Achizitie publica - Servicii de ? Asigurare a personalului C.N. ? A.P.M. ? S.A. Constanta in caz de accidente si boli profesionale?
Detaliu pentru invitatia numarul 347205
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347205/22.05.2013
Denumire contract: Servicii de ? Asigurare a personalului C.N. ? A.P.M. ? S.A. Constanta in caz de accidente si boli profesionale?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTACod fiscal: 11062831, Adresa: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Constanta, Telefon: 0241-611540, Fax: 0241/619512
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Incinta Port, Gara Maritima, Constanta, Romania, cod postal: 900900, telefon: +40 0241611540, persoana de contact: Camera 217 - ? Registratura?
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTAIncinta Port, Gara Maritima, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de ? Asigurare a personalului C.N. ? A.P.M. ? S.A. Constanta in caz de accidente si boli profesionale?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Asigurarea personalului CN APM SA Constanta in caz de accidente si boli profesionale , pentru o perioada de 12 luni
II.1.6) CPV: 66512000-2 - Servicii de asigurare contra accidentelor si de asigurare de sanatate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 3.000 RON sau echivalentul in Euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor preliminare cu 5 zile;Perioada de valabilitate: 45 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire: a)Ordin de plata in contul CN APM nr.RO83BRDE140SV06373001400 ? cont RONdeschis la BRD Sucursala Constanta RO61ABNA1400264100079932 ? cont RON deschis la RBS Bank Sucursala Constanta;Ordinul de plata va fi vizat cu cel putin 24 ore inainte de deschiderea ofertelor Sau b) Instrument de garantare - emis de catre o banca(Formular nr.3) sau de o societate de asigurare. Polita de garantare trebuie sa fie emisa de o alta societate de asigurari decat societatea de asigurari care depune oferta. Polita de asigurare si conditiile generale si speciale nu vor contine in niciun caz clauze de excluderi de plata catre beneficiar, respectiv autoritatea contractanta, a valorii de asigurare.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres art.87 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la Art.2781 din OUG 34/2006 in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie sa fie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din pretul contractului fara TVA; Modul de constituire: De regula, printr-un Instrument de garantare emis de catre o banca sau de o societate de asigurare, conform prevederilor art.90 alin (1) din HG 925/2006, alta decat ofertantul castigator al contractului. Polita de asigurare si conditiile generale si speciale nu vor contine in niciun caz clauze de excluderi de plata catre beneficiarrespectiv autoritatea contractanta, a valorii de asigurare.sau conform art.90 alin (3) din HG 925/2006, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie; Perioada de valabilitate: 24 luni de la data incheierii contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie nr.1 : Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, completataconform Formular 12 A ? original. Se va prezenta de catre ofertant/asociati/tert sustinator2.Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie nr.2: Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere, completata in conformitate cu Formular 12 B ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta de catre ofertant/asociati/tert sustinator3. Informatii privind calitatea de participantla proceduraCerinta obligatorienr.3: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cuFormular 12C ? original.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurentaSe va prezenta de catre ofertant/asociat4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Cerinta obligatorie nr.4: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 12 D ? originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul AC (Anexa 1) sunt: LucianBalut-Director General; Decebal Serban ? Director General Adjunct; Daniela Serban ? Director Economic; Ghiulentan Encioiu - Sef Serviciu Juridic si Contencios;George Alexandru Iorov ? Director Infrastructura; Mihaela Staetu ? Sef Serviciu Dezvoltare Achizitii Publice; Aurelia Liliana Popa ? Sef Birou Sanatate si Securitate in Munca; Maria Mergiu? Sef Departament Financiar ? Contabil; Iulia Udriste - Sef Birou Litigii Maritime si AsigurariPersoane din cadrul AC, membrii ai comisiei de evaluare si atribuire (Anexa 1): George Alexandru Iorov, Aurelia Liliana Popa, Maria Mergiu, Iulia Udriste, Mariana Chirea , Luminita Boja , Angela Badea , Liliana DucaSe va prezenta de catre ofertant/asociati/subcontractant/tert sustinator5. Certificat de participare cu oferta independentaCerinta obligatorie nr.5: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formular 12G ? original, 6.Declaratii privind indeplinirea obligatiilor fiscaleCerinta obligatorienr.6: Prezentarea Certificatului de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celeiin care se depun ofertele? original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta obligatorienr.7: Prezentarea Certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celeiin care se depun ofertele ? original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? 1 ? Persoane juridice romaneCerinta obligatorie nr. 1: Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, care sa ateste caofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii si din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Prezentarea serviciilor care fac obiectul procedurii de atribuire trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN - original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Inaintea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea Certificatului constator emis de ONRC in forma original /copie legalizata, in cazul in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Cerinat obligatorie nr.2 : Prezentareaautorizatiilorpentru practicarea claselor de asigurari: ?Asigurari de viata ? ( Asigurari de viata , anuitati si asigurari de viata suplimentare ) si ?Asigurarigenerale? (Asigurari de accidente, Asigurari de sanatate) emisede catre CSA in conformitate cu art. 5 pct. b) si c) din Legea 32/2000, valabile la data limita de depunere a ofertelor - original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulNota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, Autorizatia emisa de catre CSA pentrupracticarea urmatoarelor clase de asigurare ?Asigurari de viata ? ( Asigurari de viata, anuitati si asigurari de viata suplimentare ) si ?Asigurarigenerale? (Asigurari de accidente, Asigurari de sanatate)trebuie detinuta de catre asociatul care va executa integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Un tert nu poate sustine , prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind transferabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima de calificare: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani ( 2010, 2011, 2012) va fi de minimum 70.000 Euro ( sau 350.000 lei). Cursul de referinta leu/euro va fi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul 2012 - 4, 4560 lei/euro, pentru 2011 ? 4, 2373 lei/euro, pentru 2010 - 4, 2099 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara: Cerinta nr.1 : Prezentarea Declaratiei privind principalele contracte de asigurare prestate in ultimii 3 ani ( ultimii 3 ani se vor calcula pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) ? Formular 10 ? original, Cerinta nr.2 : Prezentarea urmatoarelor, in original : Anexa 1 ? Centralizator contractede asigurare de grup prestate in ultimii 3 ani, Anexa 2 ? Fisa de experienta similaracontinand valori de asigurare, valoarea primelor de asigurare, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - original., Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuiesa faca dovada ca a prestat servicii similare in ultimii 3 ani in valoare de minim 30.000 Euro sau echiv. in lei (fara TVA)Cerinta poate fi indeplinita prin prezentarea a unul sau maxim 3 contracte de asigurare (polite) a personalului in caz de accidente si boli profesionale cu o valoare cumulata de minim 30.000 Euro sau echiv. in lei (la cursul lei/euro comunicat pentru anul respectiv) .Contractele vor fi duse duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelorValoarea contractului de asigurare trebuie sa reprezinte prima platita de asigurati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Componenta tehnica
40
Descriere: Factorii tehnici de evaluare sunt: Vr0 - valoarea de referinta pentru despagubirea acordata de asigurator pentru cele doua evenimente prezentate in caietul de sarcini; Vr1 ? valoarea de referinta aferenta platii spitalizarii din accident sau boala profesionala, acordata pentru ofertantul ?n?; Vr2 ? valoarea de referinta aferenta platii zilelor de concediu medical din accident sau boala profesionala, acordata pentru ofertantul ?n?; Vr3 ?valoarea de referinta aferenta platii medicamentelor, tratamentului din accident sau boala profesionala, acordata pentru ofertantul ?n?; Vr4 ? valoarea de referinta aferenta riscului de deces din alte cauze decat accident, acordata pentru ofertantul ?n?; Vr5 - valoarea de referinta acordata pentru conditiile de asigurare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 16:09