Achizitie publica - Servicii de intretinere preventiva, suport tehnic, reparatii si asigurare piese de schimb, materiale de intretinere,etc., pentru 9 bucati echipamente de debitat hartie
Detaliu pentru invitatia numarul 323208
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323208/02.04.2012
Denumire contract: Servicii deintretinere preventiva, suport tehnic, reparatii si asigurare piese de schimb, materiale de intretinere, etc., pentru 9 bucati echipamente de debitat hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNPP din Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deintretinere preventiva, suport tehnic, reparatii si asigurare piese de schimb, materiale de intretinere, etc., pentru 9 bucati echipamente de debitat hartie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii deintretinere preventiva, suport tehnic, reparatii si asigurare piese de schimb, materiale de intretinere, etc., pentru 9 bucati echipamente de debitat hartie
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 940 lei b)Perioada de valabilitate a garantiei: minimum 60 de zile de la data stabilita pentru depunerea ofertelor.c)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata in contul RO10TREZ7005005XXX000178 deschis la A.T.C.P.M.B. cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a ctr;Gar de buna exec se constituie prin printr-un instr de garant emis in cond leg de o soc bancara sau de o soc de asig in cond art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006;Prin ret din sumele dat ptr fact part, in cond prev la art.90 alin.(3) din HG nr.1045/2011. In acest ultim caz, contr are oblig de a desch un cont la disp AC, la Trez Statului din cadrul org fiscal compet in admin acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contr in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului.Of declarat castig are oblig de a constitui garantia de buna ex a contractului in conditiile de mai sus in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanct rezil acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea profesionala silista principalelor prestari in ultimii 3 ani, lista principalelor echipamente pentru indeplinirea contractului, -lista privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere, instruire pentru service si mentenanta echipamentelor ce fac obiectul contractului Se vor prezenta certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 sau echivalent, ISO 14001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este integral publicata in SEAP si siteul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 08:17