Achizitie publica - Servicii consultanta si asistenta tehnica, pentru implementarea proiectului ?Plan de dezvoltare locala?
Detaliu pentru invitatia numarul 331388
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331388/10.07.2012
Denumire contract: Servicii consultanta si asistenta tehnica, pentru implementarea proiectului ?Plan de dezvoltare locala?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUPUL DE ACTIUNE LOCALA "VALEA SIRETULUI DE SUS"Cod fiscal: 27360427, Adresa: localitatea Vorona Mare, comuna Vorona, judetul Botosani, Vorona Mare, Telefon: +40 231588604, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Vorona Mare, comuna Vorona, judetul Botosani, Vorona Mare, Romania, cod postal: 717479, telefon: +40 231588604, fax: +40 231588643, persoana de contact: AUREL STEFAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Vorona, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asociatie cu scop social, nepatrimonial-OG26/2000, Legea215/2001, Legea51/2006.Scop-promovarea drepturilor si imbunatatirea conditiilor de viata in zonele rurale prin aplicarea de strategii de dezvoltare economica, sociala, culturala si spirituala, imbunatatirea calitatii serviciilor, infrastructurii, atragerea fondurilor nerambursabile pentru finantarea investitiilor necesare realizarii acestora)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii consultanta si asistenta tehnica, pentru implementarea proiectului ?Plan de dezvoltare locala?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii consultanta si asistenta tehnica, pentru implementarea proiectului ?Plan de dezvoltare locala?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 398.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000 leiModalitati de constituire acceptate, cf art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO35TREZ1165098020006753, Trezoreria Botosani, confirmat prin extras de cont sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care se prezinta in original.Valabiltatea garantiei de participare-90 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de achizitie publica cf art.90 din HG 925/2006 actualizata: - scrisoare de garantie(Formularul corespunzator din Sectiunea Formulare)- retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului cf art. 90, alin.3 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare;
-orice alt Instrument de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea conform art.180 din OUG nr.34/2006 -Formular 12ADeclaratie pe propria raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006 -Formular nr.7Pers cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Stefan Aurel?presedinte asociatieOnisii Tomita?prim-vicepresedinteAcatrinei Mircia?vicepresedinteLesuc Aurel?vicepresedinteAciobanitei Ioan?vicepresedinteDorneanu Dorel?vicepresedinteVoicu Murariu?vicepresedinteVitel Dumitru?vicepresedinteNechifor Ioan?secretarCaslaru Dinu ? viceprimarDernea Georgel ? consilier localChisalita Ion - consilier localDoroftei Gheorghe Claudiu - consilier localDurnea Georgel - consilier localGherasim Elena - consilier localGherasim Valeriu - consilier localIstina Petru - consilier localLupascu Ioan - consilier localMunteanu Petru - consilier localBudeanu Mihai - consilier localNechifor Savel - consilier localNechita Stelian Gheorghe - consilier localNechifor Vasile - consilier localOnofrei Gheorghe - consilier localSidor Emil - consilier localNechifor Elena ?viceprimarAsordoaie Petru - consilier localChelariu Eugen - consilier localBorfotina Mircea - consilier localChelaru Eugenia Elena - consilier localChiriac Marin - consilier localCobzariu Virgil - consilier localMironica Mihaela- consilier localMurgu Pislaru Daniela - consilier localMarcu Aspazia - consilier localNechifor Elena - consilier localSurugiu Mihai - consilier localTarus Ionel - consilier localTivlica Alexandru ? consilier localAnton Maricel ?viceprimarAconstantinesei Florin ? consilier localAzamfirei Toader ? consilier localChelaru Cristi ? consilier localCoteata Ionela Anca ? consilier localAionitoaie Adrian ? consilier localGradinaru Gheorghe- consilier localHoidrag Constantin ? consilier localLupancu Narcis ? consilier localPadurariu Mihai ? consilier localOlaru Constantin ? consilier localSimion Teodor ? consilier localTudosa Mihai ? consilier localRoscaneanu Sorin Iulian - viceprimarIrimia Stefan - consilier localAxinte Neculai - consilier localCotoc Constantin - consilier localHlaghie Andrei - consilier localDanila Florin - consilier localDoroftei Dumitru - consilier localDos Doinita - consilier localGicoveanu Mihai - consilier localGradinaru Gheorghe - consilier localHarja Miluca - consilier localPetrovici Silviu - consilier localRusu Constantin - consilier localStirbu Constantin - consilier localSimian Teodor ? consilier localPrisacariu Vasile ?viceprimarMancas Ioan ? consilier localLeneschi Ninu ? consilier localGrigore Liviu-Petrica ? consilier localPitaru Vasile ? consilier localJaba Florin ? consilier localRuxanda Ion ? consilier localScurtu Vasile ? consilier localBocancia Mihai ? consilier localAxinte Mihai - consilier localCostan Vasile-Irinel - consilier localZavoi Viorica - consilier localTimpascu Petru - consilier localCiubotaru Constantin - consilier localIacob Marius - consilier localDoroftei Costica - consilier localCeornei Gheorghe ? consilier localIlincuta Alexandru ?viceprimarPenciuc Gheorghe - consilier localHumeniuc Costache - consilier localStrachinariu Maria - consilier localBobocea Tudor ? consilier localTiganasu Gheorghe ? consilier localDaniliuc Mihai ? consilier localPirvu Ioan ? consilier localSandu Constantin ? consilier localPopovici Dan ? consilier localCucu Costel ? consilier localAlungulesei Olga ? consilier localAndone Florica ? consilier localIvan Mircea - consilier localPrisacaru Viorel - consilier localGasner Victor- consilier localChirila Gheorghe ? consilier localPodariu Gheorghe ? consilier localPodariu Stefan ? viceprimarStefan Vasilica ? consilier localStiuler Geanina Laura ? consilier localSpataru Florin ? consilier localMovanu Laur ? consilier localAnton Maricel ? consilier localAcasandrei Felicia ? consilier localDrobota Gabriela ? consilier localPodaru Costel ? consilier localNeamtu Liviu ? consilier localPodaru Angela ? consilier localMania Gheorghe ? consilier localSandu Constantin ? viceprimarCantec Neculai - consilier localCornaci Vasile ? consilier localMascan Cristian - consilier localMaxim Aurel ? consilier localMihalache Vasile - consilier localPetenchea Constantin - consilier localRotaru Costache - consilier localSilion Olga ? consilier localApetroaie Teodor - consilier localChelariu