Achizitie publica - Servicii de achizitionare terenuri pentru obiectivul de investitii: ,,Amenajare albie rau Bistrita si afluenti pe sectorul Iacobeni ? Sabasa , judetul Suceava si Neamt?
Detaliu pentru invitatia numarul 322660
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322660/23.03.2012
Denumire contract: Servicii de achizitionare terenuri pentru obiectivul de investitii: , ,Amenajare albie rau Bistrita si afluenti pe sectorul Iacobeni ? Sabasa , judetul Suceava si Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: 0234 / 541.646, Fax: 0234 / 510.050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de achizitionare terenuri pentru obiectivul de investitii: , ,Amenajare albie rau Bistrita si afluenti pe sectorul Iacobeni ? Sabasa , judetul Suceava si Neamt?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de achizitionare terenuri pentru obiectivul de investitii: , ,Amenajare albie rau Bistrita si afluenti pe sectorul Iacobeni ? Sabasa , judetul Suceava si Neamt?.
II.1.6) CPV: 70122200-4 - Servicii de achizitionare de teren (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare la licitatie este: 6.000, 00 lei. Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate mai sus solicitata, sauordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In S.E.A.P. vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare; 2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisore de inaintare disponibila la sectiunea ? Formulare. In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine, contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), lit. a) din O.U.G. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in S.E.A.P. sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art. 33, alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform model din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formularconform model din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in luna anterioara celei in care se depun oferetele;4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale in luna anterioara celei in care se depun oferetele;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Serviciu Investitii - ing. Zenaida CRISTEAComp. juridic - c.j. Irina ANDRIES, c.j. Raluca POPAResponsabil achizitii - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din caresa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(prezentate(traduse) in limba romana -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra globala de afaceri realizata in ultimii 3 ani. Cerinta: Valoarea medie a cifrei de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), trebuie sa fie cel putin egala cu 600.000, 00 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a cifrei medii de afaceri. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., 2.Bilanturile contabile din ultimii 3 (trei) ani - 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi incheiat si indeplinit cel putin 1 (un) contract de servicii similare cu cele supuse achizitiei cu valoare de 300.000, 00 lei (fara TVA)., 3.Certificat de autorizare eliberat de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 sau 538/2001 (valabil pe periada de valabilitate a ofertelor) emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru persoane juridice: clasaa I-a., 4.CAPACITATEA PROFESIONALA - Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiSe solicita urmatorul personal cheie: 1. sef de proiect o persoana cu studii superioare de specialitate cu experienta in domeniu de cel putin 3 ani, autorizata ANCPI /OCPI.2. inginer topograf/geodez autorizat ANCPI /OCPI.3. expert evaluator imobiliar autorizat ANEVAR.NOTA: Membrii personalului cheiepot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant., 5.INFORMATII PRIVIND PROTECTIA MUNCII - Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea, pe toata duratacontractului, in cazul in care acesta va fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca si masurilor de protectie a muncii, in conformitate cu prevederile legii privind securitatea si sanatatea in munca, precum si a oricaror alte reglementari in masura in care acestea vor aparea in perioada mentionata mai sus., 6.Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora (in cazuri temeinic motivate si probate) nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 13:56