Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR


Detaliu pentru invitatia numarul 341748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Moldoveni (Consiliul Local Moldoveni)
Numar invitatie: 341748/14.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Moldoveni (Consiliul Local Moldoveni)Cod fiscal: 2613761, Adresa: Comuna Moldoveni, sat Moldoveni, judet Neamt, Moldoveni, Telefon: 0233745752, Fax: 0233745752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Moldoveni, sat Moldoveni, judet Neamt, Moldoveni, Romania, cod postal: 617275, telefon: +40 0233745862, fax: +40 0233745862, persoana de contact: Primaria Moldoveni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Moldoveni, comuna Moldoveni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are drept scop contractarea unui imprumut bancar in VALOARE de 3.200.000 lei, care va avea ca finalitate asigurarea fluxului de numerar necesar implementarii Obiectivului de investitii: ?MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL, CONSTRUIRE GRADINITA DE COPII, MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL NEAMT?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 2.000, 00 lei echivalent a 454, 55 euro (curs euro BNR la data de 09.01.2013 = 4, 40 lei)care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare prin : - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr.RO40TREZ4925006XXX000165, cod fiscal 2613761, deschis la Trezoreria Roman;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 - Formular nr.12A2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? Formular nr. 12B- Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru a fi valabile certificatele prezentate trebuie sa fi fost eliberate cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii ofertei, in cazul in care pe acestea nu este specificata perioada de valabilitate.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.12C).4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-Formular F2). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor, daca este cazul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691- Formularul 3 .In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Moldoveni, dupa cum urmeaza: 1. Birjoveanu Marc el Ioan- Primar2. Ghimpu Ionel- Viceprimar3. Cepreaga Marcela Gabriela- Secretar4. Schifirnet Cornelia- Contabil5. Buzdugan Monalisa Iulia- consilier, responsabil achizitii publice6. Cimpanu Ioan? consilier local7. Buga Constantin? consilier local8. Moisei Nicolae? consilier local9. Fuioaga Ioan ? consilier local10. Plosnita Ioan? consilier local11. Balaita Mihai? consilier local12. Havrici Adrian Marcel ? consilier local13. Puscasu Corina ? consilier local14. Scortanu Alecu? consilier local15. Brosteanu Gheorghe? consilier local Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie).Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca media aritmetica a cifrelor de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)Se solicita - Copii ale bilanturilor contabile prescurtate si ale conturilor de profit si pierdere pe ultimii trei ani incheiati(2009, 2010, 2011) In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii bancare prestatein ultimii 3 aniInformatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiIn cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asocierecare va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau la sediul autoritatii contractante - Primaria Moldoveni, judetul Neamt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 09:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer