Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii curatenie


Detaliu pentru invitatia numarul 345226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE OLT
Numar invitatie: 345226/13.04.2013
Denumire contract: Servicii curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE OLTCod fiscal: 4286364, Adresa: STR.ARCULUI NR.2A, Slatina, Telefon: +40 249412334, Fax: +40 249413402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea serviciilor de curatenie, igienizare si salubrizare in spatiile interioare si a perimetrului exterior pentru sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Olt si a unitatilor subordonate .
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 114, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2200lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;Mod de constituire: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta in contul RO50TREZ5065005XXX000234, deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4286364;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata (vizat de organele bancare) in contul indicat de prezenta documentatie, ofertantul are obligatia sa depuna dovada constituirii ei in SEAP (www.e-licitatie.ro) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau alt instrument de garantare, ofertantul are obligatia depunerii acestuia atat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui in lei sau in valuta (echivalentul GP din lei in valuta se va face la cursul BNR din data de 15.04.2013)NOTA: neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor din documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura de atribuire.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 )garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, se va completa conform Formularului A din sectiunea Modele de formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, se va completa conform Formularului B din sectiunea Modele de formulare.3.Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (somaj, sanatate, pensii), eliberat de Directia Generala a Finantelor judetene, din care sa reiasa plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.4.Certificat de atestare fiscala- se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.5.Certificat de participare cu oferta independenta se va completa conform Formularului C din sectiunea Modele de formulare.6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea la prevederile art.69"1, se va completa conform Formularului D din sectiunea Modele de formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul D.G.F.P. OLT sunt: Diaconescu Florin -Director executiv D.G.F.P. Olt, Zestran Aurelian -Director executiv adjunct D.G.F.P. Olt, Duican Victor-Sef Birou Financiar - contabilitate, Pavel Ionela-Sef Serviciu Juridic (membru al comisiei de evaluare), Enache Gheorghe -Sef Serviciu Administrativ, arhiva si gestionarea formularelor (membru al comisiei de evaluare), Neacsu Elena-Consilier superior, Compartiment Investitii(Presedinte comisie de evaluare), Cilea Liviu-Inspector Comp. Internprevenire si protectie(membru al comisiei de evaluare), Bontescu Marian-Consilier superiorBir. Coordonare monitorizare, colectare venituri bugetare (membru al comisiei de evaluare), Stoicanescu Ioana Loredana -Inspector asistent Comp. Achizitii publice(membru al comisiei de evaluare). - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se va prezenta certificatul constatator in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din caresa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.-Persoanela juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii (aspiratoare profesionale performante, maturi, mopuri, perii etc.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer