Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de consultanta tehnica privind supravegherea lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul: Reabilitare, Modernizare si Echipare la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 340876
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEAN
Numar invitatie: 340876/11.12.2012
Denumire contract: ?Servicii deconsultanta tehnica privind supravegherealucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul: Reabilitare, Modernizare si Echipare la Spitalul Clinic Judetean de UrgentaIlfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL ILFOV - CONSILIUL JUDETEANCod fiscal: 4192545, Adresa: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 2127534/2125693, Fax: +40 2127534/2125699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010446, telefon: +40 2127534/2125693, fax: +40 2127534/2125699, persoana de contact: Gabriel-Constantin Nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov-Consiliul Judetean, str.Gheorghe Manu, nr.18, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii deconsultanta tehnica privind supravegherealucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul: Reabilitare, Modernizare si Echipare la Spitalul Clinic Judetean de UrgentaIlfov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii deconsultanta tehnica privind supravegherealucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul: Reabilitare, Modernizare si Echipare la Spitalul Clinic Judetean de UrgentaIlfov?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 7.000, 00 lei fara TVA.A se vedea nota de mai jos.a) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 3.556, 95 leifara TVA.b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.c)Forma de constituire a garantiei de participare: se constituie confom art. 86, alin (1) din H.G. 925/20061. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contulRO58TREZ4215006XXX000266deschis la Trezoreria Judetului Ilfov cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se restituieconform art.88 din H.G. nr.925/2006.Cursul leu/alta valuta la care se va face constituirea garantiei de participare este cel comunicat de BNR in data de 05.11.2012.Nota: Incazulconstituiriigarantieide participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, conform Lg. 346/2004.Se vor prezenta documente doveditoare, anexate la scrisoarea de garantie pentru participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluiIn cazulin careofertantuleste o asociere, incadrarea incategoria interprinderilormici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, daca toti asociatiise incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50%a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92, alin.2)din H.Gnr. 925/2006, modificat prin H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, completata in conformitate cu formularul anexat.Incadrarea in situatia prevazutala art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.Gnr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, formular anexat.(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular);
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiilede plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul privindimpozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, celeiin care se depun ofertele (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante)-Formular nr. 12 CPersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Marian PETRACHE - Presedinte-Consiliul Judetean Ilfov;Cristina MANICEA-Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Mihai BARBU- Vicepresedinte ?Consiliul Judetean Ilfov;Persoanele care semneaza documente emisein legatura cu sau pentruprocedura de atribuire: Monica TRANDAFIR-Secretar al Judetului-Consiliul Judetean Ilfov;IonelFlorin NAE ?Director Executiv - Directia Juridica si Administratie Publica Locala-ConsiliulJudeteanIlfov;Irina SULIMAN-Sef Serviciu- Serviciul Juridic- Contencios, Avizare Legalitate Acte;Bogdan COSTEA-Director Executiv-Directia Economica-Consiliul Judetean Ilfov;Marilena PADURE- Sef Birou-Biroul Buget, Venituri si Cheltuieli ?Consiliul Judetean Ilfov;Melania RUSNAC- Sef Serviciu Contabilitate Salarizare - ConsiliulJudeteanIlfov;Gabriel Constantin NASTASE - Directorexecutiv - Directia Investitii - Consiliul Judetean Ilfov;Cristian Pistol - Directorexecutiv ? Directia Absorbtie Fonduri Interne si Internationale - Consiliul Judetean Ilfov;Gabriela ALDEA - Sef serviciu ? Seviciul Pregatire, Implementare Proiecte - Consiliul Judetean Ilfov;Constantin CALINOIU-Sef Serviciu-Serviciul Lucrari Publice si Achizitii-Consiliul Judetean Ilfov;Persoane care aproba bugetul- Lista consilierilor judeteni: Bolintineanu GHEORGHE ?Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marin BRANZOI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan BURLACU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin CristianDRAGAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Petra DUMITRACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ana-Maria DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Catalin DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Vasile DUMITRU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Lucian ENACHE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Sebastian Daniel GEANTA ? Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionut Ciprian GROSU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Marius Grigoras IANCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Alexandra MARGARIT- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Constantin NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Mihai Sandu NITA- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cornel Constantin OFITERU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Florin PANTAZI- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Nicolae PAUN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Tanase PETRE- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Cristache RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Stefan RADULESCU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Gheorghe ROMAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Andrei SCUTELNICU- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov;Ionel- Robert STEFAN- Consilier Judetean-Consiliul Judetean Ilfov.Neprezentarea documentelor solicitate mai susatrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conformitate cu art. 9 (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele A.N.R.M.A.P.- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;Nota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, tinand cont de prevederile art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele A.N.R.M.A.P.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul, conform art. 5 (1) din ordinul 509/2011. emis de Presedintele A.N.R.M.A.P., insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana Se vor prezenta: Certificat constatator- obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal (informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la datalimita de depunere a ofertelor) original sau copie legalizata, copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate principal sau secundar corespunde domeniului din care face parte obiectul contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Nota: a. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, autoritateacontractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 700.000 leiSe vor prezenta: - Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2- Bilanturile contabile sau extrase de bilanturi.In cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale ultimilor trei ani (31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011)vizate si inregistrate de organele competente. (bilanturile se vor prezenta incopie, stampilatesisemnate ?conform cu originalul?)., Continuare cerinta nr.2- Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta in copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., NOTA: Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit a), lit. c^1 si lit. d, si art. 69^1., Continuare NOTA-Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare cumulativa aresurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul serviciilor de asistenta si consultanta tehnica privind supravegherealucrarilor: Ofertantul trebuiesa fi dus la bun sfarsit sau sa aiba in derulare cel putin un contract care a avut ca obiect Servicii de asistenta si consultanta tehnica privind supravegherealucrarilor in valoare de minim 350.000 lei., Continuare cerinta nr.2-In cazul in care, pentru demonstrarea experientei sale similare, ofertantul uzeaza de servicii similare anterioare in care a avut calitatea de asociat sau subcontractant se va lua in considerare doar partea sa de participare in contract. Dovedirea experientei se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar sau procese verbale care sa confirme prestarea serviciilor.1. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere ? indicand partea si valoarea indeplinita., Cerinta nr. 3Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personajului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 4Declaratie privind listapersonalului ?cheie?responsabil cu indeplinirea contractului.Pentru asigurarea optima amanagementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului timp de 8 ore pe zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului.Se solicita urmatoarele cerinte minime privind specializarile dirigintilor de santier: , Continuare cerinta nr.4)a.Sa detina autorizatie/autorizatii de diriginte de santier eliberata de catre Inspectoratul de Stat in Constructii pentru domeniile /subdomeniile potrivit Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1496/2011: Constructii civile, industriale si agricole, categoria de importanta B, - Constructii edilitare si de gospodarie comunala- Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D): a)instalatii electrice, b)instalatii sanitare, termoventilatii, c)instalatii gaze naturale, Continuare cerinta nr.4)-Pentrufiecaredintrepersoanele responsabilecu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-ul(Formular F10), copii ?conform cu originalul? de pe diplome/certificatele de studii/atestate mentionate in CV-ul respectiv. Astfelde documentepot fi certificate sau referinte ale angajatorului sau beneficiarilor.Nefurnizarea acestor documente conduce laneluarea in considerare, de catre comisia de evaluare a informatiilorcuprinse in Cv-uri.Declaratie de disponibilitate pentru personalul declarat ca fiindresponsabil cu indeplinirea contractului.Experienta de minim 3 ani ca diriginte de santier in domeniile menti.mai sus., Cerinta nr.5-Lista cupr.subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcon.Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006.Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: , Cont. cerin.5- fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv;
- ofertantul trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi;, Cont. cerin.5- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea Contractului de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 6Informatii privind asociatii Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului inainte de data semnarii contractului., Contin.cerinta 6-Un asociat trebuie nominalizat lider al asociatiei si trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor., Contin.cerinta 6-Individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana pe intreaga durata a contractului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Contin.cerinta 6-Nota: In conformitate cu art. 190, alin.(1) si (2) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarileulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), ,Contin.cerinta 6-de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) si art. 69^1., Contin.cerinta 6-Angajamentulferm trebuiesa reprezinteun instrument juridic incheiat in forma autentica care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea directa a fisierului publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer