Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de acordare credite , in vederea finalizarii implementarii proiectului integrat : ?Extindere retea alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare in Halmagiu; Modernizare si reabilitare strazi in Halmagiu; Conservarea obiceiurilor traditional


Detaliu pentru invitatia numarul 344216
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)
Numar invitatie: 344216/22.03.2013
Denumire contract: Servicii de acordare credite , in vederea finalizarii implementarii proiectului integrat : ?Extindere retea alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare in Halmagiu; Modernizare si reabilitare strazi in Halmagiu; Conservarea obiceiurilor traditionale in comuna Halmagiu prin dotare cu tehnica de sonorizare si scena pentru desfasurarea targului traditional de produse, servicii si folclor, judetul Arad ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Halmagiu (Primaria Comunei Halmagiu)Cod fiscal: 3520300, Adresa: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu, Telefon: 0744.621.993, Fax: 0257.319.244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu, Romania, cod postal: 317160, telefon: +40 0733123222, fax: +40 0257319244, persoana de contact: Adrian Toca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Primariei, Nr. 9, Jud. Arad, Halmagiu, Romania, cod postal: 317160, telefon: +40 0733123222, fax: +40 0257319244, persoana de contact: Adrian Toca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de acordare credite , in vederea finalizarii implementarii proiectului integrat : ?Extindere retea alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare in Halmagiu; Modernizare si reabilitare strazi in Halmagiu; Conservarea obiceiurilor traditionale in comuna Halmagiu prin dotare cu tehnica de sonorizare si scena pentru desfasurarea targului traditional de produse, servicii si folclor, judetul Arad ?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca obiect achizitia de servicii de acordare credite , in valoare de 2.875.000 lei, in vederea finalizarii implementarii proiectului integrat : ?Extindere retea alimentare cu apa, Canalizare si statie de epurare in Halmagiu; Modernizare si reabilitare strazi in Halmagiu; Conservarea obiceiurilor traditionale in comuna Halmagiu prin dotare cu tehnica de sonorizare si scena pentru desfasurarea targului traditional de produse, servicii si folclor, judetul Arad ?
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.000 lei . Modalitatea de constituire a garantiei: Conform art. 86, alin. 1 din HG 925/2006. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si perioada precizata.Perioada de valabilitate 90 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 , declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 69(1) din OUG 34/2006 - persoanele cu functie de decizie in cadrul Comuna HALMAGIU sunt: Primar TOCA ADRIAN, Viceprimar SIRCU?A LIVIU, Secretar ? LUCA VERGIL, Contabil ? LEAHU FLORICA, Compartiment achizitii ? ROMAN GABRIEL, Consilieri locali ai Consiliului local Halmagiu : BRANETIU DIANA ?ALINA, OANA MIRCEA-TRAIAN, DRAGOS SABIN, DUSAN TRAIAN-GHEORGHE, GIURGIU AUREL-CALIN, GROZA COSMIN-ADRIAN, IOANAS GHEORGHE, MOTICA MIRCEA, SIDA DOREL, SIMA NICOLAE, SIRCUTA LIVIU, TONTA DANIEL, TULEA MIRCEA;Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr 314/2010 , Ofertantul va trebui sa prezinte: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.-Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a RomanieiIn etapa evaluarii ofertelor, recomandam autoritatii contractante solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer