Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare a unui credit imprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.440000 lei pentru asigurarea implementarii proiectului integrat ?Modernizare strazi si drum comunal DC1 in comuna Marga, centru de zi pentru persoane varstnice Vama


Detaliu pentru invitatia numarul 338991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Marga
Numar invitatie: 338991/07.11.2012
Denumire contract: Servicii de acordare a unui creditimprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.440000 lei pentru asigurarea implementarii proiectului integrat ?Modernizare strazi si drum comunal DC1 in comuna Marga, centru de zi pentru persoanevarstnice Vama Marga si dotare camin cultural, comuna Marga, judetul Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MargaCod fiscal: 3227483, Adresa: str.principala nr.217 loc marga jud.caras severin, Marga, Telefon: +40 0255524401, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.principala nr.217 loc marga jud.caras severin, Marga, Romania, cod postal: 327260, telefon: +40 0255524401, persoana de contact: Nicolae Margan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Marga, str.principala nr.217 loc marga jud.caras severin, Marga, Romania, cod postal: 327260, telefon: +40 0255524401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui creditimprumut intern ? linie de finantare in cuantum de 1.440000 lei pentru asigurarea implementarii proiectului integrat ?Modernizare strazi si drum comunal DC1 in comuna Marga, centru de zi pentru persoanevarstnice Vama Marga si dotare camin cultural, comuna Marga, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop contractareaunui imprumut intern linie de finantare in cuantum de 1.440.000 lei pentru asigurarea implementarii proiectului integrat ?Modernizare strazi si drum comunal DC1 in comuna Marga, centru de zi pentru persoanevarstnice Vama Marga si dotare camin cultural, comuna Marga, judetul Caras-Severin?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3000 lei. Termenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minum 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorNota: Garantia de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute inLegea nr. 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazulasocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM.Garantia de participare se constituie prin una din urmatoarele posibilitati: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari. Este acceptata si depunerea de scrisori de garantie emise de catre banca ofertanta2. a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3. a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? in cuantumul si pentru perioada prevazuta
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului incheiat, fara TVA. Grantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de prevederiule art. 90 din H.G. nr. 925/2006. Este acceptata si depunerea de scrisori de garantie emise de catre banca ofertanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Documente solicitate: -Declaratia privind eligibilitatea (Formular nr.1)Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Incadrarea oricaruia dintre asociati/ ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular nr.2)Documentelepentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 suntsolicitate si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractantale va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic3.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate.Incadrarea oricaruia dintre asociati sau ofertanti in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.NOTA: In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, oferta acestuia va fi declarata inacceptabila, conf. Art.36, alin.1, lit.b din HG925/2006.Pentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular nr. 12.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul trebuie sa completeze Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formular nr. 13.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Persoane cu functii de decizie din cadrul PRIMARIEI MARGA privind prezenta achizitie: Beg Nicolae ? Primar;Tamasila Petru? presedintele comisiei de evaluare; Margan Nicolae ? membru in comisia de evaluare, Coanda Oprita - membru in comisia de evaluareIn conformitate cu Ordinului ANRMAP 170/ 2012, pentru evitarea aparitiei situatiilor de conflict de interese (art 69? din OUG 34/ 2006) lista persoanelor cu functii de decizie in Autoritatea Contractanta, se completeaza cu numele domnului viceprimar Latcu Domnosie, si a persoanelor care aproba bugetul (consilierii locali), dupa cum urmeaza: Preda Nicolae, Barbescu Romulus, Preda Metodie, Ponoran Luca, Preda Ioan, Gorzav Nistor, Grozav Danut, Perti Gheorghe Persoane juridice/fizice romaneCertificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor? original, copie legalizatasau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei? copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ;De la ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, certificatul constatator in original, copie cu mentiunea ?conform cu originalul? sau in copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, corespunzator activitatii pe care o va desfasura pentru indeplinirea contractului.Neindeplinirea cerintelor de catre oricare dintre asociati/ofertanti, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaPersoane juridice /fizice straineAutorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraSe solicita prezentarea Fisei de informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani financiari ? formular nr.3. Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca cifra de afaceri medie globala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani sa aiba o valoare egala sau mai mare de 300000 lei.Se solicita Bilantul contabil pe ultimii 3 ani financiari.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita prezentarea Formularului 4 ? Declaratie privind lista principalelor servicii similare obiectului contractului(de acordare de credit) prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer