Achizitie publica - SERVICII DE INGRIJIRE ? INFIRMIERE SI BRANCARDIERI
Detaliu pentru invitatia numarul 345385
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345385/17.04.2013
Denumire contract: SERVICII DEINGRIJIRE ? INFIRMIERE SI BRANCARDIERI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, fax: +40 0267311675, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DEINGRIJIRE ? INFIRMIERE SI BRANCARDIERI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitieSERVICII DEINGRIJIRE ? INFIRMIERE SI BRANCARDIERI
II.1.6) CPV: 85141200-1 - Servicii prestate de personalul de asistenta medicala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 554, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% respectiv 11088 ron din valoarea maxima estimata, dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art. 278 1 din O.U.G. nr. 34/2006)respectiv 4334, 40 ron. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA EGALA CU PERIOADA DE VALAVILITATE A OFERTEI ADICA 60 ZILE! ? Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Se va completa formularul nr.4 din SECTIUNEA ? Formulare ? Modalitatea de constituire a garantiei de participare - conform art. 86 alin. (1), (2) (3), (5), (6), din H.G. nr. 925/2006, Formular nr.3 ? SECTIUNEA ? Formulare ? La nivelul scrisoare de garantie bancara, trebuie sa se prevada si situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 (este suficienta invocarea articolului de lege). ? CONT garantie de participare RO62TREZ2565006XXX004701, deschis la Trezoreria municipiului Sfantu Gheorghe, ? ? Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/200
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea;2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4)Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.5)Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6) Prezentarea certificatuluide atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7) Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, Nominalizam persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).ANDRAS NAGY ROBERT - manger , FÜLOP ARPAD ? director financiar-contabil , DOCI CRISTINA- jurist, BECSEK ATTILA- sef aprovizionare, Director ingrijiri JOOS STEFAN, Bartha Jozsef- serv.aprovizionare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din cerificatul constatator emis de ONRC.Solicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic sa faca dovada faptului ca are personal angajat pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 11:12