Achizitie publica - Servicii de acordare credit in vederea finantarii obiectivul de investitii: ?Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud?
Detaliu pentru invitatia numarul 345024
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345024/10.04.2013
Denumire contract: Servicii de acordare creditin vederea finantarii obiectivul de investitii: ?Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MateiCod fiscal: 4427056, Adresa: primaria, Matei, Telefon: 0263/275225, Fax: 0263/275174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Matei, nr. 182, cod postal 427125, jud. bistrita Nasaud, Matei, Romania, cod postal: 427135, telefon: +40 263275225, fax: +40 263275174, persoana de contact: Petrisor Mircea Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Localitatea Matei, nr. 182, cod postal 427125, jud. bistrita Nasaud, Matei, Romania, cod postal: 427135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare creditin vederea finantarii obiectivul de investitii: ?Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acordarea unui credit in valoare de1.300.000 lei in vederea finantarii obiectivul de investitii: Proiect integrat: Dezvoltare locala in comuna Matei, judetul Bistrita-Nasaud, PROIECT FINANTAT PRIN PNDR, MASURA 322
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 302, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare-90 zile calend. de la limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantare sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 si art 278A1 din OUG 34 cu modific si compl. ult.Garantia de participare se poate constitui pana la data limita de depunere a ofertei, si prin depunereala caseria autoritati contractante a unui ordin de platasau a uneifile ceccu conditia confirmarii acestora de catre bancapana la data si ora deschiderii ofertelor(art. 86 alin (5)si(6))HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei este: RO98TREZ1015006XXX000180, deschis la Trezoreria Mun. Bistrita, CUI: 4427056. Depunere de numerar se poate face la la caseria Autoritatii Contractante (Primaria com. Matei, nr. 182); Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In situatia in care ofertantii doresc sa constituie garantia in valuta, echivalenta gar. de part.depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte dedata limitapentru depunerea ofertelor.In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge respectiva contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. ART. 278A1 din OUG 34 /2006, astfel: Garantia de participare se va restitui in conf. cu H.G. 925/2006, art.88.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de participare, in conf. cu preved. art.16 din Legea 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: 1) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in cuantum de 1% din valoare contractului fara TVAsau2) Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi/documente de plata partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Alimentarea si administrarea contului de garantii se va realiza conform prevederilor HG.1045/2011.IMM-urile vor beneficia de reducere de 50% a cuantumului garantiei de exectutie, in conformitate cu prevederile art.16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular 1- forma de prezentare in original.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Prezentare formular 1.1 - forma de prezentare in original.3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Prezentare Formular 2 - forma de prezentare in original.4.Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalul.5.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general - Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, facand dovada ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Forma de prezentare: in original sau copie conforma cu originalulIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude (va exclude) ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data limita de depunere a ofertei. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69A1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Encean Vasile ? Primar, Dalaczi Danila, Viceprimar, Csete Erika ? Secretar, Petrisor Mircea Dumitru - Resposabil achizitii publice, Gyenge Alexandru Csaba - Consilier, Rusu Ciprian Lucian, Consilier - Mocodean Radu Sorin Consilier, Biro Giula ? Consilier, Giurca Ioan ? Consilier, Kozak Vilut ? Consilier, Morutan Flaviu ? Consilier, Rapan Cristian Ioanel - Consilier , Tarnovan Ioan -Consilier , Kotfas Tibor - Consilier , Filipas Iacob - Contabil sef, Craciun Delinke - Consilier persoanal al primarului - Prezentare formular 19- forma de prezentare in original. 1.Operatorii economici trebuie sa prezinte Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul. Certificatul trebuie sa ateste ca informatiile decalarate de ofertant sun valabile/actuale si conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertei. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Din certificat trebuie sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN mentionat in document.Totodata Certificatul constatator trebuie sa contina codurile CAEN actualizate. Daca ofertantul nu va indeplini conditiile solicitate, oferta va fi respinsa ca inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.2 Autorizatia de functionare emisa de BNR - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 99 din 6 decembrie 2006 privind institutiile de creditPersoanele juridice/fizice straine-Persoanele juridice/ fizice straine - vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Persoane juridice /fizice straine: -Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident-Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs-Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezidentToate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa informatii generale - prezentare formular 4.- Prezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani(2010, 2011 2012), sau orice alt tip de document care sustine informatiile declarate de ofertanat sun valabile. Se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Cifra globala, medie, de afaceri pe ultimii 3 ani ((2010, 2011 2012), trebuie sa fie de: -minim 604.000 lei.Cursulmediu de referinta utilizat pentru conversia leu-euro este cursul mediu anual comunicat de BNR: 2010 -1euro = 4, 2099 lei;2011-1 euro=4, 2379 lei2012-1 euro=4, 4287 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor credite acordate si beneficiari in ultimii 3 ani, conform Formular 9., 2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pina la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ) a prestat servicii similarecelor solicitate prin caietul de sarcini, sisa faca dovada acordarii unuicredit pentru autoritati contractante sau clienti privati, ale carui taxe, comisioane, dobanzi sau alte forme de remuneratii aferente serviciilor respective sa fie de cel putin 302.581 lei. Cursulmediu de referintautilizat pentru conversia leu-euro este cursul mediu anual comunicat de BNR: 2010 -1euro = 4, 2099 lei; 2011-1 euro=4, 2379 lei; 2012-1 euro=4, 4287 lei.Fisa de experienta similara va fi insotita de documente justificative (copii parti relevante contracte/procese-verbale de receptie partiala/finale/recomandari saualte documente justificative in limita posibilitatilor), care vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: -modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;
-daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la receptii amanatesau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate.In cazul unei asocieri, conditia se va indeplini in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., 3.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, 4.Informatii privind sustinerea tehnica si financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 11:56