Cristian ? consilier localBursuc Gelu ? consilier localAionoaie Mircea ? consilier localOniciuc Ilie ? viceprimarAdochitei Constantin - consilier localAndronache Ionita - consilier localBobalca Ioan - consilier localBudianu Valerica - consilier localDancu Dumitru - consilier localDobria Maricel - consilier localDumbrava Constantin - consilier localIurac Florin - consilier localIuriet Constantin Marius - consilier localNechita Gheorghe Radu - consilier localPatrauceanu Gheorghe - consilier localPatrauceanu Mihai - consilier localPinzariu Mihaela - consilier localVarvaruc Petru - consilier localDeclaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG nr.34/2006 -Formular 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 12CDeclaratie pe propria raspundere conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -Formular nr.4Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidatemis de Ministerul Finantelor prin ANAF; Pentru persoane juridice romane -Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul unde isi are sediul ofertantuldin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori precum si faptul ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/lichidare/aranjament cu creditorii sau o alta situatie similara reglementata de legislatia in domeniu.Certificat constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data prezentarii, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate ?Activitati de consultanta pentru afaceri si management? - cod CAEN 7022, in original, copie legalizata sau copia conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, i se va solicita documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional (traducere autorizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Acestea vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pentru ultimul an financiar incheiat (2011) sau extrase din bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente., Cifra de afaceri pe ultimii trei ani ( 2009, 2010 si 2011)trebuie sa fie de minimum 770.000 lei., Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare, Informatii privind ofertantii din categoria I.M.M.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Ofertantul va prezenta: Lista principalelor contracte de prestari servicii derulate in ultimii 3 ani continand: valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, sursa de finantare, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contractului, precum si o descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului respectiv. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 2 Prestarea a minim 1 contract maxim 3 care sa confime prestarea serviciilor similare in valoare de 388.398, 61 leiOfertantul va depune documente/contracte similare/procese verbalede receptie, in copie lizibila certificata conform cu originalul. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi. Daca este cazul subcontractarii, ofertantii vor prezenta lista cuprinzand subcontractorii declarati, in original, insotita si de fotocopii ale acordurilor de subcontractare, Cerinta 3 Prezentarea de informatii privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere pentru 2009, 2010, 2011, Cerinta 4 Informatii privind resursele umane, Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: 1. manager proiect in domeniul derularii proiectelor cu finantare din fonduri nerambursabile.Cerinte privind studiile si experienta profesionala: 1.Ofertantii vor prezenta dovada existentei certificarii managerului de proiect, care poate fi recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului si de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Act doveditor poate fi: diploma de absolvire de la programele de masterat, cursuri universitare/postuniversitare in managementul proiectului.2. Experienta relevanta in managementul proiectelor, administrare de bugete, raportare, alocare de resurse, planificare si organizare, realizarea de proceduri de implementare.3. Cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, posta electronica;, 2. expert contabil.Cerinte privind studiile si experienta profesionala: 1. studii superioare de profil economic;2. cunostinte de operare pe calculator: Microsoft Office, posta electronica;3. experienta profesionala specifica in una din profesiile reglementate in domeniul financiar contabil, desfasurate in calitate de membru activ in organizatiile profesionale de utilitate publica., 3. juristCerinte privind studiile si experienta profesionala: 1. studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master / doctorat in domeniul juridic;2. experienta profesionala dupa absolvirea studiilor superioare;3. cunostinte de operare pe calculator Microsoft Office, posta electronica., 4. specialist marketingCerinte privind studiile si experienta profesionala: 1. studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta de la o universitate acreditata sau master / doctorat in domeniul economic;2. experienta profesionala dupa absolvirea studiilor superioare ;3. cunostinte de operare pe calculator Microsoft Office, posta electronica.Pentru a verifica indeplinirea cerintelor, pentru fiecare expert propus, ofertantul va depune: - copii ale diplomelor de studii si/sau ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- Se va anexa copie carnet profesional cu viza anuala de exercitare a profesiei sau adeverinta de la organismul profesional pentru cerinta 2);Nota: Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV., Cerinta 5 Angajament ferm?daca ofertantul este sustinuttehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii din oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii din oferta fara acceptul autoritatii contractante, eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale, Cerinta 7Informatii privind asociereaAcord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti Asociatii din Asociatie / Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie / Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul (60 pct) se acorda astfel: a)Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda PMax (60pct); b) Pentru alt pret ofertat, dupa formula P(n)=(pret min/pret n)x60pct
Identif, descr si argum riscurilor care pot afecta exec contr inclusiv recom de red/elim a risc identificate, fara a se afecta cerintele c.s.
40
Descriere: Punctajul (40pct.) se acorda astfel: PMax (40pct.) se acorda pentru numarul maxim de riscuri identificate; Pn = (NIRn /NIR) x 40, unde NIRn = numar riscuri identificate in oferta ?n?, NIR = numarul maxim de riscuri, rezultat prin compararea ofertelor
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 11:10