Achizitie publica - Servicii de acordare a unui imprumut bancar
Detaliu pentru invitatia numarul 322245
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322245/19.03.2012
Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Buhoci (Consiliul Local Buhoci)Cod fiscal: 4455013, Adresa: Comuna Buhoci ; Bl. Nr.1 ; Sc. A ; Etj. 1 ; Ap. 4, Bacau, Telefon: 0234.224146, Fax: 0234.224146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Buhoci, Bacau, Romania, cod postal: 607085, telefon: +40 234224146, fax: +40 234224146, persoana de contact: Carmen Adriana Rosu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Buhoci, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop contractarea unuiunui imprumut bancar in VALOARE de 5.500.000lei , care va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar necesar implementarii Obiectivului de investitii: ?SISTEM DE CANALIZARE SI SISTEM DE ALIMENTARE CU APA, COMUNA BUHOCI, JUD. BACAU?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 416.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi in suma de 1654.17lei. Termenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de minum 90 de zile-de la data limita de depunere a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: -Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta obligatorie: 1. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12B.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;3. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Prezentarea ? Declaratiei privind calitatea de participant la procedura-Formularul nr. 12C.Pentru ofertantii nerezidenti , se va prezenta o traducere autorizata in limba romana a certificatelor -obligatoriu legalizate.OBSERVATII: Ofertele depuse de ofertanti care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta obligatorie: - Ofertantul trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular F2In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: - Ofertantul trebuie sa completeze - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. nr. 34/2006, modificata si completata(persoanele ce detin functie de decizie la nivel de AC in cazul prezentei proceduri de atribuire sunt: Ordonator credite Primar Odobisteanu Rodica Mirela, Presedinte comisie ? contabil, Stoica Iustin, membru Ing. Pocovnicu Doina, membru Ing. Ojog Valeru, secretar Ciobanu Maria)(Formular F3)In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular 1. Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat si sa fie autorizat sa efectueze servicii de imprumut bancar.Mod de dovedire: -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara(Copie).Nota: Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra de afaceri medieanuala calculata pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica - Lista principalelor servicii bancareprestate ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii - Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul total se calculeaza dupa formulaPtotal =PfinanciarxF%+PtehnicxT%, undeF% - ponderea corespunzatoare punctajului financiar, care este de 60%T% - ponderea corespunzatoare punctajului tehnic, care este de 40%, componenta financiara are urmatoarele criterii de punctare1. Dobanda ROBOR la o luna + o marja-Marja 3, 5%-0pcte nu se accepta, ofertele care se incadreaza in aceasta situatie vor fi declarate neconforme, 2.Comision de gestiune (flat) la acordare (procent la valoarea plafonului aprobat).Comision de gestiune - 0, 50%-0 pcte, 3.Comision de rescadentare, Comision = 0, 4 % -15pcte, comision>0, 4%-0pcte , 4.Penalizari pentru nerambursarea la termen a creditului acordat , penalizari- +0, 5% la dobanda propusa-0 pcteP(financiar) = Suma (I.1 + I.2 + I.3 + I.4) ? a punctajelor obtinute la fiecare criteriu in parte.,
Perioada de rambursare a creditului dupa perioada de gratie, in cazul rescadentarii:
20
Descriere: Criteriu tehnic-Perioada- =3luni -25pcte, perioada-IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 15:34