Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare credit in valoare de 636.975 lei, in vederea sustinerii financiare a proiectului: ?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Liceul Anina, str. M. Sadoveanu, nr.1, Judetul: Caras - Severin?, proiect finantat prin POR


Detaliu pentru invitatia numarul 339753
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Anina (PrimariaOrasuluiAnina Caras Severin)
Numar invitatie: 339753/20.11.2012
Denumire contract: Servicii de acordare credit in valoare de 636.975 lei, in vederea sustinerii financiare a proiectului: ?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Liceul Anina, str. M. Sadoveanu, nr.1, Judetul: Caras - Severin?, proiect finantat prin POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Anina (PrimariaOrasuluiAnina Caras Severin)Cod fiscal: 3227912, Adresa: str. Sf. Varvara nr. 49, Anina, Telefon: +40 0255240115, Fax: +40 0255240115
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Varvara nr. 49, Anina, Romania, cod postal: 325100, telefon: +40 0255240115, fax: +40 0255240115, persoana de contact: Anina, str. Sf. Varvara nr. 49
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Sf. Varvara nr. 49, Anina, Romania, cod postal: 325100, telefon: +40 0255240115, fax: +40 0255240115, persoana de contact: Anina, str. Sf. Varvara nr. 49
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credit in valoare de 636.975 lei, in vederea sustinerii financiare a proiectului: ?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Liceul Anina, str. M. Sadoveanu, nr.1, Judetul: Caras - Severin?, proiect finantat prin POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare credit in valoare de 636.975 lei pentru o perioada de 19 luni, in vederea sustinerii financiare a proiectului: ?O scoala europeana ? Lucrari de interventie la Liceul Anina, str. M. Sadoveanu, nr.1, Judetul: Caras - Severin?, proiect finantat prin POR, in conformitate cu cerintele din documentatia descriptiva.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 131, 715.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000 lei.Modul de constituire: - in lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate asigurari (Formularul nr. 11), eliberata de o banca preferabil din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate care se prezinta in original inainte de deschiderea ofertelor.-in lei, ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor in contul RO39TREZ1815006XXX003557- Trezoreria Resita COD FISCAL 3227912Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile, cu posibilitatea de prelungire la cerere.Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care Consiliul de Solutionare a Contestatiilor respinge o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare sumaconf. art. 278.1, din OUG 34/2006 modificata si completata la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 A, intocmit in baza art.180 din OUG 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.2.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12 B, intocmit in baza art.181 din OUG 34/2006; Incadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.3.Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C, intocmit in baza art. 69.1 din OUG nr. 34/2006. Incadrarea in una din situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din prezenta procedura.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul nr. 12H5.Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (DGFPS) si cel local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Din certificatele prezentate trebuie sa rezultefaptul caofertantul nu figureaza cu restante scadente catre bugetul local sau bugetul general consolidat al statului, neachitate. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Primar: Romanu Gheorghe, Sef Sontabil: Cismariu Sofia, Viceprimar: Ungureanu Dorinel, Secretar Consiliul Local Anina: jr. Izvernari Irina, Contabilitate: Radu Simona, Afaceri Europene: Vlad Dan, Ene Fabian, Achizitii Publice: Vlad Dan, Protectia Mediului: Turca Marcel, Urbanism: Bere Ionel, Arhitect Sef: Badau Cornel. Persoanele care au aprobat bugetul achizitiei sunt urmatorii consilieri locali: Careba Gavrila, Slavulete Ion, Nitu Gheorghe, Ungureanu Doru, Hoanca Constantin, Nicola Alexandru, Burca? Ioan, Bilav Ioan, Bozgan Victorel, Crisan-Burian Mircea, Rosian Lavinius, Neicu Gheorghe, Neag Ovidiu, Rambu Nicolae, Ungureanu Dorinel. Persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor) emis in baza Legii nr.26/1990;Autorizatie de functionare de la BNR (copie conforma cu originalul), Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare (daca este cazul, in original sau copii legalizate).Persoane juridice /fizice straine : Certificat de Rezidenta Fiscala, valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂ­zata sau copie lizibila conforma cu originalul);Un document echivalent autorizatiei de functionare emisa de BNR, emis de un organism din tara in care acesta este rezident (documentul se va prezenta in copie conforma cu originalul);Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, Cifra de afaceri globala calculata pentru ultimii 3 ani financiari: 2009, 2010 si 2011 sa fie in cuantum de minim 250.000 lei; Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. Cifra de afaceri globale se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de candidat in anii financiari precizati. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 250.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara. Candidatul va prezenta declaratia si o lista a principalelor servicii de acordare credite in conditii similare celor solicitate prin Caietul de sarcini, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor servicii de acordare de credite prestate de la infiintare., Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) precum si acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila pe SEAP : www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer