Achizitie publica - Servicii de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii ? Proiect integrat in Comuna Odoreu judet Satu Mare?
Detaliu pentru invitatia numarul 350610
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350610/17.07.2013
Denumire contract: Servicii de acordare creditin vederea finantarii obiectivului de investitii ? Proiect integrat in Comuna Odoreujudet Satu Mare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Odoreu (Consiliul Local al comunei Odoreu)Cod fiscal: 3897424, Adresa: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Odoreu, Telefon: 0261 - 775384, Fax: 0261 - 775062
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Odoreu, strada Republicii nr. 100, Odoreu, Romania, cod postal: 447210, telefon: +40 261775384, fax: +40 261775062, persoana de contact: Claudia Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Odoreustr republicii nr.100 judet Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare creditin vederea finantarii obiectivului de investitii ? Proiect integrat in Comuna Odoreujudet Satu Mare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acordarea unui credit in valoare de 3.800.000 lei in vederea finantarii obiectivului de investitii?Proiect integrat in comuna Odoreu judet Satu Mare, proiect finantat prinPNDRMASURA 322
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
7000lei. (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data 01.07.2013), 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO30 TREZ5465006XXX00 019 ?Trezoreria Satu Mare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 . Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei;3. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator;4. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, polite, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratia privind elegibilitatea ? Prezentare formular 1- forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere , fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinutafinanciar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinireacerintei2. Formular 1.1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.3. Formular 19- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Pop Dumitru Dorel, Szabo Ramona Claudia, Ilonczai Elisabeta, Nyiki Marcel, Jakab Attila , Ardelean Marius, Sarca Ionut Mario, Avasan Monica Sofia, Ardelean Ioan, Acs Jeno, Filip Gheorghe, Fodor Ovidiu Nicolae, Kovacs Jozsef, Leib Nemes Zsolt, Mercea Gheorghe, Pintea Marius, Pop Gheorghe Mircea, Rogoz Viorica, Sarca Livia Lucia, Szabo Levente Tarta Ionell4. Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date valabile la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.2. Autorizatia de functionare emisa de BNR ? original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?- in conformitate cu prevederile OUG nr.99/2006 privind institutiile de credit.3. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeascao forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs( documentele se vor prezenta in copie insotita de traducere autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisainformatii generale- prezentare formular 4Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sau orice alt tip de document care sustine informatiile decalarate de ofertant sunt valabile. Se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidati in anii financiari precizatiCifra globala medie de afaceripe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim 748.000 leiCursul mediu de referinta utilizat pentru conversia leu-euro este cursul mediu anual comunicat de BNR: 2010-1 euro= 4, 2099 lei2011- 1 euro= 4, 2379 lei2012- 1 euro= 4, 4287 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor credite acordate si beneficiarii in ultimii 3 ani, conform formularului 9, Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani ( calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) a prestat servicii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, si sa faca dovada acordarii unui credit pentru autoritati contractante sau clienti privati, ale carui taxe, comisioane, donazi sau alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective sa fie de cel putin 374.000 lei .Fisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative ( copii, parti relevante contracte/procese verbale de receptie partiala/finale, recomadari sau alte documente ) care vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - Modul de indeplinire a obligatiilor contractualepe parcursul derularii contractului respectiv- Daca pe parcursul prestarii serviciilorau fost inregistrate neconformitati care au condus la receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.In cazul unei asocieri , conditia se va indeplini in mod cumulativExperienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare, Informatii privindpartea din contract pe care operatoruleconomic areintentia sa o subcontracteze ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalente, aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a oferteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 15:14