Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 700.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA:?MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN - PARC PRIMARIE SI PARC CASA DE CULTURA;CREAREA SPATIILOR VERZI IN ZONA BLOCURILOR A1, A2,


Detaliu pentru invitatia numarul 345610
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)
Numar invitatie: 345610/20.04.2013
Denumire contract: SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 700.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ?MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN - PARC PRIMARIE SI PARC CASA DE CULTURA;CREAREA SPATIILOR VERZI IN ZONA BLOCURILOR A1, A2, A4 SI IN ZONA BLOCURILOR 13, 14, 15. ETC.??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL MACIN (PRIMARIA ORASULUI MACIN)Cod fiscal: 3839156, Adresa: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Telefon: +40 0240571354, Fax: +40 0240571102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 0240571354, fax: +40 0240571102, persoana de contact: Marian Jalea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Macin, Str. Florilor nr.1, jud. Tulcea, Macin, Romania, cod postal: 825300, telefon: +40 0240571354, fax: +40 0240571102, persoana de contact: Marian Jalea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 700.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ?MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN - PARC PRIMARIE SI PARC CASA DE CULTURA;CREAREA SPATIILOR VERZI IN ZONA BLOCURILOR A1, A2, A4 SI IN ZONA BLOCURILOR 13, 14, 15. ETC.??
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ACORDARE A UNUI IMPRUMUT BANCAR IN VALOARE DE 700.000 LEI PENTRU ASIGURAREA RESURSELOR DE FINANTARE PENTRU INVESTITIA: ?MODERNIZAREA PARCURILOR DIN MACIN - PARC PRIMARIE SI PARC CASA DE CULTURA;CREAREA SPATIILOR VERZI IN ZONA BLOCURILOR A1, A2, A4 SI IN ZONA BLOCURILOR 13, 14, 15. ETC.??
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 2.700lei. Cu declaratie tip IMM: 1.350 lei ( conversia se va face la cursul euro din ziua publicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii Contractante.Formularul 11.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Garantia de participare se va vira in contul RO74TREZ6425006XXX000050 deschis la Trezoreria Oras Macin.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine cf art.278ยน, lit. a) o suma de 1395, 8 lei, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 5% din val contractului, exclusivTVA, prin: retineri succ din sitde lucrari, printr-un instrument de garantareemis de o soc bancara sau de o soc de asigurari, anexa la sau prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.GBE se poate constitui siprin retineri succ din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul va deschide la Trezoreria Macin un cont de disponibil distinct ladispozitia AC.Suma int care se depune de catre contractant in acest cont va fi de 0, 5%din pretul contractului.Pe durata contractului, ACvaalimenta acest cont prin retineri succ din sumele datorate contractantului pana la concurenta sumei stabilite dreptGBE.AC poate emitepretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplinesteobligatiile asumate.Anterior emiterii unei pretentiiAC are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fostrespectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarilesi completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 1)Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr. 2)- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioada celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (Formular nr. 3)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 4)Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Topoleanu Nicolae (primar), Pricop Cristian Silviu (viceprimar), Mandra Ionut (Achizitii-Investitii), Voicu Cristina (Contabilitate), Jalba Laura Catalina (Jurist), Jalea Marian (Achizitii-Investitii), Cotoi Costel (Achizitii-Investitii), Rata Nicoleta (Resurse umane), Asan Imdat, Buradatencu Catalin Viorel, Calin Coca Steluta, Catruna Nita, Dascalu Tiberius, Dutu Costel, Gindac Dumitru, Grozdea Petrisor, Ichim Andone, Orbeanu Antonel, Perianu Alexandru, Sima Marin, Staicu Dragos-Romolo, Vacaru Gheorghe, Cabaua Constantin, Sandu Marian(Consilieri locali).Se permite depunerea/prezentarea certificatelor fiscale in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Celelalte documente se depun in original. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului candidat; informatiile cuprinse incertificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior candidatilor in cauza. In cazul in care certificatul constatator, prezentat de ofertantul a carui oferta s-a clasat pe primul loc dupa evaluare si aplicarea criteriilor de atribuire a ofertei, a fost prezentat in ?copie conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita, pentru verificarea conformitatii, certificatul constatator dupa care s-a facut copia in original/copie legalizata.- Autorizatia de functionare emisa de BNR sau o alta autoritate competenta similara (Copie).Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 270.000 lei; Operatorul economic va pune la dispozitia Autoritatii Contractante Bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani incheiati, respectiv 2010, 2011, 2012;Nota: In cazul in care operatorul economic nu are inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, se poate demonstra nivelul impus prin depunerea altor documente care sa probeze indeplinirea cerintei. Deasemenea, Operatorul economic poate demonstra nivelul impus si prin alte documente contabile echivalente (decl. fiscala, balanta de verificare s.a).Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul euro ? leu astfel: - ptr. anul 2010, cursul valabil la 31.12.2010, cand 1 euro = 4, 2848 lei; - ptr. anul 2011, cursul valabil la 31.12.2011, cand 1 euro = 4, 3197 lei; - ptr. anul 2012, cursul valabil la 31.12.2012, cand 1 euro = 4, 4287 lei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici vor trebui sa fi prestat servicii similare in ultimii 3 ani si vor pune la dispozitia AC o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent dacaacestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Formular 6)., Experienta similara in prestarea de servicii similare (minim un contract, maxim 3 contracte) a caror valoare cumulata sa fie de minim 139.580 lei. Se permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contracte, in vederea indeplinirii contractului/contractelor respectiv/e. Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru anul aferent semnarii contractului. Solicitarea va fi considerata ca indeplinita daca se vor prezenta oricate documente/contracte/ procese-verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare a caror cost sa fie de minim 139.580 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2013 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer