Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,servicii cu autoscreperul pentru anul 2012?


Detaliu pentru invitatia numarul 321523
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Numar invitatie: 321523/08.03.2012
Denumire contract: , ,servicii cu autoscreperul pentru anul 2012?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVACod fiscal: R16299139, Adresa: CALEA UNIRII NR. 147, Craiova, Telefon: 0351403342, Fax: 0251594837
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BARIERA VALCII, NR.195, Craiova, Romania, cod postal: 200716, telefon: +40 0372511505, fax: +40 0251599495, persoana de contact: Marius Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.E. Craiova II, Craiova str. Bariera Valcii nr.195, cod 200716, jud Dolj, etaj 2, la sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,servicii cu autoscreperul pentru anul 2012?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii cu autoscreperul in scopul efectuarii tasarii carbunelui la depozitul de carbune al Sucursalei Electrocentrale CraiovaII
II.1.6) CPV: 98300000-6 - Servicii diverse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 820.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 998.21 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formular 10)Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie este de 5% din valoarea contract.fara TVA.Modul de constituire: a)instrum.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contract.(Formular 11).Nota: Gar.trebuie sa fie irevoc.Instrum.de gar.trebuie sa prevada daca plata gar.se va executa: -conditionat sau neconditionat.b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contract. Pe parcursul indeplinirii contract.autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-Cerinta obligatorie: Formularul 12A;Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Cerinta obligatorie: Formularul 12B;Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: Formularul 1;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonan?a de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing. Constantin Hoanca ? Director Sucursala Electrocentrale Craiova II, ing. Mihai Bobos-Dir.Adj.Exploatare, ec.C-tin Budoace-Contabil Sef-Cerinta obligatorie: Formularul 2. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, daca in cadrul ofertei acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Formularul , ,Informatii generale?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, din care sa reiese ca operatorul economic a prestat servicii ce reprezinta cel putin jumatate din volumul solicitat in caietul de sarcini al acestei achizitii.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; (ex: document constatator conform HGR 1337/2006). Certificate emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.Ofertantul va prezenta documentele prin care va dovedi ca are un sistem de management al calitatii certificat, in conformitate cu standardul de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este anexata la prezenta invitatie. Informatii suplimentare la Serviciul Comercial, tel : +40 0372511505, fax : +40 0251599495
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2012 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer