Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii curatenie si dezinfectie


Detaliu pentru invitatia numarul 349261
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"
Numar invitatie: 349261/26.06.2013
Denumire contract: Servicii curatenie si dezinfectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Boli Infectioase si Tropicale "Dr. Victor Babes"Cod fiscal: 4266049, Adresa: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Telefon: +40 3172727, Fax: +40 3172721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Romania, cod postal: 030303, telefon: +40 3172727, fax: +40 3172721, persoana de contact: Mihai Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Mihai Bravu Nr.281-283, Bucuresti, Romania, cod postal: 030303, telefon: +40 3172727, fax: +40 3172721, persoana de contact: Mihai Stanciu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii curatenie si dezinfectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii curatenie si dezinfectie
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 156, 000 - 549, 057 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2%(10981 lei) din valoarea estimata fara tva (cont RO30TREZ7035006XXX011125 - Trezoreria sector 3)(se accepta si in euro calculata la cursul BNR din data anterioara cu 5 zile termenului limita de depunere a ofertelor.)-mod constituire conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita a depunerii ofertei. Contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia i se va retine suma prevazuta la art..2781 alin.1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69?1?? din OUG 34/2006(persoane ce detin functii de decizie: Emanoil Ceausu, Simin Aysel Florescu, Carmen Furdu, Asist.med.princ. Cornelia Nastase, Mihai Stanciu, Ion Nedelcu, Vasile Curculescu, Cristian Pitea, Rodica Hirsan, Lavinia Tanase)- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) - original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ? copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare raportare contabila la 30.06.2011, 31.12.2010 sau alte documente echivalente, vizata si inregistrata de organele competente (copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante), Fisa de informatii generale (Formularul B2 din Sectiunea III), din care sa reiasa ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani este egala sau mai mare decat 91500 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament de participare la indeplinirea contractului a unui numar de minimum 30 de persoane -( agenti de curatenie specializati) ? si minimum 2 supraveghetori, din care cel putin unul sa fie un specialist in igiena., Operatorii economici vor prezenta mostre pentru dezinfectantii propusi pentru prestarea serviciului ce face obiectul prezentei proceduri. Mostrele nu se factureaza, ele reprezinta cerinta minima de calificare;Se vor retine doar mostrele prezentate de ofertantul castigator. Mostrele depuse vor fi marcate obligatoriu cu numele ofertantului si numarul lotului ofertat- Prezentarea mostrelor reprezinta o conditie eliminatorie, iar neprezentarea lor sau prezentarea unor mostre necorespunzatoare duce la respingerea ofertantului., In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: 1.Acord de subcontractare2.Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Prezentare copii a maxim 3 contracte similare ale caror valori cumulate sa fie de minim 45750 lei, insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii., Se va prezenta declaratie pe propria raspundere prin careofertantul se obliga ca in situatia in care este declarat castigator al procedurii, va completa si va transmite autoritatii contractante pana la data semnarii contractului subsecvent, lista nominala cu personalul ce urmeaza sa presteze activitatea in SPITAL si repartitia acestora pe zonele de activitate, pe ture. Se vor prezenta documente doveditoare (stat de plata sau extras REVISAL sau bilant depus pentru anul 2011 din care sa rezulte numar de personal sau alte documente relevante in acest sens dupa caz) privind detinerea personalului necesar pentru indeplinirea contractului conform prevederilor fisei de date si caietului de sarcini. Certificat de atestare pentru managementul calitatii (ISO 9001:2001/2008 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului, furnizor ? copie legalizata sau conform cu original, Certificat de atestare pentru managementul mediului (ISO 14001:2005 sau echivalent) corespunzator cu obiectul contractului, furnizor ? copie legalizata sau conform cu originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer