Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acceptare de plati electronice prin intermediul Sistemului National de Plata Online a impozitelor si taxelor utilizand cardul bancar


Detaliu pentru invitatia numarul 324270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Oras Santana
Numar invitatie: 324270/19.04.2012
Denumire contract: Servicii de acceptare de plati electronice prin intermediul Sistemului National de Plata Online a impozitelor si taxelor utilizand cardul bancar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOras SantanaCod fiscal: 3520121, Adresa: Ghioceilor nr. 42, Santana, Telefon: 0257462082, Fax: 0257462082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ghioceilor nr. 42, Santana, Romania, cod postal: 317280, telefon: +40 257462082, fax: +40 257462082, persoana de contact: Liliana Monica Ciupe-Vaida
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Santana, str. Muncii, nr. 120A, judetul Arad, telefon: +40 257462082, fax: +40 257462117
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acceptare de plati electronice prin intermediul Sistemului National de Plata Online a impozitelor si taxelor utilizand cardul bancar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul prezentei achizitii este acela de a contracta servicii bancare prin intermediul carora sa se asigure efectuarea de plati electronice in Sistemul Electronic de Plata on-line (SNEP), a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1235/2010 si a Ordinului nr. 95/2011 dat de Ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, Ministrul Administratiei si Internelor si Ministrul Finantelor Publice.
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 154 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.623, 08 lei si se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/fila CEC. Garantia de participare se va constitui numai in lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va depune in contul RO53TREZ0215006XXX016717, deschis la Trezoreria Arad.In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 1.311, 54 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara TVA, integral (in maxim 3 zile de la semnarea contractului) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea prev. art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006, actualizata.Instrumentul trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia se restituie de catre autoritatea contractanta, cf. art. 92, alin. 1 din H.G. nr. 925/2006, in termen de cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre prestator a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca Primaria Orasului Santana nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1). Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii acestora in situatiile prevazute la art. 180, 181 si 691 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantilor in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Scarlatescu Mihai - Presedintele Comisiei de evaluare2. Popovici Monica - Membru al Comisiei de evaluare3. Sas Teodor - Membru al Comisiei de evaluare4. Blidar Marius - Membru al Comisiei de evaluare5. Batranut Marinela - Membru al Comisiei de evaluare6. Ardelean Ioan - Membru supleant in Comisia de evaluare7. Cilan Mariana - Membru supleant in Comisia de evaluare8. Enache Viorel - Primarul Orasului SantanaMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006) ? in original; Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006); Formularul nr. 11 (Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii)In cazul unei asocieri formularele se vor depune de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul se va depune de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele se vor depune de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 15 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: In cazul sustinerii economico-financiare si tehnico-profesionale, asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata in sensul prezentarii acordului ferm de sustinere Formularul nr. 16 si Formularul nr. 17 si, raportat la natura sustinerii invocate, anexele la Formularul nr. 17 respectiv: - Declaratie privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691, 180 si 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata.Cerinta obligatorie: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind 180 din O.U.G. nr. 34/2006); Formularul nr. 1.1. (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2. (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006) - in original, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire; Formularul nr. 11 (Declaratie pe proprie raspundere privind conditiile de munca si protectia muncii);Nota: se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.4.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: , ,autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire.Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1.Se va atasa Formularul nr. 6 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) ? in original.2.Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare (Formularul nr. 7) - in original din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contracte si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 1.2., in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.5.) Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnicesiumanedecaredispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere.Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Formularul nr. 8 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati) ? in original.2. Contractul de asociere, conform Formularului nr. 9 (Acord/Contract de asociere), in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.Nota: Indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire, inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP.1. Mentiune: Ofertantii care se incadreaza categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), beneficiaza de o reducere de 50% la constituirea garantiei de participare si de buna executie si la indeplinirea cerintei referitoare la cifra de afaceri. In acest sens se va prezenta Formularul nr. 10.2. Mentiune: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, ofertantul are dreptul (in temeiul art. 11 din HG 925/2006, actualizata) sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere (conform Formularul nr. 5), semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa (conf. Anexei la Form. 5) in care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv valorile (de ex. cifra de afaceri, indicarea precisa a contractelor similare prezentate, etc.). In cazul in care va uza de dreptul antementionat, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante, in termenul prevazut in continutul acesteia, care nu va putea fi mai mic de 3 zile lucratoare. Ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime de calificare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. De asemenea, in cazul omiterii mentionarii in cadrul anexei a anumitor documente si care nu au fost prezentate in cadrul ofertei, autoritatea contractanta are dreptul de a descalifica oferta depusa fara a mai solicita completari ale acesteia. 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor) care va cuprinde inclusiv activitatea autorizata mai sus indicata si in care nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul constatator va fi prezentat de fiecare asociat, raportat la partea din contract pe care o presteaza.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 262.308 lei (pentru persoanele juridice romane) care se va dovedi cu documentele considerate relevante de catre operatorul economic.Pentru persoanele juridice straine media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va determina: -cf. cursului mediu BNR in anul 2008, 1 euro= 3, 6827 ron.-cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron.-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.Ofertantii vor trebui sa depuna documente din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta in dovedirea experientei similare maxim 2 contracte finalizate sau in curs de derulare avand ca obiect servicii de acceptare plati electronice, prin Sistemul National de Plata on-line, in valoare cel putin egala cu 131.154 lei, fara TVA, 2.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa faca dovada autorizarii de catre Banca Nationala a Romaniei., 3.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati in SNEP (Sistemul Electronic de Plata) in momentul depunerii ofertei., 4.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa depuna o Declaratie pe proprie raspundere privind implementarea si utilizarea sistemului 3D-SECURE, in vederea acceptarii platilor on-line cu cardul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer