Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii curatenie expozitia publica si birouri


Detaliu pentru invitatia numarul 341249
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA GRIGORE ANTIPA
Numar invitatie: 341249/20.12.2012
Denumire contract: Servicii curatenie expozitia publica si birouri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL NATIONAL DE ISTORIE NATURALA GRIGORE ANTIPACod fiscal: RO 29446657, Adresa: SOS.KISELEFF NR.1 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213128863/+40 213128826/123, Fax: +40 213128863
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii curatenie expozitia publica si birouri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de curatenie expozitia publica si spatii birouriValoarea aferenta prezentei proceduri, valoare la care se vor raporta ofertele, este de 118304 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 134981 lei - conf pct II.2.1), II.2.2) si IV.4.2)
II.1.6) CPV: 90919000-2 - Servicii de curatare a birourilor, a scolilor si a echipamentului de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 981 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 2300lei (valoarea estimata a contractului conf. HG925/2006 art.6 alin.3 lit.c))Perioada de valabilitate a garantiei de participare egala cu perioada de valabilitate a ofertei (pct.IV.3.7.), incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei de participare conform reglementarilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, sau prin depunerea la casieria muzeului a sumei in numerar. Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006.Suma ce va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 1.183lei conf. art.2781 alin(1) din OUG 34/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor, iar in original acesta va fi prezentata/transmisa si la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul garantiilor depuse in euro se va lua in calcul cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - FORMULARUL 1 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta - FORMULARUL 2 din sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art.69, art.69^1 - FORMULARUL 3 din sectiunea Formulare. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ca nu are persoane in cadrul Consiliului de Administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al-IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele ce detin functii de decizie si conducere cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Murariu Dumitru - director general, Cursaru Elena - contabil sef, Purdescu Vasile, Andrei Camelia, Fratila Bogdan - comisia de evaluare, Ionica Vilica - jurist, Dicianu Ilie - responsabil achizitii.In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.Certificat de atestare fiscala - emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale - eliberat de catre organele administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Lipsa acestor formulare completate duce la respingerea ofertei ca inaceptabila. Certificatul constatatorEmis de ORC din care sa reiasa ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri si nu este intr-o procedura de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare sau faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa prezinte documentul solicitat mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil pe anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de 100.000lei fara TVA (individual sau cumulate).In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004)., O recomandare din partea clientilor, Lista cu mijloacele tehnice puse la dispozitie pentru executarea contractului, la care se ataseaza obligatoriu caracteristicile tehnice, fise tehnice si care trebuie sa indeplineasca conditiile din Caietul de sarcini.Conform OUG34/2006 art.188, alin.(2), lit.g)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 07:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer