Achizitie publica - Servicii de evaluari bunuri mobile si imobile
Detaliu pentru invitatia numarul 325741
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325741/08.05.2012
Denumire contract: Servicii deevaluari bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEALBACod fiscal: 4331554, Adresa: str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Telefon: 0258-813575, Fax: 0258-818906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Primaverii nr.10, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510110, telefon: +40 258813575, fax: +40 258818906, persoana de contact: ANGELA TONCEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGFP Alba din municipiul Alba Iulia, str.Primaverii nr.10, etaj 3 - sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deevaluari bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de evaluare bunuri mobile si imobile asa cum este prevazut in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in suma de1800 RON, se va constitui prin una din formele prevazute de art.86 alin (1) din HG 925/2006 (virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; prezentat in original) sau prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului.Datele necesare pentru constituirea garantiei participare prin virament bancar: contul DGFP Alba: RO94TREZ0025005XXX000135, deschis la Trezoreria Alba Iulia. Codul fiscal: 4331554;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va retine constatatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC in suma calculata conform prevederile art.278^1 don OUG nr.24/2006.IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% in conformitate cu prevederileLegii346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii aflati in aceasta situatia vor face dovada in acest sens, conform Anexei 1 din Legea 364/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Eligibilitatea - prezentare Formular4., semnat, datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului Cerintele formulate pentru situatiile prevazute laart.180 din ordonantase solicita a fi indeplinite in caz de asociere de fiecare asociat.B. Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - prezentare Formular 5., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului insotit de: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, dincare sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, fata de bugetul de stat, si - Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul local. Documentele se vor depune in: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compesarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute laart.181 din ordonantase solicita a fi indeplinite in caz de asociere de fiecare asociat.C. Calitatea de participant la procedura ? prezentare Formular2., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantuluiD. Participare la licitatie cu oferta independenta - prezentare Formular 3., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantuluiE. Neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - prezentare Formular 6., semnat datat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director executiv- Zinca Marius, Comisia de evaluare: Presedinte -Lupulescu Mihaela, Membri-Constantinescu Iudita, Toncean Angela, Toma Marius, Jurca Andreia.NOTA: Toate documentele solicitate se vor depune, in caz de asociere de fiecare asociat. 1. Persoane juridice/fizice romane: a).Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data prezentarii autoritatii contractante, din care sa rezulte: - denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
- codul unic de inregistrare;
- sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
- numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
- domeniul de activitate principal;
- domeniile de activitate secundare;
- situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);
- administratorul/asociatii/imputernicitul operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior.b).Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: - Autorizatie de functionare, atestat ANEVAR sau echivalent, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartanentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.Declaratie si lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, pana la data depunerii a ofertelor, B.Minim o recomandare sau un document constatator, C. Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate care va fi responsabil cu indeplinirea serviciilor de evaluare., D.Informatii privind asociatii, E.Informatii privind subcontractantii Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent, privind sistemul de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 09:54