Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii consultanta ?Sist.Informatic de Management al Doc Arhivare Electronica pt Consiliul Jud CJ


Detaliu pentru invitatia numarul 179024
Autoritate contractanta
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4288110
Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca
Telefon: 0264503300
Fax: 0264503300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii consultanta ?Sist.Informatic de Management al Doc Arhivare Electronica pt Consiliul Jud CJ
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 72220000-3 - Servicii de consultanta privind sistemele informatice si servicii de consultanta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Consultanta pentru intocmirea Studiului de Fezabilitate a obiectivului de investitii stabilit; Elaborarea si depunerea in vederea obtinerii finantarii din fonduri structurale europene a aplicatiei de proiect ?Sistem Informatic de Management al Documentelor si Arhivare Electronica pentru Consiliul Judetean Cluj?, adresat Consiliului Judetean Cluj, si cetatenilor.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 22.10.2008 16:34
Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Cluj, Cluj-Napoca Adresa: Bulevardul. 21 Decembrie 1989 nr.58 Cluj-Napoca, Judetul Cluj, cod 400094
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Cluj, Cluj-Napoca Adresa: Bulevardul. 21 Decembrie 1989 nr.58 Cluj-Napoca, Judetul Cluj, cod 400094
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire atasata
direct de pe seap; informatii la tel. 0264-503360
Motive anulare:
Altele
Observatii: in temeiul art. 209 alin. 1. lit. d) din OUG 34/2006, comisia de evaluare considera imposibila incheierea contractului si hotaraste - Anularea procedurii din urmatoarele motive: - Contractul nu poate fi atribuit intrucat a ramas fara obiect ? data limita de depunere a dosarelor este expirata.-Achizitionarea documentatiilor nu poate avea nici o alta utilizare in momentul actual si cumpararea acestora ar duce la incalcarea principiului utilizarii eficiente a fondurilor publice.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer