Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 323220
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ARAD
Numar invitatie: 323220/02.04.2012
Denumire contract: Servicii curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ARADCod fiscal: 3519925, Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad, Telefon: +40 257281850-289, Fax: +40 257284744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 73, Arad, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257281850-316, fax: +40 257270098, persoana de contact: Serviciul Relatii cu publicul-Registratura-camera 5
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUNICIPIUL ARAD, BULEVARDUL REVOLUTIEI NR. 75, camera 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie si igienizare in Primaria Municipiului Arad si locatiile adiacente acesteia
II.1.6) CPV: 90900000-6 - Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1.612, 90 lei.Valabilitatea GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de val.a ofertei.Constituirea GP: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau soc.de asig. in favoareaAC.Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; -OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul pentru GP la licitatii al Mun. Arad deschis la Trez.mun.Arad este: RO40TREZ0215006XXX006669.- numerar la caseria AC;Cf art.86 alin.(4)/HG 925/2006, ?GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.Nota: GP depusa intr-una din formele solicitate va fi insotita de o declaratie a ofert.in care precizeaza si accepta ca suma de 1, 612, 90 lei se poate retine cf prev.art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, in situatia in care va fi respinsa contestatia de catre CNSC.Ofertantii care vor constitui GP cf. art.16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea Intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie si vor completa FORMULARUL 9, acesta fiind prezentat odata cu GP inainte de deschiderea ofertelor.AC va exclude din prezenta procedura de atribuire ofert. care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate in prezenta documentatie de atribuire.GP se restituie: - ofert. castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii G.de buna executie;
- ofert. necastigatori: dupa semnarea contrac. de achizitie publica cu ofert. a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratii privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspunderecompletata in conformitate cu formularul 12A ? original, prezentat la capitolul Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea Formulare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile simodificarile ulterioare.Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul deinterese, prezentat la capitolul Formulare;Persoanele care se ocupa de organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Falca-primar, Macra Claudia-administrator public, Tamas Petru-director economic, Dekany Edita Laura-presedinte comisie de evaluare;Nagy Florentina Mihaela-membru comisie de evaluare, Sandor Marcela- membru comisie de evaluare, Cighirean Daniela Sorina- membru comisie de evaluare, Cirja Monica Cornelia- membru comisie de evaluare, 4. Declaratia privind participarea cu oferta independenta- Formular 7;Se solicita completarea declaratiei de participare cu oferta independenta, prezentat la capitolul Formulare. Persoanelor juridice /fizice romane vor prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestareori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere inlimba romana legalizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii vor completa si depune fisa de informatii generale, Ofertantii vor completa si depune declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea riscului profesional
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare, declaratie insotita de recomandari de la beneficiarii serviciilor, Ofertantii vor completa si depune Declaratia privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul, In cazul unei asocieri , ofertantii trebuie sa depunaacordul de asociere, Informatii privind resursele tehnice, Informatii privind resursele umane Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008privind certificarea sistemului de management al calitatii sau echivalent pentru prestarea de servicii de curatenie, valabil la data deschideriiofertelor, Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 14001 privind certificarea sistemului de management de mediu sau echivalent pentru prestarea de servicii de curatenie, valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, sau de la sediul autoritatii contractante, persoana de contact _Cighirean Daniela
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer