza numai in cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul respectiv) Cerinta nr. 1: Implementarea si certificarea sistemului de management alcalitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer