Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de supervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?


Detaliu pentru invitatia numarul 343763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIU
Numar invitatie: 343763/12.03.2013
Denumire contract: Servicii desupervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA PORTURILOR DUNARII FLUVIALE S.A. GIURGIUCod fiscal: RO1284717, Adresa: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Telefon: +40 246213003 / +40 246211528, Fax: +40 213110521
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua PORTULUI, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal: 080013, telefon: +40 246213003 / +40 246211528, fax: +40 213110521, persoana de contact: ILIANA SPIRIDON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Soseaua Portului, nr. 1, Giurgiu, Romania, cod postal 080013, telefon : +40 246213003, fax +40 213110521
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii desupervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii desupervizare lucrari (dirigentie de santier) aferente proiectului ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii portuare in portul Oltenita?.Valoare estimata fara TVA 70709 lei, diverse si neprevazute zero, conform buget proiect.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 709 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de1.400moneda: ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬lei2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile calendaristice de la data limita de primirea ofertelor specificata in invitatia de participare aferenta procedurii.3. Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr. 925/ 2006 -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Este recomandabil ca emiterea garantiei de participaresa fie facutade catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.4.Pentru o evaluare ?i raportare unitare ale cuantumului aferent garan?iei de participare, echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.5.Ofertantul care dovedeste ca face parte din categoriaI.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de participare specificat la punctul 1, dacava prezentaactul doveditor, in original, respectiv formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? .Nota: In masura in care CNSCrespinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume, conform prevederi ale OUG 34/2006, art.278^1, alin. 1, lit. a, respectivpentru valoarea estimata a contractului de 70.709 lei- 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie este de10 (zece) % din pretulcontractului, fara TVA2. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art.90, alin.1 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.sauConform prevederilor art. 90, alin. (3) din HG 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, cu o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA; Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire in conformitate cu prevederile HG 1045/2011.3.Este recomandabil ca emiterea garantiei de participaresa fie facutade catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.4. Ofertantul declarat castigator, care dovedeste ca face parte din categoria I.M.M. conform prevederilor Legii nr. 346 / 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cuantumul garantiei de buna executie specificat la punctul 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza?Formularul nr. 12 A?care va fi prezentatin original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Secompleteaza Formular 12 C care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.Documentul va fi prezentat si de fiecare subcontractant, precum si de tertul sustinator, dupa caz.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din ordonanta de urgenta a Guvernuluinr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Secompleteaza Formularul nr. 12 B, care va fi prezentat in original, semnatde reprezentantul legal al ofertantului.Pentru tertul sustinator se solicita declaratie de neincadrare in prevederile art. 181 lit.a), lit.c^1 si lit.d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.Certificatul pentru participare cu oferta independenta conformOrdinnr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP.Secompleteaza Formularul nr. 12 Mcare va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1dinOUG 34/2006 privind conflictul de interese. Se completeaza Formular: 12 J ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG 34/2006 privind conflictul de interese? care va fi prezentat in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal al ofertantului si, dupa caz, de fiecare din asociati, de tertul sustinator, precum si de fiecare din subcontractanti. Ofertantul/Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul CN APDF SA Giurgiu sunt membrii Consiliuluide Administratie : Tanase Antonel, Ofiteru Danut Gabriel, Cretu Madalina, , Ion Magdalena Maria, Naftali Daniel Adriansi Chiru Ioan Alexandru ; membrii AGA : Stoian Tudor, Alexandru Mihai si Olea Viorel ; Matei Cristian - director general, Navala Petronela?director financiar, Rosca Gheorghe ? director general adjunct, Burducea Marcel ?inginer sef , Spiridon Iliana - sef serviciu achizitii, Ofiteru Otilia coordonator UIP, Costea Dragos - sef birou juridic.6. Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele localeeliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social ? datorii la bugetele locale ? din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.7.Certificat de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, din care sa reiasaobligatiile exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele , prezentat in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.8.Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Documentele vor fi prezentate in copie semnata si stampilata pentru conformitate de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.9.In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori , cerintele de la capitolul?Situatia personala a candidatului sau ofertantului? trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte. 1.Se va prezenta?Certificat constatator? eliberatde Oficiul Registrului Comertuluide pe langa instantacompetenta, incopie certificata pentru conformitatede reprezentantul legal al ofertantului . Obiectul contractuluisupus procedurii de achizitie trebuie sa aibe corespondent in obiectul de activitate, informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul?Certificatul constatator? in original sau copie legalizata. 2.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic care este persoana fizica /juridica straina, va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica . Documentele vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului si vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor ce fac obiectul contractului de achizitie publica supus procedurii actuale. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele edificatoare prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie legalizata;In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare de la III.2.1.b), privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Formularul 20 ? Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati. Se solicita camedia cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiatisa fie cel putin egala cu suma de 141.418 lei.Ofertantul va prezenta documente edificatoare in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare prevazute de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pentru ultimii trei ani financiari incheiati, in vederea dovedirii indeplinirii cerintei de calificare, care vor fi prezentate in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata de reprezentantul legal.Operatorii economici care sunt persoane juridice /fizice straine vor prezenta traducerea autorizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus, in copie lizibila, semnata pentru conformitate de reprezentantii legali .NOTA: In cazul unei oferte comune , depusa de un grup de operatori, cerinta se realizeaza prin cumul., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica, conform art. 186 alin (1), (2) si (3)din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica (Formularul nr. 24) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari, si va prezenta in acest sens in originalFormularul nr. 12 A, Formular nr. 12 B si Formularul nr. 12 J completate, stampilate si semnate de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta in original Formularul 12 E Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se mentioneaza ca cei 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Prin servicii duse la bun sfarsit se inteleg: servicii receptionate partial;sauservicii receptionate la sfarsitul prestarii., Se solicita ofertantului dovedirea experientei similare din maxim 2 (doua)contracte , prin care ofertantul saconfirmeprestareain ultimii 3 ania serviciilor similare cu obiectul contractului supus procedurii de achizitie invaloare decel putin 70.709lei, exclusiv TVA.Ofertantul va prezenta urmatoarele: -certificat constatator/recomandare din partea beneficiarului care sa cuprinda date de identificare ale contractului, perioada de derulare precum si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale, in copie;Nota: - Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana, prezentate in copie, semnate si stampilate pentru conformitate., Informatii referitoare efectivele medii anuale ale personalului angajat din ultimii 3 ani si la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, Formularul 12 I care va fi prezentat in originalSe solicita CV-urile personalului de conducere al ofertantuluicare vor fi prezentate semnate si datate, in original ., ?Declaratieprivind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului?.Formular 12 KOfertantul trebuie sa demonstreze ca va asigura cel putin urmatorul personal de specialitate: - persoana autorizata pentru domeniul 5.2. lucrari hidrotehnice ?categoria de importanta C- persoana autorizata in domeniul lucrari edilitare si retele de apa si canalizare ?domeniul 6.1.- persoana autorizata pentru domeniul retele electrice ? domeniul 9.1.Ofertantul va prezenta declaratie privind disponibilitatea personalului implicat in derularea contractului . Se solicita CV-ul personalului implicat in derularea contractului de servicii si copia autorizatiei dirigintelui de santier pentru domeniul respectiv valabila la data limita pentru depunerea ofertelor.Ofertantul poate prezenta in cadrul ofertei persoane cu una sau mai multe autorizatii, cu conditia ca toate domeniile mentionate maisus sa fie acoperite., In cazul in care exista subcontractanti se solicita prezentareaFormularului 12 G ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, in original, completat, stampilat si semnat atat de ofertant cat si de fiecare din subcontractanti.Formularul 12 G va fi insotit de acordurile preliminare de subcontractare incheiate de ofertantcu fiecare din subcontractanti, care vor fiprezentate in original , in copie legalizata sau in copie semnata pentru conformitate de reprezentantii legali si vor cuprinde cel putin : -Datele de identificare ale subcontractantului-Partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze ofertantul, conform art.188 alin (3) lit. g) din OUG 34/2006si pe care subcontractantul se obliga sa o execute.-Resursele umane si resursele tehnice pe care subcontractantul se angajeaza sa le puna la dispozitie pentru executia partii saledin contract.In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri semnatepentru conformitate cu originalul de reprezentantii legali ai ofertantului, precum si traducerea autorizata in limba romana dupa acestea., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, Formularul nr. 26 prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), si va prezenta in acest sens in originalFormularul nr. 12 A , Formular nr. 12 B si Formularul nr. 12 J completate si semnate de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer