Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare a unui credit in valoare de 450.000 Euro pentru finantarea unor investitii de interes public local.


Detaliu pentru invitatia numarul 320001
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)
Numar invitatie: 320001/08.02.2012
Denumire contract: Servicii de acordare a unui credit in valoare de 450.000 Euro pentru finantarea unor investitii de interes public local.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Gura Humorului (Primaria Gura Humorului)Cod fiscal: 6631418, Adresa: Piata Republicii Nr.14, Gura Humorului, Judet Suceava, Gura Humorului, Telefon: 0230 235051, Fax: 0230 235038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Republicii nr, 14, judet Suceava, Gura Humorului, Romania, cod postal: 725300, telefon: +40 230235051, fax: +40 230235051, persoana de contact: Biroul de Relatii cu Publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Gura Humorului, Piata Republicii nr.14, Gura Humorului, Suceava, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui credit in valoare de 450.000 Euro pentru finantarea unor investitii de interes public local.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare a unui credit in valoare de 450.000 Euro pentru finantarea unor investitii de interes public local, pe o perioada de 67 luni, cu o perioada de gratie de minim 6 luni.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 477, 719 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert tb sa constit gar de part de 5.000 lei, cu valab 90 zile de la data dep ofert. In caz de prelung a duratei de valabi a of, durata de valab a gar de partic va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de part se va constituiin conf cu prevart. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult.Garantia de participare se poate constitui inclusiv la banca/institutia ofertanta.Instrum de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, resp dupa constat culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; saub)necondi, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Contul de dep a garantiei de part este: RO24TREZ5945006XXX000046, deschis la Trez Or Gura Hum.Of care nu sunt insotite de dov constit garantiei de part vor fi respinse si returnate nedeschise. Toate doc ref la constit gar de part se vor prezenta in afara coletului de oferta.A C are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu gar de part, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmat sit: a)revoca of in per de valab;b)fiind declarat castigatorul procedrefuza sa semneze contr in term stab;c)fiind declarat castig proced, nu constit gar de buna executie a contr;d)ofert i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. (cu aplicarea dispozitiilor art. 278^1 alin .(1) din O.U.G. nr.34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare). In acest caz, suma retinuta contestatde catre AC va fi de 4277.71 lei.Nota: Pt a benef de prev Lg nr. 346/2004 priv stim infiintarii si dezv IMM, cu mod si compl ult, ref la g de partic, ofert interesati vor prezenta: - decl privind incad in categ IMM in original;
- copie act const emis de Camera de Comert si Industrie, docum prez in afara plic.Doc care atesta constit gar de part, se prez in origi si vor fi atasate la coletul care contine oferta. Acestea vor fi insotite de doc in orig privind incadr in categ IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentare Declaratie privind eligibilitatea, completata pe propria raspundere conform Formularului nr. 1, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publicaAtentie! In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator, acesta din urma va depune Declaratia privind eligibilitatea.2. PrezentareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? conform Formularului nr. 2, completat in original, datat, semnat si stampilat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie ! Incadrarea oricaruia dintre asociati sau dintre terti sustinatori in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Atentie! In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3. Prezentare Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie, conform formularului nr. 3 completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.4. PrezentareDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata ? conform formularului nr. 4, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie! In cazul in care ofertantul este sustinut de catre un tert sustinator financiar sau tehnic, acesta din urma va depune documentul mentionat.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ing. Marius Ioan Ursaciuc- Primar, Ec. Alexandru Balau- Viceprimar, jr. Mihai Hunea-Secretar oras, Ec. Elena Ciornei- Director Economic, ing. Camelia Checherita-Comp. Achizitii Publice, Ec. Cristina Tulbure- Compartiment Economic.5.Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform formularului nr. 5, completat in original, datat, semnat si stampilat. Persoane juridice/fizice romane vor depune: 1. Certificat constator emis de catre Oficiul Registrului Comertului - valabil la data deschiderii ofertelor, in copie conform cu originalul, din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea Autoritatii contractante Certificatul constatator in original, pentru conformitate.2. Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei ? in copie conform cu originalul.Persoane juridice /fizice straine vor depune: 1. Autorizatia de functionare emisa de autoritatea competenta din statul respectiv, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca institutie de credit in conformitate cu prevederile legale din tara respectiva, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent contractului. Operatorii economici care pot demonstra cifra de afaceri pentru anul 2011, vor demonstra cifra de afaceri pentru anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii de acordare de credite catre Autoritati Publice Locale sau clienti privati in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atriburie este disponibila in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer