Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate in vederea implementarii proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 341550
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341550/07.01.2013
Denumire contract: Servicii deinformare si publicitate in vederea implementarii proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL CONCURENTEICod fiscal: 8844560, Adresa: Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Telefon: 4054556, Fax: 4054556
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Presei Libere nr.1, corp D1, Parter, Registratura Generala - Consiliul Concurentei, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556, persoana de contact: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Presei Libere nr.1, corp B3, Et.5, Secretariatul General - Consiliul Concurentei, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon: +40 214054592, fax: +40 214054556
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Asigura protectia, mentinerea si stimularea concurentei si a unui mediu concurential normal in vederea promovarii intereselor consumatorilor.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deinformare si publicitate in vederea implementarii proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de informare si publicitate ce constau in: Elaborarea materialelor specifice de informare si a materialelor publicitare si tiparirea/ multiplicarea, productia si distribuirea materialelor specifice de informare si a materialelor publicitare, elaborarea comunicatelor de presa, organizarea conferintelor de presa si inchirierea spatiului de antena necesar activitatilor de informare si publicitate, sprijin in derularea propriu-zisa a activitatilor, respectand atat prevederile contractului de finantare cat si asigurarea vizibilitatii si promovarea rezultatelor proiectului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 295.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 6100, 00 lei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare cf.art.86 din HG 925/2006.In cazul in care constituirea garantiei de participare se face in valuta se va folosi cursul de schimb leu/euro valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin depunerea prin ordin de plata in contul autoritatii contractante, RO46TREZ7005005xxx000209 deschis la DTCPMB, cu conditia ca ofertantul sa prezinte dovada depunerii efectuate, cel tarziu in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.86 din HG nr.925/2006 si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art.278*1 din O.U.G. nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului ce va fi atribuit.Garantia de buna executie se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante ( formular nnr.11), sau prin virament bancar in contul Consiliului Concurentei nr. RO46 TREZ 7005 005X XX00 0209 deschis la DTCPMB, si care va fi valabila pe o durata cu 30 de zile mai mare decat durata de valabilitate a contractului. Garantia de buna executie se va constitui , in termen de 10 (zece) zile de la data semnarii contractului .Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM).Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cf.art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIncadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69*1 , art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 ? se va completa Formularul nr.3 - cerinta obligatorie2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? se va completa Formularul nr.4 ? cerinta obligatorie.3.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu se inregistreaza cu debite la bugetul local si nici la bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie certificata ? conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69*1 din OUG 34/2006 ? se va completa Formular nr.12Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl.Bogdan M.Chiritoiu-Presedintele Consiliului Concurentei, dl.Vasile Seclaman-Secretarul General al Consiliului Concurentei, d-na Oana Neg- responsabil proiect, d-na Daria Dragut - asistent responsabil proiect, Dl.Horia Grigoras- responsabil financiar, D-na Luminita Popa - expert resurse umane, dna Tatiana Hategan-expert achizitii publice.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : prezentare declaratie conform formularului nr.56.Se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? se va completa formularul nr.13- c.Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati. 1.Prezentarea certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii si domeniul de activitate.Acest document se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2009;2010;2011) Nota: Cerinta este necesara, atat pentru cunoasterea situatiei financiare a ofertantului, cat si pentru a afla daca acesta se afla in situatie de insolventa. Solicitarea este facuta in conformitate cu art.185 alin.1 lit. b) din OUG 34/2006.Se va folosi cursul mediu de referinta, leu/ euro comunicat de BNR, astfel: an 2009 -4, 2282; an 2010- 4, 2848; an 2011 -4, 3197Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 200.000 lei, Cerinta nr. 2 - Bilanturile contabile la31.12.2009, 31.12.2010 si la 31.12.2011 vizate si inregistrate de organele competente. -
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii3 ani, Cerinta nr.2 - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3 -Informatii privind calificarea si experienta profesionala a membrilor din cadrul echipei de proiect.Ofertantul trebuie sa dispuna de o echipa de 2 experti care sa fie in masura sa demonstreze ca poseda individual calificarile, abilitatile si experienta profesionala descrise pentru expert cheie nr.1 si expert cheie nr.2, Cerinta nr.3.1 -Calificarea expert cheie nr.1 - Expert informare si comunicare -responsabil contractCalificare: -studii superioare in domeniul jurnalism/economic/juridic/tehnicExperienta: -Capacitate manageriala dovedita in proiecte similare- Experienta in campanii de publicitate si promovare, in relatia cu presa si in organizarea evenimentelor de presa;
- Experienta in coordonarea realizarii materialelor de informare ( pliante, bannere, brosuri, etc.), Cerinta nr.5 - Informatii privind subcontractantiiPrezentarea listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora- Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.3.2 -Expert cheie nr.2 - expert graficaCalificare: -studii superioare sau atestat profesional in domeniul grafic/vizualExperienta: - experienta in editarea grafica a materialelor de informare si publicitate, Cerinta nr.4 - Informatii privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de servicii.In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 08:19