Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare a unui credit imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.000.000 lei pentru asigurarea contributiei locale in scopul realizarii obiectivului de investitii ?AMENAJARE DRUMURI AGRICOLE IN COMUNA CIUDANOVITA, JUD. CARAS-SEVERI


Detaliu pentru invitatia numarul 321857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Ciudanovita
Numar invitatie: 321857/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de acordare a unui creditimprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.000.000 lei pentru asigurarea contributiei locale in scopul realizarii obiectivului de investitii ?AMENAJARE DRUMURI AGRICOLE IN COMUNA CIUDANOVITA, JUD. CARAS-SEVERIN?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria CiudanovitaCod fiscal: 3227700, Adresa: Ciudanovita, Str. Principala, Caras-Severin, Ciudanovita, Telefon: 0726225025 , Fax: 0372874699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ciudanovita, Str. Principala, Caras-Severin, Ciudanovita, Romania, cod postal: 327085, telefon: +40 0726225025, fax: +40 0372874699, persoana de contact: Adrian Botos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ciudanovita, Str. Principala, Caras-Severin, Ciudanovita, Romania, cod postal: 327085, telefon: +40 0726225025, fax: +40 0372874699, persoana de contact: Adrian Botos
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui creditimprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.000.000 lei pentru asigurarea contributiei locale in scopul realizarii obiectivului de investitii ?AMENAJARE DRUMURI AGRICOLE IN COMUNA CIUDANOVITA, JUD. CARAS-SEVERIN?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop contractareaunui imprumut intern linie de finantarein cuantum de 1.000.000 lei pentru asigurarea contributiei locale in scopul realizarii obiectivului de investitii ??AMENAJARE DRUMURI AGRICOLE IN COMUNA CIUDANOVITA, JUD. CARAS-SEVERIN?.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa depuna, ca parte a ofertei sale, o garantie de participare la licitatie. Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 2.300 lei. Termenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorNota: Garantia de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM.Garantia de participare se constituie prinuna din urmatoareleposibilitati: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari.2.a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3.a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?in cuantumul si pentru perioada prevazuta
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului incheiat, fara TVA. Grantia de buna executie se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratia privind eligibilitatea (Formular nr.1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular nr.2)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr. 12.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formular nr. 13.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Persoane cu functii de decizie din cadrul PRIMARIE CIUDANOVITA privind prezenta achizitie: Botos AdrianPetrisor ViorelSonca NicoletaGheorghe PaunFlorea Constantin Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor? original, copie legalizatasau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa urmatoarele :1. domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei? copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ;De la ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Persoane juridice /fizice straineAutorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraBilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari 2008, 2009, 2010 . Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra de afaceri medie globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 230.000 lei. In cazul in care ofertantii si-au inregistrat bilantul pe anul 2011, acestea pot dovedi indeplinirea nivelului minim prin prezentarea bilantului pe ultimii 3 ani: 2009, 2010 si 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaExperienta similara: minim 1 contract finalizat sau in curs de derulare avand ca obiect acordarea unui credit similar celui ce face obiectul prezentei proceduri al carui costuri are cel putin o valoare de 115.000 lei, fara TVA
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer