Achizitie publica - Servicii de acordare credit in valoare 1.000.000 lei, in vederea cofinantarii proiectului "Rebilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, judetul Constanta,prin Programul Operational Regional 2007 -
Detaliu pentru invitatia numarul 353631
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353631/11.09.2013
Denumire contract: Servicii de acordare credit in valoare 1.000.000 lei, in vederea cofinantarii proiectului "Rebilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, judetul Constanta, prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru form
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Virginia Namaianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primariei nr. 1, loc.Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credit in valoare 1.000.000 lei, in vederea cofinantarii proiectului "Rebilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Valu lui Traian, Comuna Valu lui Traian, judetul Constanta, prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru form
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste incheierea unui contract de servicii de acordare de credit pentru un credit de 1.000.000 lei pentru cofinantarea proiectului: Reabilitare si extindere scoala cu clasele I-VIII, localitatea Valu lui Traian, comuna Valu lui Traian, judetul Constanta, prin Programul Operational Regional 2007 - 2013, axa prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale?, domeniul major de interventie 3.4 ? Reabilitarea /modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare :5.600lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Garantia de participare se constituie prinviramentbancarsauprintr-uninstrumentdegarantareemisinconditiilelegiideosocietatebancaraorideosocietatedeasigurari conform art. 86 din HG 925/2006. Cont pentru garantie RO25 TREZ 2315006 XXX 015065 deschis la TREZORERIA CONSTANTA
Garantie de buna executie
Garantiadebunaexecutie, incuantumde0, 5%dinvaloareacontractului fara T.V.A., sevaconstituiinaintede intrareainvigoareacontractuluideserviciideacordarealinieidefinantare, in termendecelmult5zilelucratoaredeladatalacareofertantuldeclaratcastigatorvalualacunostintadesprefaptul ca, contractareacredituluiaprimitavizulfavorabilalComisieideautorizareaimprumuturilorlocale.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariart. 90, din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Cerinte obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea Formular nr.12 A2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta 34/2006Formular nr.12 B3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 12 C4. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - FLORIN MITROI ? PRIMAR;Fratila Iulia Claudia ? Viceprimar;Namaianu Virginia ? Inspector Achizitii; Asan Orhan-consilier; Bindela Vasile - consilier; Buhlea Adrian- consilier; Flesaru Ion- consilier; Gheorghita Ciprian - consilier; Ivan Valeriu - consilier;Moraru Nicu - consilier; Motoi Constantin - consilier; Nasurla Eldis - consilier;Ogreanu Maria- consilier;Papuc Ghiorghe - consilier; Patrutoiu Ion - consilier;Dutu Marian - consilier; Stefan Marius Gabriel - consilier; Tudor Florin - consilier; Tudosoiu Iancu-Iulian- consilier5.Cazier judiciar sau certificat echivalent pentru toti operatorii;6. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , catre Bugetul general consolodat de stat, eliberat de D.G.F.P., din care sa rezulte inexistenta datoriilor scadente aferente lunii anterioare datei limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.7. Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Operatorii economici pot prezenta ptr. Documentele solicitate in original/copie legalizata si copii lizibile semnate si stampilate ptr. ?conformitate cu originalul?.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 Cerinte obligatorii: - Persoane juridice /fizice romane: Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului(doc.in original sau copii legalizate), emis in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatile cuprinse in acest document vor fi reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;4.Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul)-Persoane juridice /fizice straine : a) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (daca este cazul, in original sau copii legalizate)b) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original sau copie legalĂzata)c) Autorizatiei de functionare emisa de BNR, in conformitate cu prevederile OG 99/2006 (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalulNota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraOperatorul economic va demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelor documente: 1. Bilanturile contabile pentru anii2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente;2. Declaratie financiara conform Formular C15 din sectiunea IVcare trebuie completat de operatorul economic;3. Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani ? Fisa de informatii general (Formular B 2 din sectiunea IV trebuie completat de candidat/ofertant)Cifra de afaceri medie anuala globala calculata pentru anii financiari 2010, 2011 si 2012 sa fie de minim 560.000, 00 lei;Rata cursului de referinta leu-alta valuta ca va fi avuta in vedere la conversia valorii privins cifra de afaceri va fi cursul mediu anual indicat de BNR pentru anul respectiv.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de candidat in anii financiari precizati.Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie deminim 560.000, 00 lei.Incazulincaredin motiveobiective, justificatecorespunzator, ofertantulnuareposibilitateade aprezentadocumentelesolicitate, acestaaredreptuldea-sidemonstrasituatiaeconomicasifinanciarasiprinprezentareaaltordocumentepecareautoritateacontractantalepoateconsideraedificatoare, inmasuraincareacesteareflectaoimaginefidelaasituatieieconomicesifinanciareaofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractatii/asociatii, Informatii privindcapacitatea tehnica: Cerinte obligatorii: 1). Experienta similara : a.Ofertantul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12 EOfertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare.b.Fisa/fise de informatii privind experienta similara ( Formular B3 )care se vor intocmi pentru pentru cele mai importante prestari de servicii dinLista principalelor prestari de servicii efectuatein ultimii 3 ani.c.Informatii referitoare la personalul angajat in contract ? Formular nr. 12 I din sectiunea IV trebuie completat de candidat/ofertant, insotita de CV-urile persoanelor ce participa la indeplinirea contractului;Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 12:58