Achizitie publica - Servicii de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului integrat FEADR, finantat prin Masura 3.2.2.,conform Cererii si a Contractului de finantare nr. C 322 010921800043
Detaliu pentru invitatia numarul 357100
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357100/24.01.2014
Denumire contract: Servicii de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului integrat FEADR, finantat prin Masura 3.2.2., conform Cererii si a Contractului de finantare nr. C 322 010921800043
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MASTACANI (PRIMARIA MASTACANI)Cod fiscal: 4322254, Adresa: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Mastacani, Telefon: 0236346503, Fax: 0236346980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOC. MASTACANI, JUD. GALATI, Mastacani, Romania, cod postal: 807190, telefon: +40 0236346503, fax: +40 0236346980, persoana de contact: ILIE DANUT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MASTACANI, comuna MASTACANI, judetul GALATI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credit in vederea finantarii obiectivului de investitii aferent proiectului integrat FEADR, finantat prin Masura 3.2.2., conform Cererii si a Contractului de finantare nr. C 322 010921800043
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Acordarea unui credit in valoare de 3.290.685 lei, cu un cost maxim de 430.000 lei in vederea finantariii obiectivului de investitii aferent proiectului integrat ?MODERNIZARE DRUMURIDE INTERES LOCAL, AMENAJAREA INFRASTRUCTURII PENTRU ORGANIZAREA , ,TARGULUI SAPTAMANAL , INFIINTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR, DE TIP AFTER SCHOOL, IN COMUNA MASTACANI, JUDETUL GALATI.? finantat prin Masura 3.2.2., conform Cererii si a Contractului de finantare nr. C 322 010921800043
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.300 lei si se va constitui potrivit prevederilor art.86 alin.(4) din HG nr.925/2006. Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia pentru participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decatmoneda nationala a Romaniei , Autoritatea Contractanta va lua in considerare la conversia valorii aferente garantiei de participare cursul valutar publicat de BNR pe data de 20 ianuarie 2014.Perioada de valabilitate :90 zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta formularul F9 sau orice alt document similar, din care sa rezulte toate informatiile solicitate prin F9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formularul 5 completat, in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 9 in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 8, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1.Primar ?Ilie Danut2.Viceprimar ?Galie Marian3.Secretar ?Calin Saftica4.Contabil ? Maravela Zoita5.Administrator public - Cristea Lica6.Manager financiar - Burghelea Nicoleta7.Asistent manager - Craciun Marian Cristian8.Responsabil achizitii publice - Poalelungi Zoica Nicoleta9.Consilieri: Aftene Ion, Ranja Ion, Drugan Stefan, Felea Neculai, Ionescu Fanica, Ivan Costica, Ragea Costel-Petrut, Sirbu Neculai, Tocu Ionel, Vieru Nicolae, Vieru Zana, Vintdevara StefanCerinta nr. 4 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 6, in original ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 7, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciaresau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit si detine codul CAEN necesar furnizarii serviciilor, iar acesta este autorizat. Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2 Pentru persoane juridice romane - Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei - copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Cerinta nr. 3Pentru persoanele fizice romane - autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii (original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Cerinta nr. 4Pentru persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibilasemnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 16:38