Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii si de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata contractului si lucrari de exec


Detaliu pentru invitatia numarul 339904
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Stefan Cel Mare (Primaria Stefan Cel Mare)
Numar invitatie: 339904/22.11.2012
Denumire contract: Servicii deproiectare: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii si de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata contractului si lucrari de executie pentru: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, in comuna Stefan cel Mare, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stefan Cel Mare (Primaria Stefan Cel Mare)Cod fiscal: 4318393, Adresa: Strada Alexandru I. Cuza, nr. 899, stefan cel Mare, Telefon: +40 0248696704, Fax: +40 0248696559
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Alexandru I. Cuza, nr. 899, Stefan cel Mare, Romania, cod postal: 117710, telefon: +40 0248696704, fax: +40 0248696559, persoana de contact: Arcan Rodica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Stefan cel Mare, Strada Alexandru I. Cuza, nr. 899, Stefan cel Mare, Arges, Romania, cod postal: 117710
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deproiectare: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii si de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata contractului si lucrari de executie pentru: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, in comuna Stefan cel Mare, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin servicii deproiectare: fazele PT (PROIECT TEHNIC), DE (DETALII DE EXECUTIE), inclusiv intocmirea documentatiilor pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii si de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata contractului si lucrari de executie pentru: ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, in comuna Stefan cel Mare, judetul Arges? se doreste realizarea unei retele publice de apa uzata in comuna Stefan cel Mare, in lungime de 7800 m.
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 916, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip: 98.327 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de particip: 90 zile calendaristice de la data data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conf.cu preved.art.86 din H.G. 925 actualizata.Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valabil.a ofertei.Retinerea gar.de particip: in conditiile prev.de art.87 al.1 din H.G. nr.925/2006 act.si H.G. 76/2010.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf. L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire. Autoritatea contractanta, potrivit prev. OUG 34/2006, art. 2781, poate retine din garantia de participare suma de 8.051, 64 lei, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a)Instrument de garantare bancara emis de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant la o banca agreata de ambele parti (in cazul IMM-urilor, procentul de 10% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004 saub)retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;b)restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Nota: In caz de asociere declaratia de eligibilitate se va depune de fiecare asociat in parte.Declaratia de eligibilitate va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: i) Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.ii) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, cat si cel local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauzaNota: In caz de asociere documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 dinCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura NU trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: VIDAN NICULAE ? PRIMAR, PARPALA ION ? VICEPRIMAR, CONSTANTINESCU FLORIANA ? SECRETAR, CONSTANTINESCU DUMITRU ? CONTABIL; Consilieri : BARBU NICULAE, CIOBANU ION, MORARU VASILE, MILITARU NICOLAE, MURARU CONSTANTIN, NICULESCU PAUL, PARPALA ION, PUICA RADU, RIZICA ILIE, TANASE MARIAN, ZARNOIANU VIOREL LIVIU.Mod de dovedire: iii) Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Nota: ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre asociat, cat si de tertul sustinator.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: a) Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte.b) Se va atasa Formularul nr. 21 (Declaratie ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta) ? fata de ceilalti ofertanti 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului procedurii.Mod de dovedire: Atasarea Certificatului constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta, in etapa de evaluare, va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.2.Persoane juridice /fizice straine1.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Mod de dovedire: Se vor atasa copii lizibile conform cu originalul, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.2.Cerint obligatorieOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare obiectului proceduriiMod de dovedire: Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, valabil la data depunerii ofertelor.Nota: In caz de asociere/tert sustinator se va depune de fiecare asociat/tert sustinator in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriSe vor prezenta Informatii generale/Declararea cifrei de afaceri cuprinde informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani. Se vor prezenta documentele disponibile ale operatorilor economici invederea indeplinirii acestei cerinte. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la data la care operatorul economic a fost infintat sau si-a inceput activitatea comerciala a fi indeplinita de ofertanti trebuie sa fie de cel putin: 9.832.000 lei. Cifra de afaceri este globala in conf. cu art. 185 lit c din OUG 34/2006. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate de ofertanti nu sunt relevante. In cazul unei asocieri cerintele privitoare la sustinerea financiara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati., Scrisoare de bonitateScrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul)., Declaratie privind asigurarileDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului. Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Fisa de experienta similara; Exp similara pt executie minim o lucrare avand ca obiect lucrari similare (constructii/proiectare de canalizare/statii de epurare/conducte de ape/altele) in valoare minima de 4.916.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la experienta similara pot fi indeplinita si prin cumul de catre asociati. Recomandare - Certif. din partea beneficiarilor in original/ copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul este obligat sa demonstreze ca are contracte de inchiriere/leasing/de proprietate si detine acces nerestrictionat pentru utilajele necesare realizarii contractului in bune conditii de respectare a calitatii lucrarilor.Criteriul se indeplineste in mod cumulativ de catre asociati. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate si va prelua executia obligatiilor din contract., PersonalPersonal Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului in bune conditii de respectare a calitatii lucrarilor. Pentru fiecare personal propus ofetantul va prezenta documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare astfel: - pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV, (conform model cuprins in Formularul nr. 14) iar pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : - copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)- copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)- pentru personalul propus pentru executie se va prezenta declaratie de disponibilitate(conform model cuprins in Formularul nr. 15)., AsociereaInformatii privind asocierea- daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., SubcontractareaInformatii privind subcontractantii- daca este cazul. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor. Informatii privind asigurarea calitatii - ISO 9001:2008 (sau echivalent). Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor., Informatii privind asigurarea protectiei mediului - ISO 14001:2005(sau echivalent). Se va prezenta - Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere aofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim, respectiv 50 pct. Pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza dupa formula: P(n) = (pretminim/pret(n)) x 50), unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n; Pret n ? pretul ofertei n; Pret minim ? cel mai mic pret dintre toate ofertele.
Termenul de realizare al proiectarii
20
Descriere: Comp. tehnica: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Termenul de realizare al proiectarii? secalculeaza astfel: P(n) = T(n) / Tmax. x 20 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ? Termenul de realizare al proiectarii?; T(n)- Termenul de realizare ofertat de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Tmax- Cel mai mare termen de realizare al proiectarii ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Termenul de realizare al proiectarii se va exprima in luni. Pentru ofertele care prevad cel mai mic termen de realizare al proiectarii, oferta va primi punctaj maxim. Pentru termenul de realizare al proiectarii mai mic de 2 luna oferta nu va fi punctata suplimentar. Termenul maxim de realizare al proiectarii va fi de 4 luni, peste aceasta, oferta va fi declarata neconforma.
Termenul de executie al lucrarilor
15
Descriere: Componenta tehnica: Pentru cea mai mica durata de exec. a lucrarii se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare resp. Pentru celelalte durate de executie a lucrarii punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = DEmin / DE(n) x 15 puncte Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarii?; DEmin-cea mai mica durata de executie a lucrarii ofertata in cadrul procedurii;DE(n) -durata de executie a lucrarii ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Durata de executie se va prezenta in luni, durata maxima acceptata fiind de 24 luni; peste acest termen oferta va fi declarata neconforma, iar durata minima va fi de 12 luni, sub acest termen oferta nu va fi punctate suplimentar.
Perioada de garantie a lucrarilor
15
Descriere: Comp.tehn: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata lucrarii? secalculeaza astfel: pentru cel mai mare termen de garantie oferta va primi punctaj maxim, pentru celelalte oferte punctajul se calculeaza astfel P(n) = G(n) / Gmax. x 15 puncte;, Unde, P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie a lucrarii ?; G(n)- Perioada de garantie ofertata de operatorul economic pt. care se calc. punctajul; Gmax- Cel mai mare termen de garantie ofertat in cadrul procedurii de atribuire. Perioada de garantie se va exprima in luni de la data intocmirii PV de receptie la terminarea lucrarii. Pentru ofertele care prevad garantia acordata mai mica de 24 luni oferta va fi declarata neconforma. Perioada maxima de garantie a lucr. va fi de 60 luni, peste aceasta, oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: acces direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.11.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer