Achizitie publica - Servicii de selectie informatie, printare, precum si servicii de expediere a documentelor catre contribuabili: Somatii si titluri executorii
Detaliu pentru invitatia numarul 328932
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328932/07.06.2012
Denumire contract: Servicii deselectie informatie, printare, precum si servicii de expediere a documentelor catre contribuabili: Somatii si titluri executorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova, Serviciul Relatii Publice si Audiente, str. A.I.Cuza, nr.1, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251/416235, fax: +40 251/411561
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr.1, Craiova, sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii deselectie informatie, printare, precum si servicii de expediere a documentelor catre contribuabili: Somatii si titluri executorii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii deselectie informatie, printare, precum si servicii de expediere a documentelor catre contribuabili: Somatii si titluri executorii
II.1.6) CPV: 79550000-4 - Servicii de dactilografiere, de prelucrare de text si de tehnoredactare computerizata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 580.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.500 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).b) O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 3.225, 80 lei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, aceasta se poate realiza in cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Solomon Antonie - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Chiciu Georgeta - Director executiv adjunct economic, Sorin Marcu ? director Directia Impozite si Taxe, Andreea Loredana Beldeanu- Gegiu? Sef Serviciu UIESPF, Silviu Adrian Giuroiu, Dumitru Sabina - Sef Serviciu Achizitii Publice, Bica Ileana, Chesoiu Vasile, Dole Teodora, Sorin Pena, persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante se regasesc pe site-ul www.primariacraiova.ro., la sectiunea Consilieri Locali.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
- Declaratie privind neincadrarea in disp. art. 180 (Anexanr.10.3);
- Declaratie privind neincadrarea in disp. art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d)(Anexa nr.10.4);
- Declaratie privind neincadrarea intr-o sit. de conflict de interese (Formular nr. 1).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea prestarii serviciilor, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare., 2.1 Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovadaprestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cuobiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contract(e), care vor avea ca obiect: Servicii informatice, de expediere, dactilografiere prelucrare text si de tehnoredactare computerizata, cu o valoare mai mare sau egala cu300.000 lei (exclusiv TVA), reprezentand 68.113, 70Euro (1Euro = 4, 4044 lei la data de 04.05.2012).Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15.Pentru conversia lei/euro, se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei/ Banca Centrala Europeana pentru fiecare an, respectiv: -2009:1euro= 4, 2373 lei; -2010:1 euro= 4, 1285 lei;
- 2011:1 euro= 4, 2379 .Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 2.2 Experienta similara - Modalitatea de indeplinire-Pt. contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: - Formular nr. 5 ? Experienta similara;
- copii de pe parti relevante ale contractului;
- pv de receptie a serviciilor prestate;
- recomandare din partea beneficiarului sau- certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Certificatele de indeplinire a obligatiilor contractuale se vor prezenta pentru contracte incheiate cu autoritati contractante, care in conformitate cu prevederile HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, aveau obligatia sa le elibereze la finalizarea contractului., 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, in conformitate cu solicitarile din Caietele de sarcini.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.Se va completa Anexa nr. 13?Declaratie privindutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare;In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4. Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de spec. de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.-se vor completa: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Anexa nr. 14;
- Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii, (Anexa nr. 17).Pentru personalul nominalizat cu indepl. contractului se vor prezenta obligatoriu urmat. documente: - CV, in original, semnat si datat (Formular nr. 6;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului;
- angajament de participare al persoanei/ persoanelor respons. pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/ angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, atestari, etc.In cazul in care un grup de op. depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 14., 5. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza saindeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritateacontractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.- Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti , cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese .Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18., 6. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionalanu trebuie sa se afle in sit. in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform preved. art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modif.si complet. ulterioare.Se vor prezenta: -Anexa nr. 20 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala;
- Anexa nr. 21 si Anexa nr. 22 ? Declaratii Tert sustinator tehnic si profesional ;? Anexa nr. 10.3 si Anexa nr. 10.4 -Declaratii privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 lit. a), c1) si d);
- Formular nr.1. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).Modalitatea de indeplinire: certificat, documente, alte dovezi.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii.- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de prestari servicii, sau- certificat (ISO 14001 sau echivalent), documente, alte dovezi.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatatia de atribuire este atasata in SEAP prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 15:41