Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII CURATENIE


Detaliu pentru invitatia numarul 354293
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 354293/01.10.2013
Denumire contract: SERVICII CURATENIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4426581, Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/314379, Fax: 0252/316317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131, telefon: +40 252/314379, fax: +40 252/316317, persoana de contact: MARIANA MARIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220131-SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII CURATENIE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE CURATENIE CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.500 lei . Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, deschis la Trezoreria Drobeta Turnu Severin RO74TREZ4615006XXX000117, C.U.I. 4426581, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Cursul de schimb valutar utilizat este cursul BNR din data de 04.09.2013 valuta si va fi utilizat ca reper pentru echivalarea in alta valuta a pretului in lei din ofertele financiare depuse la aceasta procedura .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea ?(Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Cerinta nr. 2: Prezentare: - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completari In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 2^1. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 2^1, cu referire numai la art. 181 lit. a), c ^1) si d). Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Cerinta nr. 3 : Prezentare: Formular 3 ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Fiecare asociat si/sau subcontractant, este obligat sa prezinte declaratia. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa. Cerinta nr.4 : Prezentare: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formularCerinta nr.5: Prezentare: - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din OUG 34/2006? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti sau terti sustinatori, fiecare subcontractant si fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele cu functii de decizie in cadrul Municipiului Drobeta Turnu Severin care participa la atribuirea contractului de achizitie sunt: - Primar Constantin Gherghe; - Administrator Public Nicolaie Paponiu - Viceprimar Marius Vasile Screciu -Viceprimar Carjan Daniel Olimpiu - Secretar Iota Rogobete - Director executiv Elena Calianu ? Sef Serviciu Investitii Radu Manafu - Compartiment Juridic si Contencios Administrativ Pasat Mirela -Sef birou Achizitii Saman Laura - Birou Achizitii: Marian Mariana, Iovanescu Maria;Directia economica: Domnulete Alexandrina;Damian Emanuela;Directia Gospodarie: Teculescu Mianda;Oglindoiu Cristian;Staiculescu Gheorghe;Filip Cristian;Galetan Florinel;Vladu Ionica;Huza Marinela;Conta Ana;Marc Leon;Coada Constantin; cosilieri locali: Argintoianu Doru- Adrian;Bolocan Constantin;Boruga Doina;Budulan Radu Alin Alexandru;Butusina- Popescu Elena ;Carindatoiu Marian;Folescu Cornel Vasile;Golea Mihaela Carmen;Grosu Mircea Sevastian;Iordache Ion; Marculescu Dumitru;Medragoniu Gabi Damian;Mura Cristian;Nanciu Antoaneta Renatta;Nicolae Veronica Simona;Nicolicea Liviu Gabriel;Robu Cosmin;Stanisoara Andrei;Valcu Romulus;Vuvrea Nicolae . Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru asociati codul CAEN trebuie sa fie corespunzator activitatii pe care o realizeaza in cadrul contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Prezentare: Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial Ofertantul are obligatia sa prezinte in original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritoriului ? formular tip emis de autoritatile competente, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCIn cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice /fizice straine -Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident - documente prezentate original/copie legalizata sau copie certificata , ,conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Din certificatul constatator prezentat, trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori si ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa solicite ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentele in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilant contabil si a anexelor explicative pe anul 2012. Formular 6 - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Curs valutar mediu lei//alta valuta pt. anii: 2010-2011-2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari efectuate in ultimii 3 ani si anexa Lista principalelor prestari similare executate va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valorile contractelor prezentate in vederea sustinerii experientei similare vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anual lei/ /alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010, 2011 , 2012: . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date ;, Declaratie privind utilajele.Cerintele minime sunt: 1. Aspiratoare profesionale de praf cu nivel scazut de zgomot =58 dB -minim 10 buc deoarece serviciile se vor desfasura in incaperi unde nivelul de zgomot nu trebuie sa afecteze activitatile in curs.2. Carucioare profesionale de curatenie complet echipate- minim 10 buc pentru a asigura buna desfasurare a serviiciilor in toate locatiile.3. Masini monodisc cu generator de spuma pentru curatare uscata mochete - minim 3 buc pentru a asigura buna desfasurare a serviiciilor in toate locatiile.4. Masini profesionale pentru spalare/aspirare pardoselicu avans prin impingere sau mecanic specifice spatiilor destinate birourilor - minim 2 buc pentru a asigura buna desfasurare a serviiciilor in toate locatiile.5. Masini de curatat zapada ? minim 2 buc pentru a se asegura inlaturarea zapezii pe terenul de joc al Stadionului municipal.6. Masina profesionala pentru spalare aspirare pardoseli ? 1 buc pentru a asigura buna desfasurare a serviiciilor in toate locatiile.7. Masina profesionala pentru spalare/aspirare suprafata joc Sala polivalenta deoarece lacompetitiile de handbal jucatorii folosesc o substanta (clister) pentru priza mingei dejoc, iar pentru indeparatrea acesteia de pe suprafata de joc este nevoie de o solutiespeciala., Declaratie cu efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer