Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ,,AUDIT FINANCIAR ? , IN CADRUL PROECTULUI DE EXECUTIE ?Extindere Scoala Generala nr.2 Rasnov?


Detaliu pentru invitatia numarul 340480
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Rasnov - Consiliul Local Rasnov
Numar invitatie: 340480/05.12.2012
Denumire contract: SERVICII DE, ,AUDIT FINANCIAR ? , IN CADRUL PROECTULUI DE EXECUTIE ?Extindere Scoala Generala nr.2 Rasnov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Rasnov - Consiliul Local RasnovCod fiscal: 4443353, Adresa: str. I.L. Caragiale nr. 21, Rasnov, Telefon: 0268/230.002, Fax: 0268/230.002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, Romania, cod postal: 505400, telefon: +40 0268230002, fax: +40 0268230002, persoana de contact: Adrian Ioan Vestea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata Unirii nr. 12, Rasnov, jud. Brasov, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE, ,AUDIT FINANCIAR ? , IN CADRUL PROECTULUI DE EXECUTIE ?Extindere Scoala Generala nr.2 Rasnov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE, ,AUDIT FINANCIAR ? , IN CADRUL PROECTULUI DE EXECUTIE ?Extindere Scoala Generala nr.2 Rasnov?
II.1.6) CPV: 79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de 3200, 00 lei. Per. de valab. a GP tb. sa fie de min. 90 de zile de la data limita de dep. a of. Moduri de constit. a GP: instrument de garant. emis in cond. legii de o soc. bancara sau soc. de asigurari, in favoarea Autorit. Contract., sau OP vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofert., din care sa reiasa debitarea contului acestuia cu suma indicata mai sus, sau dep. sumei indicate, in numerar, la casieria AC.Contul pentru GP la licitatii al Oras Rasnov deschis la Trez. Rasnov este: RO92TREZ1385006XXX000031. In cazul in care ofertantul va depune, in conf. cu art. 86 din HG 925/2006, scris. de gar., aceasta va fi eliberata de o banca/soc. de asig. de preferat cu sediul in Romania si se va depune in original; in cazul scris. de gar. emise de o banca/soc. de asig. din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata a acesteia. Conf. art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?GP tb. sa fie prezentata cel mai tarziu la desch. of. AC va exclude din prezenta proc. de atrib. ofertantul care la data si ora deschiderii ofertelor nu va prezenta dovada constituirii GP in forma, cuantumul si perioada de valab. solic. in prezenta doc. de atribuire.Ofertantii care vor constitui GP conform art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stim. IMM, vor face dovada ca sunt inclusi in aceasta categorie prezentand doc doveditoare in acest sens. In cazul in care aceasta proc. de atrib. va fi contestata la CNSC, iar acesta din urma va respinge contest. ?ca fiind nefondata?, AC va retine contestatorului o parte din GP, conform art. 278?1 alin (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In vedererea constituirii garantiei de participare ofertantii se vor raporta la cursul BNR leu/euro din data din data de 01.11.20121 euro = 4, 5318
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - Se va depune Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonanta 34/2006 (formularul 12A) in original, completata in conformitatecu prevederile art. 180 din ordonanta de urgenta 34/2006.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr .337/2006 - Se va depune declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006, completata in conformitate cu formularul 12B, in original.Cerinta nr.3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va depune declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu formularul 12J, in original.Cerinta nr.4 Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice -in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.5 Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale - in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr.6 Certificat de participare cu oferta independenta -Certificat de participare cu oferta independenta, prezentare conform formular 10.Cerinta nr.7 Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006 -prezentarea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatiade a completa si prezenta in original Formularul nr. 12L din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de acompleta si prezenta Formularul nr. 12L in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din partea Orasului Rasnov implicate in procedura sunt: Adrian Ioan Vestea ?PrimarMarieana Ducar ? ViceprimarStelian Dogariu- SecretarGabriela Agafitei ? Sef Serviciu B.C.F.I.T.Comisia de evaluare avand urmatoarea componenta: Serban Florian - presedinteOlteanu Ilie-membruAdomnoaiei Bogdan -membruDarie Gabriela - membruAndres Paul - membruConsilieri locali: Dumitru Bucsa, Liviu Calin Butnariu, Dumitru Dragutu, Ionut Dragutu, Neculai Mocanu, Radu Muntean, Victor Gheorghe, Stefan Popa, Rares Secareanu, Zaharie Stoica, Nicolae Folea, Marius Lungu si Nicolae Daniel. