Achizitie publica - Servicii de consultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNA VALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA?
Detaliu pentru invitatia numarul 349395
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349395/26.06.2013
Denumire contract: Servicii deconsultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNAVALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Fratila Iulia Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii contractante: str. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deconsultanta in managementul investitiei in cadrul proiectului ?REABILITARE SI EXTINDERE SCOALA CU CLASELE I-VIII, LOCALITATEA VALU LUI TRAIAN, COMUNAVALU LUI TRAIAN, JUDETUL CONSTANTA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Unitatea Administrativ Teritoriala a Comunei Valu lui Traianavand sediul inStr. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta este beneficiar al unui Contract de Finantare pentru proiectul ?Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII? localitatea Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, judetul Constanta, prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa Prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua. Proiectul va fi implementat pe o perioada de 27 de luni de la semnarea Contractului de Finantare (01 aprilie 2013). In acest context se doreste incheierea unui contract de servicii de management al implementarii proiectului.Contractul de consultanta este de a asigura managementul si implementarea cu succes a Contractului de finantare. Scopul contractului este de asigurare a unor servicii de management corespunzator, in vederea implementarii contractului
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare -3.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare? 90 zile calendaristice calculate de la data limita de depunere a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin virament conform prevederilor art.86, alin.1 din HG 925/2006.Scrisoarea de garantie bancara, va fi intocmita in conformitate cu modelul anexat. (Formularul 15 din sectiunea FORMULARE).Data pentru care se determina echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii: 10% din valoarea contractului de servicii fara TVA (5% pentru IMM-uri)b) Forma garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau conform prevederilor art. 90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, formular nr.12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, art. 180Declaratie privind neincadrarea in revederile art. 69^1.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: FLORIN MITROI ? PRIMAR;Fratila Iulia Claudia ? Viceprimar;Enache Doina -sef contabil; Namaianu Virginia ? Inspector Achizitii; Bindela Vasile - consilier; Bratosin Danut- consilier;Cadir Turgai - consilier; Dutu Marian - consilier; Ivan Valeriu - consilier; Metelet Petru- consilier; Moraru Nicu - consilier; Motoi Constantin - consilier; Ogreanu Maria- consilier;Papuc Ghiorghe - consilier; Patrutoiu Ion - consilier; Rotaru Nicolae - consilier; Stefan Marius Gabriel - consilier; Stoian Mircea - consilier; Tudor Florin - consilier;Tudosoiu Iancu-Iulian- consilier;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cazier judiciar al operatorului economic; in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatia prevazuta de art. 180 si art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006 si art. 69^1 din OUG 34/2006.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata integrala a obligatiilor scadente in lun anterioara datei limita de depunere a ofertelor, la bugetul local, in originalm copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa plata integrala a obligatiilor scadente in lun anterioara datei limita de depunere a ofertelor, la bugetul general consolidat, in originalm copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoane iuridice straine: Operatoruleconomicvaprezentadocumenteedificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sadovedeascacasi-aindeplinitobligatiiledeplataa impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Cazier fiscal ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil la data limita de depunere a ofertei (in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010Neprezentareadocumentelorconformcerinteloratrage descalificarea ofertantului.. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebhuie sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ) avand inclus in obiectul de activitate autorizat servicii de consultant. Acesta va cuprinde: datele de identificare ale societatii, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitati autorizate, capitalul social, asociatii, actionarii, administratori/persoane imputerinicite.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, deasemeneasubcontractaniivorprezentaaceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani (2010, 2011 si 2012) sa fie minim 300.000 lei, la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii in cauza.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii -facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat-Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, a fiecarui operator economic participant la procedura in calitate de ofertant individual sau in asociere- formular anexat.In cazul sustinerii financiare acordate in conformitate cu prevederile legale angajamentul ferm de sustinere va fi intocmit in forma autentica si se va completa in conformitate cu Formularul anexat, Fisa de informatii generale ? formular 4 - Bilanturi contabile la data de 31.12.2010 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente -copie conform cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta va fi depusa de o asociere intre doi sau mai multi operatori economici, atunci acestea vor prezenta un ACORD DE ASOCIERE Formular H ? original , semnat si stampilat.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, avand obligatia sa prezinte documentul din care reiese asocierea si stabilirea liderului de asociere.Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii , se va completa Formularul nr. 12G din anexa, cu specimenul de semnatura si Formularul nr. 12CNeprezentareadocumentelorconformcerinteloratrage descalificarea ofertantului., Declaratii referitoare la echipamentele IT de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? Formular E;Pentru a se face dovada ca ofertantul dispune de echipamentele IT necesare indeplinirii contractului, ofertantii vor prezentadocumente edificatoare in acest sens (contracte, conventii de inchiriere, etc.) care sa ateste ca echipamentele, sunt in proprietatea ofertantului sau, dupa caz, inchiriate. se va putea depune si declaratie de punere la dispozitie/orice alta dovada a dispozitiei ofertantului asupra echipamentelor., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie care contine informatii privind persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- Formularul B 5;Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate, necesar indeplinirii contractului: Coordonator;Expert financiar;Expert achizitii.- CV?urile (se prezinta in original) ? semnate si datate de expertul propus in oferta, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul proiectului, pregatirea si experienta profesionala;
- Contracte individuale de munca / colaborare pe care candidatul le are cu expertii solicitati sau angajamente de participare conform art.188 alin.2 lit.c din OUG 34/2006 ? copii conforme cu originalul, semnate si stampilate de candidat.- Diplome/certificate care sa ateste pregatirea pentru pozitia pe cae o va ocupa in cadrul proiectului., Ofertantul va face dovada ca, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor, a pestat servicii similare cuobiectul contractului, in baza unui contract, servicii a caror valoare/valoare cumulata este de minim 150.000 lei exclusiv TVA - Formularul B3 - experienta similara ?.Pentrufiecare contract mentionat ca experientasimilara, se vor prezenta urmatoarele documente: - certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari, din care sa reiasa cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractule pe parcursul derularii contractului., . Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3ani- Formular B 1 + anexa care vor contine valori (in lei si euro), perioada de prestare si locatia serviciilor incadrate pe coduri CPV. Standarde de asigurare a protectiei mediului.Certificat de atestare ISO 14001 privind standardele de protectie a mediului sau alt document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor .In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta individual de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o va realiza, Standarde de asigurare a sistemului de management al calitatii ISO 9001Se va prezenta copie legalizata sau conform cu originalul pentru: - CertificatulSR EN ISO 9001:2008 sau alt document echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data limita de depunere ofertelor.Neprezentarea Certificatelor astfel cum au fost solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta individual de catre fiecare asociat pentru partea de contract pe care o va realizaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru prestare serviciilor la destinatia finala, exclusiv T.V.A.
2. Identificarea si descrierea riscurilor suplimentare celor deja precizate in caietul de sarcini, care pot afecta executia contractului
25
Descriere: Se vor contabiliza toate riscurile identificate privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica.Riscurile considerate de ofertanti ca afectandimplementarea proiectului, dar care in mod evident nu influienteaza acest lucru, nu vor fi numerate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.
3.Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate
25
Descriere: Riscurile considerate de ofertanti ca afectandimplementarea proiectului, dar care in mod evident nu influienteaza acest lucru, nu vor fi numerate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2013 14:37