Achizitie publica - ?SERVICII DE CONSULTANTA PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI ? Modernizare pentru Eficienta si Calitate in SERViciile de Formare Profesionala a Adultilor-MECSERV?
Detaliu pentru invitatia numarul 355444
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355444/07.11.2013
Denumire contract: ?SERVICII DECONSULTANTA PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI? Modernizare pentru Eficienta si Calitate in SERViciile de Formare Profesionala a Adultilor-MECSERV?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL REGIONAL DE FORMARE PROFESIONALA A ADULTILOR BRASOVCod fiscal: 16268507, Adresa: Brasov, str.Poienelor, nr.5, Brasov, Telefon: 0723655489, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str.Poienelor, nr.5, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 723655489, persoana de contact: Mihaela Chete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CRFPA Brasov, str. Poienelor, nr.5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?SERVICII DECONSULTANTA PENTRU MANAGEMENTUL PROIECTULUI? Modernizare pentru Eficienta si Calitate in SERViciile de Formare Profesionala a Adultilor-MECSERV?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management partialsi de implementare a proiectului MECSERV.Activitatile ce urmeaza a fi externalizate: activitati financiar contabile asigurate de un responsabil financiar, activitati de consultanta juridica asigurate de un consilier juridic, activitati de monitorizare asigurate de un expert monitorizare proiect, activitati de promovare, publicitate si diseminare asigurate de un expert in publicitate.
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 10.600 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei ? 90 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara dupa model Formular 12 ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sussauVirament bancar/ Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO91TREZ1315005XXX005092, deschis la TREZORERIA BRASOV.Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa CRFPA Brasov, str. Poienelor, nr.5 ? Secretariat, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma de 4.310 lei.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, mentionam faptul ca, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului de participare.Pentru ofertantii din categoriaIMM cuantumul garantiei de participare se reduce cu50%- Se completeaza Formular 11 .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre contractant in cuantum de 10 %din valoarea contractului incheiat, fara tva.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in original, sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din HG nr. 925/2006, alin (2) si (3) , in cuantumul si pentru perioada de pana la finalizarea contractului.Restituirea garantiei de buna executie a contractului se face in termen de cel mult 14 zile de la data receptiei finale a serviciilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 180Se solicita document pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, inclusiv pentru tertul sustinator, daca este cazul. Formular 1II.Art. 181 Se solicita document pentru neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), lit. c1) si lit. d)din OUG nr. 34/2006- Formular 2. Se solicita certificate fiscale in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de primire a ofertelor, la bugetul de stat si la bugetul local, in Romania sau in tara in care este stabilit.(art.181, lit.c). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.III. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? ? conform Ordinului nr.314/2010. Formular 3.IV.Se solicita declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 8.V.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012). Formular 4.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, aferente procedurii sunt : Director? Gheorghe Marmalichi, Responsabil Achizitii Publice ? Mihaela Chete, Director adjunct ? Claudiu Bordea, Asistent Manager Proiect ? Gabriela Stanbeca, Expert Proiect ? Marcel Arefta. Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1.Pentru persoane juridice se solicita Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis . Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Pentru persoane juridice/fizice straine se solicita prezentarea unui Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs sau odeclaratie ca, in cazul in care va fi declarat castigator isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele doua optiuni: I.Ca in termen de 45 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui sediu permanent sau a unui punct de lucru in Romania.II. Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.(ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular\document).3.Pentru persoane fizice se solicita autorizatie de functionare valabila la data limita de primire a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriCerinta minima: media cifreideafaceri globala pe ultimii 3 ani(2010-2012) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) sa fie cel putin egala cu 1.060.000 lei.1.Se solicita completarea Formularului 5? Fisa de informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani. Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int ) pentru anii respectivi: 2010 - 4, 2122- LEI/EUR2011- 4, 3282- LEI/EUR.2012 ? 4, 4560 ? LEI/EUR.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int ).2. Copii bilant prescurtat pe anii 2010/2011/2012 ? copie conform cu originalul si semnata.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea profesionala/ PersonalConsultanta in domeniul financiar: Expertul Cheie 1? Responsabil financiarCalificari si abilitati: 1.Absolvent de studii superioare economice ? Diploma2.Participarea in calitate de responsabil financiar la intocmirea documentatiilor specifice in cel putin un proiect similar ? documente doveditoare in sustinerea expertizei.Consultanta juridica: Expertul Cheie 2 ? Consilier juridicCalificari si abilitati: 1.Absolvent de studii superioare juridice - Diploma.2.Consilier juridic definitiv ? Legitimatie de consilier juridic, valabila la data limita de depunere a ofertelor, eliberata de Colegiul Consilerilor juridici, in conformitate cu prevederile Art. 22 din Statutul profesiei de consilier juridic / 06.03.2004 .3.Participarea in calitate de consilier juridic in cel putin un proiect similar? documente doveditoare in sustinerea expertizei..Consultanta in domeniul monitorizarii proiectului finantat: Expertul Cheie 3 ? Expert Monitorizare ProiectCalificari si abilitati: 1.Absolvent de studii superioare - Diploma2.Participarea in calitate de manager proiect sau expert monitorizare proiect in cel putin un proiect, si participarea in cel putin un proiect cu obiect similar, in care expertul a detinut orice pozitie? documente doveditoare in sustinerea expertizei.Consultanta in activitatilede publicitate si informareExpertul Cheie 4 ?Promovare, publicitate si diseminarea proiectuluiCalificari si abilitati: 1.Absolvent de studii superioare - Diploma2.Sa fi participat in calitate de expert promovare, publicitate si diseminare in cel putin un proiect similar - documente doveditoare in sustinerea expertizei., Experienta similara: Se va prezenta Formularul nr. 6 - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul unui contract maxim2 contracte a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.530.000 lei insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte., Informatii despre subcontractanti - daca este cazulSe va prezenta (daca este cazul) lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor ? se va completa Formularul 7.In cazul subcontractarii, resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Subcontractantul va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 8) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formularul 4 din Sectiunea Formulare) Certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in conformitate cu obiectul contractului, precizat in sect. II.1.5. si II.2.1., in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2013 10:58