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibilacertificata?conform cu originalul?semnata si stampilata);.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr.2 - Prezentarea Autorizatiei CAFR - Prezentarea Autorizatiei CAFR. Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta propria autorizatie emisa de Camera Auditorilor Financiari din Romania, in conformitate cu prevederile HG 433 din 2011, pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Camerei Auditorilor Financiari din Romania din care sa reiasa ca este membru CAFR. Autorizatia trebuie sa fie valabila la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globalaanuala, realizata in ultimii treiani (2009, 2010, 2011).., Cerinta nr.2- Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, de minimum320.000 lei fara TVA . Prezentare formular 12 C -Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista de experti propusi - din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti/experti, care, totodata, trebuie sa fie in nr. de maxim 5.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucrapersoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.- Declaratia de disponibilitate pentru fiecare membru al echipei propuse., Cerinta nr. 1. a.Coordonator de audit ? 1 persoanaAtestate: Membru activ C.A.F.R.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata pentru functia de coordonator de audit urmatoarele documente: -CV;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;
-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs, Cerinta nr. 1. b.Auditor financiar ? minim o persoanaAtestate: Membru activ C.A.F.R.Ofertantul va depune pentru persoana /persoanele nominalizata/e ca auditor(i) financiar(i) urmatoarele documente: -CV;
-Certificat de atestare a calitatii de auditor financiar eliberat de CAFR;
-Carnet de membru al CAFR vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs, Cerinta nr. 1. c.Consultant fiscalAtestate: Membru activ al C.C.F.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata pentru functia deConsultant fiscal urmatoarele documente: -CV;
-Dovada inscrierii in Registrul consultantilor fiscali si al societatilorcomerciale de consultanta fiscala;
-Carnet de membru al CCF vizat cu mentiunea "Activ" pentru anul in curs., Cerinta nr. 1. d.Responsabil verificare dosare achizitii publice.Cel putin un membru al echipei de prestatori (poate fi si nominalizat pentru functiile de mai sus) trebuie sa detina cunostinte in domeniul achizitiilor publice.Ofertantul va depune pentru persoana nominalizata ca responsabil pentru verificarea dosarelor de achizitie publica urmatoarele documente: -CV;
-Atestat ANC (fosta C.N.F.P.A). pentru meseria de expert achizitii publicesau echivalent., Cerinta nr. 2Lista principalelor servicii similare prestate in ultimi 3 ani. Ofertantii vor completa si prezenta lista privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de depunere aofertelor) formular 12F.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani(se considera ultimii 3 ani pana la data limita de dpunere a ofertelor), au derulat cel putin un contract de servicii similare sau mai multe acaror valoare insumata (cumulata) sa fie de minim 160000 lei fara TVA. Prezentare formular 12F, continand valori, perioade de prestare, beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, Cerinta nr.3Exp. sim.Se vor completa fise de info privind exp sim. Ofert trebuie sa faca dovada faptului ca in ultimii 3 ani (se considera ultimii 3 ani pana la data limita de dep a of), au derulat cel putin un ctrde serv simsau mai multe a caror valoare cumulatasa fie de min 160.000 fara TVA lei.Pentru demonstrarea experientei se vor atasa: - certificate sau documente emise sau contrasemnate de beneficiar care sa ateste indeplinirea unui asemenea contract;
- recomandare din partea beneficiarilor pentru contractul(ele) de servicii similare prezentat ca experienta similara.Recomandarea din partea Beneficiarului trebuie sa contina datedespre: numele beneficiarului, numele serviciilor prestate, modulde indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului respectiv, orice neconformitati ale serviciilorprestate, sau alte probleme referitoare la calitatea serviciilorprestate, valoarea contractului finalizat., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se va completa formularul 12L. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 5 In cazul unei asocieri, ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie (formular 12 M). In cazul in care oferta depusa de o asociere formata din mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, conditia este obligatorie a fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Cerinta nr. 1- Prezentare Certificat ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este incarcata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer