Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 3.938.784lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea


Detaliu pentru invitatia numarul 352052
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Numar invitatie: 352052/06.08.2013
Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 3.938.784lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI BISTRACod fiscal: 4562346, Adresa: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Telefon: 0258773105, Fax: 0258773105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania, cod postal: 517115, telefon: +40 0258773105, fax: +40 0258773105, persoana de contact: MARIN BIRLA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 3.938.784lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizarea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare a unui imprumut bancar in valoare de 3.938.784lei pentru asigurarea resurselor financiare a proiectului ?Modernizareainfrastructurii rutiere, de mediu, sociala ?i cultural in satul Bistra, comuna Bistra, jud. Alba?,
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 6400 RON. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatiicontractante, sau printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - Formular nr.20, care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada devalabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. In cazulconstituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este: Primariei comunei Bistra, cont: RO62TREZ0065006XXX000122, ,deschis la Trezoreria Campeni. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta cel maitarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de participare se constituiein procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatilorrespinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata acontractului, o suma egala cu: 3200 lei, in conformitate cu art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 actualizata. Pentru valoarea garantieiconstituita printr-o alta moneda conversia se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului delucrari (conf. art. 90 din HG nr. 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 1.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 2.Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 de catre tert sustinator, daca estecazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de AdministrareFiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si TaxeLocale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasaindeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricaredintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care estestabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite deo traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul Comunei Bistra: Primar Gligor Traian, viceprimar Birla Ioan, secretar Gligor Lucian, contabil LazarMaria, responsabil achizitii publice Birla Marin, consilieri: Pasca Ioan, Bustan Constantin, Birla Constantin, Cretiu Emil, Risteiu Petru Dan, Balea Elena, Furdui Cornel, Goia Augustin, Birla Dorin, Berindei Constantin, Boncea Fanel Bucurel, Voda Constantin.Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Documentul se v aprezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Prezentare declaratie, conform modeluluidin Formularul 4 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte caofertantul are ca domenii de activitate autorizate ?i obiectul contractului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune incadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificateconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelorreferitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr.2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fieinregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de otraducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .Cerinta nr. 3Autorizatia de functionare emisa de catre Banca Nationala a Romaniei - in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? din care sa rezulte dreptul de a functiona ca institutie de credit, in conformitate cu Legea nr.58/1998 privind activitatea bancara, sau autorizatia de functionare eliberata de autoritatea competenta din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducereautorizata a acesteia in limba romana.NOTA: In In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vorlegaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecaremembru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egalacu: 600.000 lei.Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani, respectiv: 2010, 2011, 2012 insotit decontul de profit si pierderi, vizat si inregistrat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii trei ani, calculati prinraportarea la data limita de depunere a ofertelor, maxim 2 contracte deservicii similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 300.000lei fara T.V.A. Ofertantul va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(2010, 211, 2012);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer