Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si de asistenta tehnica din partea proiectantului si EXECUTIE LUCRARI privind:"SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN SA


Detaliu pentru invitatia numarul 321340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Beleti-Negresti (Primaria Beleti-Negresti)
Numar invitatie: 321340/06.03.2012
Denumire contract: SERVICII DEPROIECTARE: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si de asistenta tehnica din partea proiectantului si EXECUTIE LUCRARI privind: "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL BELETI, COMUNA BELETI-NEGRESTI, JUDETUL ARGES"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Beleti-Negresti (Primaria Beleti-Negresti)Cod fiscal: 4654776, Adresa: Com.Beleti-Negresti, Beleti-Negresti, Telefon: 0248657222, Fax: 0248657225
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Beleti-Negresti, Beleti-Negresti, Romania, cod postal: 117110, telefon: +40 0248657222, fax: +40 0248657225, persoana de contact: Primaria Beleti Negresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com.Beleti-Negresti, Beleti-Negresti, Romania, cod postal: 117110, telefon: +40 0248657222, fax: +40 0248657225, persoana de contact: Primaria Beleti Negresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DEPROIECTARE: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri si de asistenta tehnica din partea proiectantului si EXECUTIE LUCRARI privind: "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL BELETI, COMUNA BELETI-NEGRESTI, JUDETUL ARGES"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DEPROIECTARE: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), si EXECUTIE LUCRARI privind: "SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL BELETI, COMUNA BELETI-NEGRESTI, JUDETUL ARGES"
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 963, 253 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare= 39.000 lei fara TVA;Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 de zile de la data limita stabilita pentru primireaofertelor, perioada care este mai mare dect cea de valabilitate a ofertelor .In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia unui operator economic autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 5743, 25 lei;
Garantie de buna executie
Potrivit art. 89 alin 2 din HG nr.925/2006, garantia de buna executie va fi constituita in procent de 5% din pretul contractului, fara TVA .- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractSe vor respecta si prevederile HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularulnr.05, original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului Formularulnr.06, original.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??- declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularulnr.07, original-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 25, original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta-Formular nr.15 original;
-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularulnr.23, original. Persoane cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Catanea Dorin-primar;Bucura Emilian-viceprimar; Olteanu Gheorghe -secretarPopescu Marius-contabil; .Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 1.963.253lei fara TVA din care : - 63.500 lei fara TVA pentru proiectare;
- 1.899.753 lei fara TVA pentru executie;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Executarea in ultimii 5 ani a unuia sau mai multe contracte de lucrari in valoare de 1.963.253 lei fara TVA din care: -1.899.753 lei reprezentand437.388 euro la cursul BNR lei/euro din 06.01.2012 pentru executie, si-63.500 lei reprezentand14.620 euro la cursul BNR lei/euro din 06.01.2012 pentru proiectare;, Informatii privind resursele umane. Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole, se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul constructii civile, industriale sau agricole. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat si legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile constructii civile sau document echivalent. Se va prezenta CV, diploma de studii, sau decizie de numire, declaratie de diponibilitate, - inspector protectia muncii. Se va prezenta: CV, diploma de studii, atestat inspector protectia muncii cu certificat de absolvire a unui curs de specialitate, declaratie de disponibilitate., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere.I. SERVICII DE PROIECTARE: a)Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta: b)Soft specializat pentru proiectare retele de alimentare cu apa, inclusiv licentac)Statii totale ?si GPS ?;d)Soft editare si prelucrare texte, cu licentae)Soft specializat pentru intocmirea proiectelor (CAD)f)Imprimanta color (pentru formate A4g)Imprimanta color (pentru formate A3): Plotter (pentru formate A0 color): h) Copiator;Pentru echipamentele inchiriate se va atasa copie dupa contractele de inchiriereII. LUCRARI DE EXECUTIE: - autobasculante;
-minim 2 excavatoare;
- buldozer;
- cilindru compactor;
- autogreder;
- aparate sudura;
- minim 1 dispozitiv cu disc;de taiere- mai compactor;
- placa vibratoare;
- mijloace de transport.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezi, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind acordul de asociere Certificate ISO 9001:2008 sau echivalent, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiaraPentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei pret(n) ? pretul ofertei
Termenul de garantare al lucrarilor
15
Descriere: 1.Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de garantie al lucrarilor? este de maxim 15 puncte si se acorda astfel: a. pentru cel mai mare termen de garantie al lucrarilor executate a dintre termenele ofertelor (Termen oferta minima), se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 15 de puncte; b. pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a (termen ofertat), se acorda punctajul astfel: Ptermen de garantie al lucrarilorx= (Termen ofertaminima/ termen ofertat) x 15 puncteGarantia lucrarilor va tine cont de durata normata de viata agrupelor de lucrarii din cadrul investitie ce urmeaza a se realiza.Durata de garantie minima a lucrarii este de 10 ani. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma.Durata de garantie maxima este de 25 ani. Ofertele care contin durate mai mari de 25 de ani nu vor fi punctate suplimentar, punctajul acordandu-se proportional
Termen de realizare a lucrarilor
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen dintre termenele ofertelor (Pmin) se acorda punctajul maxim, respectiv: Pn = Pmax = 15 puncte, unde Pn = punctajul pentru termenul ofertat 1. Pentru alt termen (Pn), punctajul se va calcula astfel: Pn = Pmax /Pn X 15 Pn si Pmax sunttermene ofertate si se exprima inluni calendaristice. Durata minima de executie este de 6 luni calendaristice, iar durata maxima de executie este de 8 luni calendaristice.Ofertele care contin perioade mai mari de 8 luni calendaristice vor fi declarate neconforme, iar ofertele care contin durate de executie mai mici de 6 luni calendaristice nu vor fi punctate suplimentar, punctajul acordandu-se proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2012 18:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer