Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.900.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 323382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BEIDAUD (PRIMARIA COMUNEI BEIDAUD)
Numar invitatie: 323382/03.04.2012
Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.900.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului integrat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BEIDAUD (PRIMARIA COMUNEI BEIDAUD)Cod fiscal: 4508622, Adresa: Beidaud, Tulcea, Romania, Beidaud, Telefon: 0730050744, Fax: 0730050744
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Beidaud, Tulcea, Romaniastr.Primariei nr.21, Beidaud, Romania, cod postal: 827010, telefon: +40 0240564848, fax: +40 0240564848, persoana de contact: IOANA VRISCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Beidaud, str.Primariei nr.21Judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.900.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului integrat
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in suma de 1.900.000 lei pentru asigurarea resurselor de finantare a proiectului integrat?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII ?I PUNEREA IN VALOARE A MO?TENIRII CULTURALE IN COMUNA BEIDAUD, JUDE?UL TULCEA?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa depuna, ca parte a ofertei sale, o garantie de participare la licitatie. Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 2.600 lei. Termenul de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egal cu perioada de valabilitate a ofertei.Nota: Garantia de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul asocierilor fiecare asociat trebuie sa faca dovada ca se regaseste in categoria IMM.Garantia de participare se constituie prinuna din urmatoareleposibilitati: 1.virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara) ori de o societate de asigurari.2.a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO74TREZ6465006XXX000190, deschis la Trezoreria Baia3.a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia trebuie sa fie irevocabila se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?in cuantumul si pentru perioada prevazuta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorieDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.1)Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Formular nr.2)Certificatul de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata la notariat sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizatala notariat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta obligatorie: - Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010- Formular nr. 12.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006- Formular nr. 13. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Camburi Constantin, Pasata Sterica, Duza Viorel si Vriscu Ioana Cerinta obligatorie: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, valabil la data deschiderii ofertelor? original, copie legalizatasau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa urmatoarele :1.domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei? copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? ;In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Cerinte obligatorii: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului ;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident traduse in limba romana si legalizate la notariat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Niv.cifr.de afac.din dom. de activit.aferent obiect. Contr.intr-o perioada de cel mult ultimii 3 ani al ofertant. sa aiba oval.egala sau mai mare de 266000 lei2)Ofert.poate invocasustinerea ec-fin.Pt.indepl.contract.si de o alta pers.indif. de natura relat.jurid. existente intre el si pers.resp.Pers. va prezenta resurs.sale finance.si disponibiliz. lor necondit. in functie de necesit. ce apar pe parcursulindepl.contract.3)Un grup de op.ec.pot depune of.comuna, sit.ec.-financ. se va demonstra prin present. resurs. tuturor membr.grup. 4)Grup.de op.ec. pot beneficia de sust. financ.a unei/unor terte pers.Terta(ele)pers.(e)prez.resurs.sale finance. precumsi disponibiliz.lor necondit. in functie de neces.ce apar pe parcursul indepl. contract. 5)Pers. terta/tertele pers. care asigura sustec?fin.a ofert.vor dovadica nu se afla in sit.care determ.exclud.din proced.adica neincad.in disp.art.180 si art.181 lit.a), c.1)si d)din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ult
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1)Exper.simil.: min.1 contr. finaliz.sau in curs de derul. cu obiect acord. unui credit similar cu cel putin o valoare de133.000 lei, fara TVA. 2)Daca ofert.nu prez. contr.datorita clauz. exprese de confident.se va prez. o decl.3)Se vor prez.princip.serv.simil.obiect.contr.(acord.de credit) prest. in ultimii 3 ani, cu valori, perioade , benefic. 4)Ofert. poate invocasust.teh. si/sau prof..pt. indepl.contr.si de o alta pers. indif.de natura relat.lor jurid. Pers. prez. resurs. sale tehn.si/sau profes.dar si disponibiliz.lor necond. la indepl.contr. 5)Un grup de op.ec. poate dep. of.com., sit. teh..si/sau prof.demonst. prin prezent. resurs. tuturor membr.6)Grup.de op.ec.pot benef. de sust. teh. si/sau prof. a unei/unor terte pers care vor prez.resurs. sale teh. si/sau prof. dar si disponibiliz. lor necondit.laindepl. contr. 7)Pers, terta(ele) pers.care asig.sust.tehn.si/sau profes. dovedescneincadr. in art.180 si 181 lit.a), c.1) si d) din OUG 34/2006 modif. si complet.ult. nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line, documentatia se afla in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer